Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2016-07-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-12-09
- Liczba stron:
- 432
- Czas czytania
- 7 godz. 12 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328325210
Proces biznesowy to pojęcie z obszaru zarządzania przedsiębiorstwem. To seria powiązanych ze sobą działań czy zadań, która ma prowadzić do osiągnięcia oczekiwanego efektu bądź rozwiązania postawionego problemu. Tajniki zarządzania firmą lub organizacją poprzez procesy nie są łatwe i nie da się ich w mig opanować, jednak ich wdrożenie okazuje się zwykle wysoce opłacalne, a często wręcz konieczne tam, gdzie przykłada się dużą wagę do sprawnego kierowania. Czyli praktycznie w każdym przedsiębiorstwie, którego menedżerowie myślą o podnoszeniu wydajności i efektywności pracy.
Projektowanie procesów wymaga przygotowania merytorycznego oraz zdolności do powiązania praktyki biznesowej ze znajomością odpowiednich narzędzi. Dobrze, jeśli praktykę z tego obszaru zdobywa się na konkretnym rynku, na którym funkcjonuje przedsiębiorstwo. To ważne, bo nasza rodzima rzeczywistość jest całkiem inna niż choćby amerykańska, o czym dobrze wie Marek Piotrowski, od kilkunastu lat specjalizujący się w projektowaniu procesów biznesowych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych. Z pomocą niniejszego podręcznika autor pragnie przeprowadzić czytelnika przez projektowanie, testowanie i optymalizację procesów, ze szczególnym uwzględnieniem problemów, z jakimi można się spotkać na polskim gruncie.
Wydanie drugie wzbogacono o dodatkowy rozdział, omawiający modelowanie procesów przy użyciu Enterprise Architect, czyli najpopularniejszego narzędzia przeznaczonego do tego celu.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 52
- 12
- 8
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Napisana ciekawie, z lekkim luzem. Da się czytać. Dla mnie jednak lekko rozczarowująca. Mało jest tego "w praktyce". Większość książki to sformalizowanie zapisu - co oznacza linia ciągła, a co przerywana, co dwa kółka a co jedno. A co to ma do praktyki? Uważam, że każda firma może wprowadzić swój standard dokumentacji i jeśli będzie dla całej firmy jednolity to nie ma znaczenia jak to oznaczają - czy stylem linii czy jej kolorem.
Praktyki niewiele, ale jest. Np. rozdział "Niektóre zagadnienia optymalizacyjne". To przeczytałem z zapartym tchem od deski do deski. Ale to 20 stron z niemalże 400. Przebrnąłem też przez pierwsze 60-70 stron. Resztę przekartkowałem
Napisana ciekawie, z lekkim luzem. Da się czytać. Dla mnie jednak lekko rozczarowująca. Mało jest tego "w praktyce". Większość książki to sformalizowanie zapisu - co oznacza linia ciągła, a co przerywana, co dwa kółka a co jedno. A co to ma do praktyki? Uważam, że każda firma może wprowadzić swój standard dokumentacji i jeśli będzie dla całej firmy jednolity to nie ma...
więcej Pokaż mimo to