Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Okładka książki Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Seria Marketing biznes, finanse
368 str. 6 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Seria Marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2018-11-20
Data 1. wyd. pol.:
2018-11-20
Data 1. wydania:
2019-04-30
Liczba stron:
368
Czas czytania
6 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301201944
Średnia ocen

                0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki