Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

To wydawnictwo nie ma jeszcze opisu. Zgłoś wydawnictwo, abyśmy mogli uzupełnić jego dane.

Źródło opisu wydawnictwa:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach wydaje w swojej ofercie głównie książki w kategorii: nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.) biznes, finanse informatyka, matematyka filozofia, etyka historia
  • 43 przeczytało książki wydawnictwa
  • 45 chce przeczytać książki wydawnictwa
1 fan wydawnictwa

Wszystkie książki

Sortuj:
więcej
Okładka książki Bezpośrednie estymatory modalnej Andrzej Sokołowski
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Wprowadzenie do wnioskowania statystycznego Janusz Wywiał
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Wstęp do praktyki public relations Anna Adamus-Matuszyńska
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Zarządzanie zespołem. Motywacja i działanie Anna Całek, praca zbiorowa
Średnia ocen:
2,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 7 Opinie: 0
Okładka książki Konsolidacja sprawozdań finansowych Halina Buk
Średnia ocen:
5,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Wprowadzenie do metody reprezentacyjnej Janusz Wywiał
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Public relations efektywne komunikowanie w teorii i praktyce praca zbiorowa
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Kreatywne miasto - kreatywna aglomeracja praca zbiorowa
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 3 Opinie: 0
Okładka książki Metody statystyczne w sterowaniu jakością produkcji Grzegorz Kończak
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Public relations skuteczna komunikacja w teorii i praktyce praca zbiorowa
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 0