Najnowsze artykuły
-
ArtykułyŚladami autorów, czyli książki o miejscach, które odwiedzali i opisywali twórcyAnna Sierant5
-
ArtykułyCzytamy w weekend. 14 czerwca 2024LubimyCzytać423
-
ArtykułyZnamy laureatki Women’s Prize for Fiction i wręczonej po raz pierwszy Women’s Prize for Non-FictionAnna Sierant13
-
ArtykułyZapraszamy na live z Małgorzatą i Michałem Kuźmińskimi! Zadaj autorom pytanie i wygraj książkę!LubimyCzytać5
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Biblioteczka
Filtry
Książki w biblioteczce
[1]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Wybrane półki [1]:
Przeczytał:
2016-06-12
2016-06-12
Średnia ocen:
7,0 / 10
72 ocen
Ocenił na:
9 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (4 plusy)
Czytelnicy: 153
Opinie: 20
Zobacz opinię (4 plusy)
Celny opis rzeczywistości światka reklamowego z jego pionierskich czasów, kiedy jeszcze liczyło się słowo, a nie tylko obrazek okraszony hasztagiem. W tej książce słowo liczy się przede wszystkim; dużo tutaj inteligentnego dowcipu, sporo "kopyrajterskich" gierek słownych, wiele prawdziwych, choć złośliwych obserwacji dotyczących rodzimej wersji turbokapitalizmu. A wszystko to umiejętnie wplecione w historię przyjaźni dwóch zdolnych twórców, którzy z każdą kolejną stroną książki odkrywają bezsens swojej pracy. Szkoda tylko, że całość kończy się zdecydowanie za szybko.
Celny opis rzeczywistości światka reklamowego z jego pionierskich czasów, kiedy jeszcze liczyło się słowo, a nie tylko obrazek okraszony hasztagiem. W tej książce słowo liczy się przede wszystkim; dużo tutaj inteligentnego dowcipu, sporo "kopyrajterskich" gierek słownych, wiele prawdziwych, choć złośliwych obserwacji dotyczących rodzimej wersji turbokapitalizmu. A wszystko...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to