Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji. Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788326434099
Tradycyjne techniki sprzedaży, które są obecnie obowiązującym standardem
w pracy sprzedawców, z reguły nie sprawdzają się w praktyce. Większość
klientów doskonale zna te metody i wie, co powie sprzedawca, zanim
rozpocznie się jego prezentacja. To z kolei sprawia, że jest im tak
łatwo przejąć kontrolę podczas rozmowy handlowej.
Książka przedstawia zasady Systemu Sprzedaży Sandlera, który zrywa z
tradycyjnymi metodami sprzedaży, opartymi o przewidywalne prezentacje
produktowe. Autor zapoznaje Czytelnika z innowacyjnymi sposobami
budowania relacji handlowych z klientami oraz niestandardowymi
taktykami, m.in. prowokacyjną strategią "negatywnego odwracania".
W trakcie lektury Czytelnik dowie się m.in. jak:
* planować relacje z klientami,
* odpowiednio klasyfikować potencjalnych klientów,
*zapobiegać przejęciu kontroli przez klienta podczas rozmowy
sprzedażowej,
* reagować na niewygodne pytania,
* pomagać klientom, ale jednocześnie nie stawać się ich bezpłatnym
konsultantem.
Książka skierowana jest do wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą i
chcą osiągnąć sukces zawodowy - zarówno do osób początkujących, dla
których będzie doskonałym przewodnikiem po świecie sprzedaży, jak i do
doświadczonych ekspertów w tej dziedzinie, którzy pragną odświeżyć swoje
spojrzenie na proces sprzedaży i przełamać rutynę.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 15
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji. Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo dobra książka dotycząca technik sprzedaży. Metodologia trochę trudna, skupiająca się na "bólu" klienta. Uczy umiejętnego zadawania pytań i wyciągania informacji od prospekta. Charakteryzuje się kontraktacją z prospektem, co może wydawać się Tobie dziwne. Książka uczy jak być partnerem do rozmów dla Twojego klienta, a nie oferentem towaru. Ogólnie polecam tą książkę, podobnie jak prelekcję dotyczącej sprzedaży P. Jarosława Zycha na YT.
Bardzo dobra książka dotycząca technik sprzedaży. Metodologia trochę trudna, skupiająca się na "bólu" klienta. Uczy umiejętnego zadawania pytań i wyciągania informacji od prospekta. Charakteryzuje się kontraktacją z prospektem, co może wydawać się Tobie dziwne. Książka uczy jak być partnerem do rozmów dla Twojego klienta, a nie oferentem towaru. Ogólnie polecam tą książkę,...
więcej Pokaż mimo toCiekawa książka, która powinien przeczytać każda osoba zajmująca się zawodowo sprzedażą. Ukazuje zasady, które powinny być stosowane aby zwiększyć swoja sprzedaż. Dzięki niej mogła zminimalizować czas na określanie potencjału klienta, czy przejście z jednego etapu sprzedaży na drugi.
Ciekawa książka, która powinien przeczytać każda osoba zajmująca się zawodowo sprzedażą. Ukazuje zasady, które powinny być stosowane aby zwiększyć swoja sprzedaż. Dzięki niej mogła zminimalizować czas na określanie potencjału klienta, czy przejście z jednego etapu sprzedaży na drugi.
Pokaż mimo to