forum Oficjalne Aplikacja moblina Lubimyczytać

Zgłoszenia błędów w aplikacji

LubimyCzytać
utworzył 12.03.2024 o 14:09

odpowiedzi [34]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
więcej
Enn_anna  - awatar
Enn_anna 01.05.2024 13:29
Czytelnik

Witam. W aplikacji nie ma opcji alertow cenowych tak jak w wersji www. Wielka szkoda. Wydawało mi się nawet, że przez chwilę była w aplikacji ta opcja i widok alertow cenowych ale zniknęła. Przez to po dodaniu książki na półce w aplikacji muszę włączać stronę www i dodawać sobie alert.... Bez sensu... Opcja "kup" w aplikacji to nie to samo.... Pozdrawiam.

P. S. Super, że...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 06.05.2024 13:16
Administrator

Dziękujemy za komentarz! Planujemy wprowadzić możliwość zakładania alertów cenowych w aplikacji w jej kolejnych aktualizacjach 😀

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
LavanderJasmine NN - awatar
LavanderJasmine NN 20.04.2024 21:13
Czytelniczka

Statystyki w czasomierzu od kilku dni się nie aktualizują

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 29.04.2024 06:18
Administrator

Odświeżanie statystyk powinno już działać poprawnie. Prosimy o zgłaszanie błędów na admin@lubimyczytac.pl

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
pannagilbert  - awatar
pannagilbert 13.04.2024 13:11
Czytelniczka

Szybkie pytanko :) czy tylko mi od wczoraj nie działa aplikacja LC? :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
mysilicielka  - awatar
mysilicielka 14.04.2024 13:51
Czytelniczka

U mnie tak samo ☹️

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
czytambolubie  - awatar
czytambolubie 14.04.2024 21:32
Czytelnik

U mnie bez problemu, mam android

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
pannagilbert  - awatar
pannagilbert 14.04.2024 23:26
Czytelniczka

Zaktualizowałam do „najnowszej wersji” i siadło :/

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 15.04.2024 07:14
Administrator

Dzień dobry,​przepraszamy za niedostępność aplikacji na IOS, jest ona związana z awarią nad której rozwiązaniem pracujemy. Dokładamy wszelkich starań aby aplikacja jak najszybciej zaczęła działać. Przepraszamy za niedogodności

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
mysilicielka  - awatar
mysilicielka 15.04.2024 10:56
Czytelniczka

U mnie już zaczęło działać  😊

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 16.04.2024 11:08
Administrator

Problemy z aplikacją na iOS zostały rozwiązane, prosimy o aktualizację aplikacji do najnowszej wersji. Gdyby problem nadal występował - prosimy o kontakt

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
HPenguin07  - awatar
HPenguin07 08.04.2024 13:20
Bibliotekarz

W zakładce „Wyzwanie czytelnicze” pokazuje się jedynie 10 pierwszych przeczytanych książek, zamiast wszystkich jak na stronie internetowej 

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
HPenguin07  - awatar
HPenguin07 31.03.2024 20:41
Bibliotekarz

Podczas wejścia we wszystkie książki z poziomu strony autora, przestaje działać większość przycisków. Działa przycisk cofnięcia i dodania do półki „Chcę przeczytać”, ale nie da się wejść konkretnie w daną książkę lub nacisnąć „Sortuj”

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 03.04.2024 17:44
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Czy Twoja aplikacja jest na Androidzie czy na iOS? Nie jesteśmy w stanie powtórzyć tego błędu, w związku z czym potrzebujemy więcej informacji - czy możesz wysłać na maila admin@lubimyczytac.pl dokładny opis co robisz w aplikacji kiedy pojawia się ten błąd, na jakich stronach wystąpił (na stronie jakiej ksiażki) i w jakie konkretnie przyciski...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
fordy  - awatar
fordy 26.03.2024 12:50
Czytelnik

Wyzwanie - w aplikacji nie pokazuje mi okładek nowo przeczytanych książek - tylko ilość która się zgadza - na stronie internetowej wszystko jest ok

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Marsha Głowacka - awatar
Marsha 23.03.2024 08:40
Czytelnik

Hej, tylko dwie sprawy:
- podczas korzystania z aplikacji zauważyłam, że niektóre czasowniki nie są odmieniane na ona/jej (jak np. "przeczytałeś tą książkę i zostanie ona umieszczona na półce "Przeczytane"" w opcji "zakończ ksiązkę" w czytomierzu),
- statystyki w czytomierzu mają problem z kolejnością w wykresie "gdzie czytałeś" (słupki zmieniają kolejność tylko raz na...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 25.03.2024 12:35
Administrator

Dziękujemy za garść cennych uwag! Prosimy o przesłanie w miarę możliwości zrzutów ekranu, w momencie, w którym pojawiają się błędy na adres e-mail: admin@lubimyczytać.pl
Jeśli chodzi o funkcję czytomierza , jest ona również dostępna na innych zegarkach :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 22.03.2024 12:22
Administrator

Czytelniczki i Czytelnicy, wkradł się błąd z funkcją logowania się do aplikacji za pośrednictwem konta Google. Nasz dział techniczny już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Prosimy chwilowo o korzystanie z innych opcji logowania. Przepraszamy za niedogodności.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 25.03.2024 12:36
Administrator

Informujemy, że błąd związany z logowaniem za pośrednictwem konta Google, został rozwiązany. Prosimy o zaktualizowanie aplikacji :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
HPenguin07  - awatar
HPenguin07 15.03.2024 15:18
Bibliotekarz

Wchodząc w szczegóły książki, fajnie by było zobaczyć w nawiasach, który ona stanowi tom cyklu (jak to jest na stronie). Obecnie można to zobaczyć jedynie wchodząc bezpośrednio w cykl lub przeglądając książki, np. w biblioteczce.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 18.03.2024 14:14
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się dodać tę informację do panelu książki w kolejnych aktualizacjach aplikacji :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
olaasys  - awatar
olaasys 14.03.2024 09:36
Czytelniczka

Mam konto na lubimyczytac.pl ale nie mogę zalogować się do aplikacji tym samym loginem i hasłem.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 14.03.2024 10:28
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie! Postaramy się pomóc jak najszybciej. Prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mailowy admin@lubimyczytać.pl a w treści zgłoszenia napisać z jakiego modelu telefonu Pani korzysta i wskazanie wersji systemu operacyjnego.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Joanna_Tam_i_Tu  - awatar
Joanna_Tam_i_Tu 18.03.2024 13:15
Czytelniczka

Mam ten sam problem. Wysłałam maila.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
olaasys  - awatar
olaasys 18.03.2024 13:21
Czytelniczka

U mnie już działa.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się