Zakupy na obcasach
- Kategoria:
- inne
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2015-07-15
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-07-15
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301170738
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!
Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.
Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli „całym mózgiem”. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom.
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia?
Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego?
Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata.
Czas na marketing skierowany do kobiet!
Kobiety podejmują dzisiaj decyzje o zakupie 66% wszystkich kupowanych komputerów oraz 60% wszystkich kupowanych samochodów. Inicjują 80% zakupów artykułów remontowo-budowlanych oraz 89% nowo otwieranych rachunków bankowych.