rozwiń zwiń
Średnia ocena wszystkich książek w serii
7,0 / 10
2 ocen
Wszystkie książki w serii (12)
Sortuj:
Okładka książki Zarządzanie jakością usług Wiesław Urban
Średnia ocen:
7,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 5 Opinie: 1
Okładka książki Strategie i praktyki sprawnego działania. Lean, Six Sigma i inne Adam Hamrol
Średnia ocen:
7,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 20 Opinie: 0
Okładka książki Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym Teresa Bal-Woźniak
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 0 Opinie: 0
Okładka książki Zarządzanie innowacjami i transferem technologii Kazimierz Szatkowski
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 0 Opinie: 0
Okładka książki Zarządzanie produkcją. Produkt, technologia, organizacja Edward Pająk
Średnia ocen:
5,8 / 10
4 ocen
Czytelnicy: 15 Opinie: 0
Okładka książki Zarządzanie i inżynieria jakości Adam Hamrol
Średnia ocen:
8,5 / 10
6 ocen
Czytelnicy: 27 Opinie: 3
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki Eugeniusz Michalski
Średnia ocen:
8,0 / 10
6 ocen
Czytelnicy: 22 Opinie: 0