-
Artykuły
Sherlock Holmes na tropie genetycznego skandalu. Nowa odsłona historii o detektywie już w StorytelBarbaraDorosz1 -
Artykuły
Dostajesz pudełko z informacją o tym, jak długo będziesz żyć. Otwierasz? „Miara życia” Nikki ErlickAnna Sierant3 -
Artykuły
Magda Tereszczuk: „Błahostka” jest o tym, jak dobrze robi nam uporządkowanie pewnych kwestiiAnna Sierant1 -
Artykuły
Los zaprowadzi cię do domu – premiera powieści „Paryska córka” Kristin HarmelBarbaraDorosz1
Biblioteczka
2012-12-20
Kultura biznesu jest kompletnym zbiorem wszelkich norm oraz standardów zachowań, z jakimi mamy styczność zarówno w kontaktach służbowych, jak i towarzyskich. Irena Kamińska-Radomska dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu jako wykładowca i konsultant z dziedzin etykiety biznesu, protokołu dyplomatycznego oraz wystąpień publicznych napisała książkę, która staje się niezwykle przydatna wtedy, gdy potrzebujemy porady z życiu zawodowym czy społecznym. Nieważne, czy organizujemy duże garden party, czy skromne przyjęcie herbatkowe, prowadzimy szkolenie, czy zwykłą rozmowę z podwładnym, możemy tu znaleźć praktyczne porady dotyczące błędów, jakich mamy się wystrzegać, radzenia sobie w chwili, gdy coś nie idzie po naszej myśli, oraz na co zwrócić największą uwagę. Autorka koncentruje się również na kwestii etykiety na arenie międzynarodowej, podkreśla, że znajomość norm obowiązujących w naszym kraju nie gwarantuje sukcesu w innym miejscu świata z racji nieznajomości różnic kulturowych. Dużą zaletą publikacji jest jej przejrzystość oraz podział na konkretne zagadnienia. W dowolnym momencie możemy otworzyć książkę i w wybranym rozdziale dowiedzieć się czegoś na temat, który nas interesuje, bez uczucia, że czytamy coś wyrwanego z kontekstu. Całość treści dopełniają tematyczne ilustracje, niejednokrotnie z zabarwieniem humorystycznym. Kultura biznesu jest doskonałym poradnikiem wyjaśniającym, jak nie zagubić się w pędzącym świecie współczesnego biznesu, z pewnością sprawdzi się także jako pomoc w codziennym życiu każdego człowieka.
Kultura biznesu jest kompletnym zbiorem wszelkich norm oraz standardów zachowań, z jakimi mamy styczność zarówno w kontaktach służbowych, jak i towarzyskich. Irena Kamińska-Radomska dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu jako wykładowca i konsultant z dziedzin etykiety biznesu, protokołu dyplomatycznego oraz wystąpień publicznych napisała książkę, która staje się...
więcej mniej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Biznes, etyka, odpowiedzialność to publikacja skupiająca się na szeroko pojętej etyce w świecie globalnego biznesu. W poszczególnych rozdziałach pracy została dokładnie zweryfikowana wieloznaczność tego pojęcia. Możemy się w nich spotkać z kwestią etyki czystego biznesu i ekonomii, z public relations i komunikacją, poznać rolę etyki w religii i whistleblowingu. Dzięki bardzo licznej grupie autorów, bo aż 31, problematyka odpowiedzialności w biznesie została zaprezentowana w bardzo wielu aspektach. Nie jest to jednostronne podejście do ważnego i jakże aktualnego tematu, ale jego zróżnicowany i kompleksowy obraz. Każdy rozdział dotyczy osobnego zagadnienia z dziedziny biznesu i ekonomii. Pozwala to na sięgnięcie po książkę i przeczytanie właśnie tego fragmentu, który w danym momencie najbardziej nas interesuje. Teksty składają się z wprowadzenia do tematu, podrozdziałów oraz podsumowującego zakończenia. Dzięki takiej formie Czytelnik bez problemu może poznać opisywane zagadnienie. Autorzy podają także przykłady rzeczywistych problemów etycznych występujących na co dzień w konkretnych firmach, co powoduje, że ich teksty nie są oderwane od rzeczywistości. Wiele osób twierdzi, że w świecie biznesu nie istnieje coś takiego jak etyka lub odpowiedzialność. Myślę, że po przeczytaniu tej publikacji niejedna osoba zmieni zdanie i spojrzy z trochę innej strony na problemy współczesnej ekonomii.
Biznes, etyka, odpowiedzialność to publikacja skupiająca się na szeroko pojętej etyce w świecie globalnego biznesu. W poszczególnych rozdziałach pracy została dokładnie zweryfikowana wieloznaczność tego pojęcia. Możemy się w nich spotkać z kwestią etyki czystego biznesu i ekonomii, z public relations i komunikacją, poznać rolę etyki w religii i whistleblowingu. Dzięki...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to