O Firmie
Lubimyczytać.pl to największy w Polsce społecznościowy serwis książkowy. To nieszablonowe projekty tworzone z jednej strony dla użytkowników, z drugiej strony dla klientów. To zgrany i bardzo kreatywny zespół. Dołącz do nas i twórz z nami nowotechnologiczne serce miłośników literatury. Jeżeli jesteś gotowy/gotowa na codzienną porcję wyzwań, jeżeli uwielbiasz tworzyć i wymyślać nowe rozwiązania, jeżeli nie lubisz wielkich korporacji, a podziwiasz prężnie rozwijające się kameralne firmy, jeżeli jesteś łasy/łasa na komplementy tysięcy userów i równocześnie odporny/odporna na ich krytykę, jeżeli praca dla Ciebie to pasja, a stres działa na Ciebie motywująco - to na pewno idealnie do nas pasujesz. Zapewniamy i zapraszamy!
Opis stanowiska
Zapraszamy do pracwy w naszym Biurze Obsługi Czytelników! Na tym stanowisku, wspólnie z działem PR oraz działem IT będziesz odpowiedzialny/a za dobre samopoczucie użytkowników w serwisie lubimyczytac.pl, czyli w Twojej gestii będzie leżała komunikacja z internautami w tym: obsługa zgłoszeń czytelników, śledzenie forum, nadzór nad funkcjonowaniem serwisu, weryfikacja zgłaszanych błędów, prowadzenie rozmów, czatów, odpowiadanie na maile od czytelników, rzetelne informowanie o usługach oferowanych do czytelników, kierowanie zgłaszanych spraw do odpowiednich osób w firmie, zachęcanie użytkowników do dyskusji, rozmów, moderowanie zakładanych wątków. Osoba kandydująca na to stanowisko powinna bardzo dobrze znać serwis lubimyczytać.pl od strony użytkownika.
Oczekujemy
- bardzo dobrej znajomości serwisu lubimyczytać.pl od strony użytkownika (znajomość narzędzi oraz funkcji, jakie oferuje serwis),
- doświadczenia w pracy na stanowisku w dziale obsługi klientów, ewentualnie doświadczenie w moderacji treści, pracy w serwisach online, prowadzenia komunikacji w social mediach lub podobnych,
- bardzo wysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnych,
- bezbłędnego posługiwania się pisanym językiem polskim (lekkie pióro),
- wysokiej kultury osobistej i umiejętności komunikacyjnych,
- umiejętności planowania i organizowania pracy,
- kreatywnego, nieszablonowego myślenia,
- umiejętności budowania dobrych relacji,
- zamiłowania do nowych technologii, social mediów oraz czytelnictwa,
- opanowania i stalowych nerwów.
Oferujemy
- pracę w największym społecznościowym serwisie książkowym w Polsce,
- stabilne zatrudnienie w firmie, która na rynku istnieje od 2011 roku,
- wynagrodzenie zależne od doświadczenia w przedziale 4300 - 5500 brutto
- pracę w kreatywnym, zgranym zespole,
- pokaźną liczbę książek do czytania :)
Jak aplikować?
Prosimy o przesyłanie aplikacji (zawierającej CV, porfolio oraz list motywacyjny) mailowo na adres praca@lubimyczytac.pl z dopiskiem w tytule: BOC/LC.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Lubimyczytać.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)".
Informujemy, że administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji jest Lubimyczytać.pl sp. z o.o, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Słowackiego 45. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do prowadzenia korespondencji, procesu rekrutacji oraz w celach z niej wynikających. Korespondencję związaną z danymi osobowymi prosimy kierować na: daneosobowe@lubimyczytac.pl.