Najnowsze artykuły
-
Artykuły„Dzięki książkom można prawdziwie marzyć”. Weź udział w akcji recenzenckiej „Kiss cam”Sonia Miniewicz1
-
Artykuły„Co dalej, palenie książek?”. Jak Rosja usuwa książki krytyczne wobec władzyKonrad Wrzesiński11
-
ArtykułyTrendy maja 2024: w TOP ponownie Mróz, ekranizacje i bestsellerowe „Chłopki”Ewa Cieślik6
-
ArtykułyKonkurs: Wygraj bilety na film „Do usług szanownej pani”LubimyCzytać18
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Biblioteczka
Filtry
Książki w biblioteczce
[1]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Wybrane półki [1]:
Przeczytał:
2018-02-16
2018-02-16
Średnia ocen:
7,0 / 10
10 ocen
Ocenił na:
5 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (2 plusy)
Czytelnicy: 23
Opinie: 2
Zobacz opinię (2 plusy)
Pracuję w dziale utrzymania klienta. Porady zawarte w książce? Szczerze mówiąc jest ich bardzo mało.
Trochę za dużo lania wody i mało merytoryczne rozdziały. Książka do przeczytania w jeden dzień.
Ciekawe informację można znaleźć w dwóch, trzech rozdziałach.
Przyjemnie się czyta, ale nie spełnia swojego celu - moim zdaniem.
Pracuję w dziale utrzymania klienta. Porady zawarte w książce? Szczerze mówiąc jest ich bardzo mało.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTrochę za dużo lania wody i mało merytoryczne rozdziały. Książka do przeczytania w jeden dzień.
Ciekawe informację można znaleźć w dwóch, trzech rozdziałach.
Przyjemnie się czyta, ale nie spełnia swojego celu - moim zdaniem.