Świeże podejście do e-mail marketingu
142 str.
2 godz. 22 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- FreshMail
- Data wydania:
- 2010-01-01
- Liczba stron:
- 142
- Czas czytania
- 2 godz. 22 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788393383207
- Tagi:
- e-mail marketing
E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie naj efektywniejsza) marketingu w Internecie. Być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa. Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie jednej złotówki w e-mail marketing daje zwrot na poziomie 43 zł - to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment). Inne badania, przeprowadzone przez ForeSee Results w 2010 roku jasno pokazują, że newsletter to druga najpotężniejsza siła, która kieruje odbiorców na naszą stronę (pierwsza to znajomość marki).
Dodaj do biblioteczki