forum Oficjalne Aktualności
Literacki łańcuszek na FB
Co jakiś czas na facebooku pojawia się kolejna zabawa wciągająca użytkowników. Było już picie piwa na czas, było (i nadal jest) oblewanie się kubłem lodowatej wody, było wymienianie przez tydzień trzech radości dnia codziennego – a teraz przyszedł czas na literaturę. Zasada jest prosta: należy wymienić 10 książek, które są dla nas istotne, a następnie zaprosić konkretnych znajomych do wymienienia swoich.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [66]
1. "Ciemno prawie noc" J.Bator
2. "Chemia śmierci" S.Beckett
3. "Dziewczyna o szklanych stopach" A.Shaw
4. "Sonata dla Miriam" L.Ollson
5. "Jedenaście minut" P.Coelho
6. "Poczwarka" D.Terakowska
7. " Sztukmistrz z Lublina" I.B.Singer
8. "Kod Leonarda da Vici" D.Brown
9. "Zahir" P.Coelho
10. "Zaklinacz koni" N.Evans
Kolejność nie ma...
Kolejność przypadkowa:
1. Harry Potter (1-7), Opowieści z Narnii(1-7), "Eragon" Christopher Paolini
2. "Kod Leonarda da Vinci" Dan Brown
3. "Skąpiec", "Świętoszek" Molier
4. "Spotkanie nad morzem" Jadwiga Korczakowska
5. "Robinson Cruzoe" Daniel Defoe
6. "Romeo i Julia" Wiliam Szekspir
7. "Opowieść wigilijna", "Wielkie nadzieje" Charles Dickens
8. "Mały książę" Antoine de...
To bardzo trudny wybór, ale ja postawiłam na:
1. "Pięć lat kacetu" Grzesiuka - niesamowita osobowość, charyzma autora... Przeżyć w takim stylu pobyty w obozach to sztuka.
2. "Władca pierścieni" Tolkiena - tu chyba nie muszę nic dodawać. Cudo literatury fantastycznej.
3. "Zbyt głośna samotność" Hrabala - wspaniała książka. Mała wielka powieść napisana przepięknym językiem i...
aspołeczny? gorzej. nie istniejesz! ;)
Ech masz mnie, jestem tylko botem. Tak naprawdę Lubimy Czytać ma 400 użytkowników, a reszta to martwe konta i boty nabijające aktywność takie jak ja :)
widzisz, jak Cię przejrzałam. To ta facebookowa mądrość przeze mnie przemawia. xD
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCzyli nie jestem jedyny, a obawiałem się że jestem wyjątkowo aspołeczny skoro nie zbieram znajomych jak pokemonów :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Dominik: Do mnie jakoś fejsbukowe łańcuszki nigdy nie docierają. Możliwe, że to dlatego iż nie mam tam konta :)
Coś w tym musi być, bo mam tak samo :)
No patrzcie ja też, to chyba zaraźliwe.
Do mnie jakoś fejsbukowe łańcuszki nigdy nie docierają. Możliwe, że to dlatego iż nie mam tam konta :)
Coś w tym musi być, bo mam tak samo :)
Do mnie jakoś fejsbukowe łańcuszki nigdy nie docierają. Możliwe, że to dlatego iż nie mam tam konta :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa wszelkie łańcuszki pakuję od razu do kosza, a tu oglądam, co się świeci...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
W kolejności przypadkowej:
1)"Tango"
2)"Stowarzyszenie umarłych poetów"
3)"Być jak płynąca rzeka"
4)"Dziwne losy Jane Eyre"
5)"Stokrotki w śniegu"
6)"Dzieci z Bullerbyn" (przeczytane kilkanaście, jeśli nie więcej razy)
7)"Dziennik Bridget Jones" (mówcie sobie co chcecie: uwielbiam Bridget; czytając o jej przygodach pokładam się ze śmiechu)
8)"Anioł Stróż"
9)"Milion małych...
1. Szpital przemienienia S. Lem
2. Wściekłość i wrzask W. Faulkner
3. Juda nieznany T. Hardy
4. Życie jest gdzie indziej M. Kundera
5. Czas życia i czas śmierci E. M. Remarque
6. Zbrodnia i kara F.Dostojewski
7. Dżuma A.Camus
8. Ostatnie rozdanie W. Myśliwski
9. Lord Jim J. Conrad
10. Władca Pierścieni J. R. R. Tolkien
I tak czuję, że to niesprawiedliwe wobec innych...