Najnowsze artykuły
-
ArtykułyTeatr Telewizji powraca. „Cudzoziemka” Kuncewiczowej już wkrótce w TVPKonrad Wrzesiński4
-
ArtykułyCzytamy w weekend. 17 maja 2024LubimyCzytać352
-
Artykuły„Nieobliczalna” – widzieliśmy film na podstawie książki Magdy Stachuli. Gwiazdy w obsadzieEwa Cieślik3
-
Artykuły„Historia sztuki bez mężczyzn”, czyli mikrokosmos świata. Katy Hessel kwestionuje kanonEwa Cieślik15
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Biblioteczka
Filtry
Książki w biblioteczce
[2]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Wybrane półki [1]:
Średnia ocen:
6,7 / 10
10 ocen
Ocenił na:
8 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (0 plusów)
Czytelnicy: 28
Opinie: 3
Zobacz opinię (0 plusów)
Popieram
0
Średnia ocen:
6,0 / 10
1409 ocen
Ocenił na:
7 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (0 plusów)
Czytelnicy: 2723
Opinie: 129
Zobacz opinię (0 plusów)
Dobra książka, warto przeczytać jeśli ma się otwarty umysł. Polecam :)
Dobra książka, warto przeczytać jeśli ma się otwarty umysł. Polecam :)
Pokaż mimo to
Popieram
0
Książka przystępnie i przejrzyście napisana dla osób pragnących się wdrożyć w świat marketingu w firmie. Proste przykłady, dużo wskazówek i porad. Polecam !
Książka przystępnie i przejrzyście napisana dla osób pragnących się wdrożyć w świat marketingu w firmie. Proste przykłady, dużo wskazówek i porad. Polecam !
Pokaż mimo to