Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy
612 str.
10 godz. 12 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne
- Data wydania:
- 1996-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 1996-01-01
- Liczba stron:
- 612
- Czas czytania
- 10 godz. 12 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8320809916
Trudno być aktywnym i skutecznie działającym uczestnikiem życia gospodarczego bez znajomości marketingu. Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne oddaje do rąk Czytelników nowoczesny podręcznik, w którym zostały uwzględnione klasyczne zasady i współczesna wiedza o marketingu. Problematykę marketingu ujęto w sposób całościowy, uwzględniając zarówno praktyczne postępowanie przy rozwiązywaniu konkretnych zagadnień, jak i teoretyczne koncepcje oraz postęp wiedzy w tej dziedzinie. Książka - napisana przez pracowników Szkoły Głównej Handlowej - jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych; może być również z pożytkiem wykorzystana przez praktyków gospodarczych.
Dodaj do biblioteczki