rozwińzwiń

Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz

Okładka książki Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz Bartłomiej Stolarczyk
Okładka książki Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Bartłomiej Stolarczyk Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Język:
polski
ISBN:
9788324629060
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1
1

Na półkach: ,

Pracuję w dziale utrzymania klienta. Porady zawarte w książce? Szczerze mówiąc jest ich bardzo mało.
Trochę za dużo lania wody i mało merytoryczne rozdziały. Książka do przeczytania w jeden dzień.
Ciekawe informację można znaleźć w dwóch, trzech rozdziałach.
Przyjemnie się czyta, ale nie spełnia swojego celu - moim zdaniem.

Pracuję w dziale utrzymania klienta. Porady zawarte w książce? Szczerze mówiąc jest ich bardzo mało.
Trochę za dużo lania wody i mało merytoryczne rozdziały. Książka do przeczytania w jeden dzień.
Ciekawe informację można znaleźć w dwóch, trzech rozdziałach.
Przyjemnie się czyta, ale nie spełnia swojego celu - moim zdaniem.

Pokaż mimo to

avatar
7
7

Na półkach: ,

Zdecydowanie jedna z lepszych pozycji, które czytałem w ostatnim czasie na temat telemarketingu. Książkę się dobrze czyta, krótko, treściwie i przede wszystkim praktycznie!

Zdecydowanie jedna z lepszych pozycji, które czytałem w ostatnim czasie na temat telemarketingu. Książkę się dobrze czyta, krótko, treściwie i przede wszystkim praktycznie!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    12
  • Chcę przeczytać
    10
  • Posiadam
    7
  • Chcę w prezencie
    1
  • Przeczytane >2016
    1
  • Sprzedaż
    1
  • Teraz czytam
    1
  • 2017
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także