rozwińzwiń

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Okładka książki Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych Charlene Li
Okładka książki Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych
Charlene Li Wydawnictwo: biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Język:
polski
ISBN:
9788326415319
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing technologi społecznych Josh Bernoff, Charlene Li
Ocena 0,0
Marketing tech... Josh Bernoff, Charl...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Kultura
    1
  • Kapitał ludzki
    1
  • Chcę przeczytać
    1
  • Biznes
    1
  • Przywództwo
    1
  • Marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych


Podobne książki

Przeczytaj także