O Firmie
Opis stanowiska
Oczekujemy
Zadania:
współtworzenie strategii PR w ramach przyjętej strategii marketingowej Zaczytani.org
dbanie o wizerunek projektów Fundacji (Zaczytana Akademia, Wielka Zbiórka Książek, Zaczytane Ławki)
prowadzenie kampanii społecznych
pozyskiwanie Ambasadorów Fundacji
organizacja i realizacja wydarzeń promocyjnych i czytelniczych
rozwój i podtrzymywanie kontaktów w branży medialnej
Szczególnie zależy nam na Tobie, jeżeli:
masz co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
znasz branżę medialną
umiesz swobodnie redagować teksty
masz wiedzę dotyczącą kreowania wizerunku firmy
jesteś kreatywny w wykonywaniu powierzonych zadań
na co dzień korzystasz z narzędzi komunikacji internetowej
posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne i umiejętności pracy w zespole
jesteś bardzo dobrze zorganizowany/a, rzetelnie realizujesz swoje zadania
cieszysz się na nowe wyzwania
Oferujemy
Oferujemy:
pracę z misją w ogólnopolskiej fundacji Zaczytani.org
umowę o pracę
otwartość na kreatywne podejście w działaniach PR
samodzielność i ambitne wyzwania
narzędzia do pracy
pracę w kreatywnym zespole
uczestnictwo w wydarzeniach branżowych
miejsce pracy biurowej, Stary Mokotów (3 min od przystanku metra)
Jak aplikować?