Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
Wydawnictwo: Onepress
6,4 (10 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
4
6
0
5
4
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Practical Marketing and Public Relations for the Small Business
data wydania
ISBN
9788324618729
liczba stron
480
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Sztab doradców ds. marketingu i PR: wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR przeprowadzi badania marketingowe pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla...

Sztab doradców ds. marketingu i PR:
wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
przeprowadzi badania marketingowe
pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (25)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 4
Tomek86 | 2012-05-09
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Książka przystępnie i przejrzyście napisana dla osób pragnących się wdrożyć w świat marketingu w firmie. Proste przykłady, dużo wskazówek i porad. Polecam !

książek: 55
Anna Helfojer | 2010-10-20
Na półkach: Przeczytane

przystępnie napisana - ze spokojem polecam tym, którzy mają już swoje firmy albo planują je założyć

książek: 86
malefactor | 2015-06-10
Na półkach: Przeczytane
książek: 37
cleontyna | 2015-03-23
Na półkach: Przeczytane
książek: 66
skrzypol Skrzypczyk | 2015-01-11
Na półkach: Przeczytane
książek: 219
AniaKr | 2012-01-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 0
| 2011-03-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2005 rok
książek: 113
Corina | 2011-01-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 1194
książek: 642
Dawid | 2010-06-11
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 15 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd