forum Oficjalne Konkursy
Zostań książkowym influencerem – wygraj książkę „Influencerka”.
Milion ludzi na całym świecie pokochało Emmy Jackson za pokazywanie macierzyństwa bez filtra: czasu pełnego nieprzespanych nocy, wiecznego bałaganu i plam z jedzenia na wszystkich ubraniach. Autentyczna i szczera do bólu Najnajmama stała się dla wielu kobiet wsparciem i inspiracją, a jej profil na Instagramie codziennie jest zasypywany pełnymi uwielbienia komentarzami. To pozornie prawdziwe życie okazuje się jednak pieczołowicie zaplanowanym działaniem marketingowym, którego koszty często ponoszą najbliżsi Emmy. W dodatku obserwują ją nie tylko fani. Każdemu jej działaniu, każdej zamieszczanej informacji obsesyjnie przygląda się pałająca żądzą zemsty kobieta, gotowa zamienić życie influencerki w koszmar. Czy mąż Emmy i jej agentka zdołają zapobiec tragedii? Jak wiele można zrobić dla popularności? Kogo i co poświęcić? Czy istnieje granica internetowego ekshibicjonizmu?
Wcielcie się w rolę początkowych influencerów książkowych i wymyślcie najlepszy post na rozkręcenie Waszego profilu. Zaczęlibyście swoją karierę na Instagramie, bo najlepiej czujecie się za obiektywem aparatu, a może wybralibyście kręcenie filmów w tej tematyce? Nieważne, na którą platformę się zdecydujecie, pierwsze wrażenie zawsze jest najważniejsze. Napiszcie w komentarzach poniżej, który kanał byście wybrali i dlaczego.
Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1500 znaków ze spacjami.
Nagrody
Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarz książki.
Influencerka
Regulamin
- Konkurs trwa 21 - 27 lutego włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce i posiadające konto na portalu lubimyczytać.pl.
- Prace zamieszczane na serwerze portalu powinny spełniać następujące wymagania: Maksymalna waga ilustracji - 100 KB. Maksymalna szerokość - 300 px. Format pliku graficznego: .jpeg. Wymagania nie dotyczą grafik pochodzących z serwerów zewnętrznych
- Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1500 znaków ze spacjami.
- Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
- Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
- Dane osobowe uczestnika (imię, nazwisko, adres korespondencyjny i numer telefonu) przetwarzane będą przez administratora serwisu lubimyczytać.pl w celu przeprowadzania konkursu, wysyłki nagród oraz analizy i statystyki . Dane osobowe zwycięzcy mogą zostać przekazane w celu wysyłki nagrody partnerowi konkursu - Wydawnictwu Marginesy. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
- Adres i numer telefonu zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.
odpowiedzi [17]
Wybrałabym Instagram a prezentowałabym tam swoje książki kupione głównie z drugiej ręki w większości na aukcjach charytatywnych. Pozycjach często niszowych, których nie znajdziemy w księgarniach. Książek niechcianych, bądź podarowanych z dobroci serca i wartości nieocenionej.
Od poruszenia tej kwestii bym zaczęła, przywołując historię zakupu książki za 1 zł na aukcji...
Jako 50-paroletnia czytelniczka dość niepewnie skierowałabym zapewne swoje kroki ku zdjęciom i tekstom.Choć przekorny diabełek kusi, aby nie dać się hołdowaniu tylko młodości, panującemu w sieci…
A czemuż to 54-latka nie miałaby uśmiechem okazywać radości, cieszyć się, złościć.
Może ubrani jesteśmy tylko w inne zwyczaje, stroje, nasze dłonie, oczy mają trochę więcej lat.
...
Instagram to domena influencerów, jednak ja nie do końca się odnajduję na tej platformie w roli twórcy. Za to bardzo podobają mi się wszelkiego rodzaju infografiki przedstawione w ciekawy sposób, który zachęca do zapoznanie się z treścią. Lubię też oglądać krótkie, maksymalnie minutowe filmiki, pochodzące np. z TikToka, które poruszają jakieś zagadnienie. Myślę, że gdybym...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Gdybym miała aspirację zostać influencerką, najpewniej wybrałabym Instagram. Znacznie łatwiej jest zapozować do zdjęcia, a potem obrobić je w jakimś programie, nawet jeśli nie mam się w tym wyjątkowych umiejętności, niż wymyślić ciekawy scenariusz do filmiku, potem go zrealizować i zmontować w interesujący sposób.
Myślę także, że swój pierwszy post musiałabym pewnie...
Instagram!
Kocham ksiązki, uwielbiam robić zdjęcia i kupować wszelkiego rodzaju dodatki! Mogłabym połączyć wszystkie swoje pasje, dołączyć krótkie opinie o książkach i bookstagram gotowy! Zdecydowanie myślę, że rozpoczęłabym od recenzji, krótkiego wstępu dlaczego decyduję się na start w tej dziedzinie i wyjaśnienie, że robię to bo to wszystko kocham i daje mi to wiele...
Myślę, że gdybym chciała rozpocząć swoją przygodę jako książkowa influencerka, zdecydowałabym się na narzędzie, jakim jest instagram. Profil ten skupia się głównie na chwytliwych obrazkach i krótkich, wpadających w ucho tekstach. Dużą rolę odgrywają interakcje, które wydaje mi się, że w świecie książkoholików są kluczowe. Pozwala to na utworzenie więzi między nadawcą a...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej