rozwiń zwiń
Filtry
Książki w biblioteczce [13]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
więcej
Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk
Średnia ocen:
6,8 / 10
451 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 1168 Opinie: 63
Okładka książki Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają Eryk Mistewicz
Średnia ocen:
6,3 / 10
63 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 161 Opinie: 13
Okładka książki Reklama płynie prosto z serca: Sekret natchnionego marketingu Craig Perrine, Joe Vitale
Średnia ocen:
5,9 / 10
8 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 38 Opinie: 2
Okładka książki Marka narodowa Roman Rojek
Średnia ocen:
5,0 / 10
4 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 7 Opinie: 0
Okładka książki Jedz, módl się, kochaj Elizabeth Gilbert
Średnia ocen:
5,8 / 10
7126 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 13013 Opinie: 796
Okładka książki Freakonomia. świat od podszewki Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt
Średnia ocen:
7,0 / 10
76 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 150 Opinie: 4
Okładka książki Psychologia szefa. Szef to zawód Jerzy Gut, Wojciech Haman
Średnia ocen:
7,3 / 10
57 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 164 Opinie: 11
Okładka książki Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane Moi Ali
Średnia ocen:
6,7 / 10
10 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 28 Opinie: 3
Okładka książki Strategia reklamy marki, produktów i usług Agnieszka Dejnaka
Średnia ocen:
5,5 / 10
2 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 15 Opinie: 0
Okładka książki Nieuleczalny optymista: zawsze patrząc w górę Michael J. Fox
Średnia ocen:
6,3 / 10
53 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 143 Opinie: 5
Okładka książki Encyklopedia marketingu Tadeusz Sztucki
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 3 Opinie: 0