forum Oficjalne Konkursy
[Zakończony] Ninja marketingu - wygraj książkę "Biały trop".
W poprzedniej części główna bohaterka dowiaduje się szokującej prawdy o swoim dzieciństwie. Jana Berzelius postanawia nie myśleć o przeszłości, jednak ta nie daje o sobie zapomnieć. Prowadzi śledztwo w sprawie zabójstwa, a wszystkie poszlaki prowadzą do człowieka, którego prokurator próbuje wymazać z pamięci. Jana musi odnaleźć podejrzanego mężczyznę, zanim zrobi to policja.
Zanim autorka książki, Emelie Schepp, zdecydowała się na self-publishing, wysyłała maszynopis do wydawnictw. Zwykle takie maile wyglądają identycznie – oprócz samego tekstu, załącza się swój biogram i opis fabuły. Podnieśmy poprzeczkę nieco wyżej. Postawcie się na miejscu pisarki i zarekomendujcie swoją książkę w (uwaga!) trzech zdaniach. Niech pracownik wydawnictwa, do którego adresujecie wiadomość, poczuje się nią zaintrygowany.
Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1500 znaków ze spacjami.
Nagrody
Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarz książki.
Biały trop
Regulamin
- Konkurs trwa od 27 września do 4 października włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce.
- Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1500 znaków ze spacjami.
- Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
- Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
- Dane adresowe zostaną wykorzystane przez serwis lubimyczytać.pl i Wydawnictwo Media Rodzina.
- Adres zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.
odpowiedzi [52]
To nie ja chcę wydać u Was moją książkę. To Wy chcecie ją wydać u siebie. Proszę ją przeczytać i złożyć mi lepszą propozycję niż konkurencja.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Nazywam się Damian i niniejszym przesyłam do Państwa książkę mojego autorstwa, którą chciałbym wydać w Państwa wydawnictwie.
Dodam tylko, iż mój wujek jest obecnym ministrem kultury oraz z tego co się domyślam nie chcieliby Państwo, aby wasze wydawnictwo zostało zamknięte lub trafiło na czarną listę instytucji promujących niewłaściwą, szeroko pojętą kulturę.
Trzymam kciuki...
Przedstawiam Ci książkę, która z pewnością zmieni świat.
Na gorsze.
Powstrzymasz mnie?
Przesyłam Państwu moją książkę do wydania. Okładka nieistotna. Proszę tylko od razu zwiększyć nakład, ponieważ po co mają Państwo robić dodruki, gdy moja książka stanie się światowym bestselerem?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDzień dobry. Oto mój numer konta i dane do umowy. Nie ma za co.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJeżeli chcesz przeżyć najwspanialszą przygodę w życiu i równocześnie nie wydawać ani złotówki, mam na to radę. Jeżeli chcesz, przeżyć dreszczyk emocji nie łamiąc przy tym żadnej części ciała, mam na to radę. Kochany wydawco przeczytaj i wydaj moją książkę, nie pożałujesz tego.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postBędę szczery. Żadna moja książka nie okazała się porażką. Żadne z wydawnictw nie chciało Harrego Pottera, nie popełnijcie takiego błędu.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
To nie jest prawdziwa książka.
Ta historia nie wydarzyła się naprawdę.
Jeszcze.
Mam Twojego syna!
Na razie jest bezpieczny..
I taki pozostanie, jeżeli pozytywnie zaopiniujesz książkę mojego autorstwa.
NIE CZYTAJ!
Ta książka zmienia ludzi.
A jednak ?