Biznes / Marketing (16)
  • Sztuka rozpoczynania
    Sztuka rozpoczynania
    Autor:
    Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat Nie cofaj się przed trudnymi projektami Odważnie sięgaj gwiazd Do biegu, gotowy&…, STAR...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 7,3 (20 głosów)
  • Sztuka zarządzania projektami
    Sztuka zarządzania projektami
    Autor:
    Poznaj praktyczne aspekty zarządzania projektami - Zaplanuj projekt i stwórz wizję systemu - Sprawnie kieruj członkami zespołu projektowego - Zakończ projekt w planowanym terminie Zarządzanie projek...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 6,67 (3 głosy)
  • Podejmowanie decyzji i zarządzanie ludźmi w biznesie i administracji. Wydanie IV
    Podejmowanie decyzji i zarządzanie ludźmi w biznesie i administracji. Wydanie IV
    Autor:
    Podejmowanie decyzji i zarządzanie ludźmi w biznesie i administracji to: książka o sprawowaniu władzy w organizacji, klasyczna lektura studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, psychologii, nauk po...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Pokonać giełdę
    Pokonać giełdę
    Autorzy:
    Opracuj swoją strategię inwestowania w akcje lub fundusze rynku akcji według rad jednego z najlepszych na świecie menedżerów funduszy inwestycyjnych. Średnioroczna stopa zwrotu zarządzanego przez Lync...
    czytelników: 1 | opinie: 5 | ocena: 7,18 (28 głosów)
  • Jak życie naśladuje szachy
    Jak życie naśladuje szachy
    Autor:
    W ciągu ponad dwudziestu lat Garri Kasparow był najwyżej cenionym szachistą świata i jest powszechnie uważany za mistrza wszechczasów.
    czytelników: 1 | opinie: 3 | ocena: 6,53 (17 głosów)
  • Dlaczego kupujemy
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 7,61 (23 głosy)
  • O wojnie
    O wojnie
    Autor:
    Nie w pełni bohaterski życiorys Clausewitza w niczym nie przeszkodził jego pośmiertnej karierze. Pruski filozof wojny stał się jednym z najbardziej popularnych teoretyków strategii w dziejach świata....
    czytelników: 1 | opinie: 9 | ocena: 7,85 (68 głosów) | inne wydania: 2
  • Błysk! Potęga przeczucia
    Błysk! Potęga przeczucia
    Autor:
    Seria: Punkty Przełomowe [Znak Literanova]
    Dlaczego Malcolm Gladwell napisał Błysk!? Bo... zapuścił włosy. „W moim życiu natychmiast nastąpiły drobne, ale znaczące zmiany. Zacząłem dostawać mandaty za przekroczenie prędkości, co wcześniej nigd...
    czytelników: 1 | opinie: 17 | ocena: 6,91 (294 głosy) | inne wydania: 1
  • 22 niezmienne prawa marketingu
    22 niezmienne prawa marketingu
    Autorzy:
    W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwsz...
    czytelników: 1 | opinie: 6 | ocena: 8 (26 głosów)
  • Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
    Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
    Autorzy:
    Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przest...
    czytelników: 1 | opinie: 11 | ocena: 8,13 (47 głosów)
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
    Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
    Autorzy:
    Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie — jeśli chcesz skorz...
    czytelników: 1 | opinie: 3 | ocena: 7,05 (19 głosów)
  • Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
    Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
    Autor:
    Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwo...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 6,8 (10 głosów)
  • Inteligencja analityczna w biznesie
    Inteligencja analityczna w biznesie
    Autorzy:
    Thomas H. Davenport;Jeanne G. Harris Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potęż...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 7 (3 głosy)
  • Rework
    Rework
    Autorzy:
    Szukasz lepszej i łatwiejszej drogi do biznesowego sukcesu? Na początek zapomnij o przestarzałym, klasycznym modelu zakładania firmy. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie konkurencji, sz...
    czytelników: 1 | opinie: 28 | ocena: 7,15 (185 głosów) | inne wydania: 1
  • Biblia e-biznesu
    czytelników: 1 | opinie: 3 | ocena: 7,86 (29 głosów)
  • Zarobić Milion, idąc pod prąd
    Zarobić Milion, idąc pod prąd
    Autor:
    Na powstanie tej książki czekało w Polsce wielu ludzi. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Jakub B. Bączek pisze o budowaniu firmy od zera, bez mentorów i dofinansowań, w pol...
    czytelników: 1 | opinie: 26 | ocena: 7,43 (158 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd