Profil użytkownika: booklover_52
miasta Kobieta
Biblioteczka
Opinie
„Well played” to książka, która strasznie mi się dłużyła. Czytałam ją ponad 3 tygodnie, co rzadko mi się zdarza. Początek był dość intrygujący, przy scenie z tańcem nawet się zaśmiałam, ale im dalej, tym coraz bardziej się nudziłam i nie wiem z czego to wynika. Bohaterowie byli mi kompletnie obojętni, a sama historia niczym mnie nie zaskoczyła.
Pomysł na fabułę był...
„Na krawędzi” to seria, która uderza inaczej. Zaczyna się dość spokojnie. Od marzenia pewnej dziewczyny, która chce zostać sławną gimnastyczką. Widzimy jej piekielnie wykańczające treningi, to że ćwiczenia są całym jej życiem i poza nimi nie ma nic. Obserwujemy, jak powoli odcina się od rodziny i przyjaciół, na których nie może liczyć. Następnie patrzymy, jak coraz mocniej...
więcej Pokaż mimo to
„Mile High” to książka, od której ciężko było mi się oderwać. Uwielbiam humor tej historii, relacje między postaciami i oczywiście kreacje bohaterów. Połączenie hokeisty i stewardesy, a do tego osadzenie akcji częściowo w samolocie było doskonałym posunięciem.
Zanders całkowicie skradł moje serce. Z początku wydawał się arogancki i trochę zapatrzony w siebie, ale z każdą...
Aktywność użytkownika booklover_52
„Well played” to książka, która strasznie mi się dłużyła. Czytałam ją ponad 3 tygodnie, co rzadko mi się zdarza. Początek był dość intrygujący, przy scenie z tańcem nawet się zaśmiałam, ale im dalej, tym coraz bardziej się nudziłam i nie wiem z czego to wynika. Bohaterowie byli mi kompletn...
Rozwiń„Na krawędzi” to seria, która uderza inaczej. Zaczyna się dość spokojnie. Od marzenia pewnej dziewczyny, która chce zostać sławną gimnastyczką. Widzimy jej piekielnie wykańczające treningi, to że ćwiczenia są całym jej życiem i poza nimi nie ma nic. Obserwujemy, jak powoli odcina się od ro...
Rozwiń
„Mile High” to książka, od której ciężko było mi się oderwać. Uwielbiam humor tej historii, relacje między postaciami i oczywiście kreacje bohaterów. Połączenie hokeisty i stewardesy, a do tego osadzenie akcji częściowo w samolocie było doskonałym posunięciem.
Zanders całkowicie skradł mo...
Dopiero skończyłam czytać 4 część serii „Salacious Players Club”, a już bym chciała zabrać się za 5. Książki Sary Cate mają w sobie coś wyjątkowego. Są zmysłowe, pikantne, zawierają barwne sceny er*tyczne, a równocześnie zachowują klasę i nie nudzą. Nie inaczej było w przypadku „Łaski”. Ju...
RozwińA.E. Murphy to autorka, która rozkochała mnie w swojej twórczości głównie dzięki dwóm częściom serii „Zamarznięte serce”. Gdy dowiedziałam się o kontynuacji losów Nathana i Gwen byłam lekko zdziwiona. Myślałam, że bohaterowie powiedzieli już swoje ostatnie słowo. Okazało sie, że jednak nie...
Rozwiń
„Jet” to dobra, ale nie porywająca historia. Mam wrażenie, że gdybym sięgnęła po nią jakieś 10 lat temu, to zrobiłaby na mnie większe wrażenie i na dłużej bym ją zapamiętała.
Życie Ayden kręciło się w zasadzie wokół pracy, biegania, wypadów na koncerty oraz mieszkania. W jej kreacji brako...
„Zasada numer pięć” to książka, która tak mnie wciągnęła, że wracając z pracy prawie przegapiłam przystanek, na którym miałam wysiąść. Ta historia po prostu mnie porwała. Polubiłam bohaterów już od pierwszych stron, a ich rozmowy i przemyślenia, nie raz wywoływały mój uśmiech.
Zarówno Syd...
Nigdy bym nie pomyślała, że romans z kosmitami w roli głównej, aż tak przypadnie mi do gustu. Jednak już od 1 części serii „Barbarzyńcy z Lodowej Planety” przepadłam w kosmosie i w świecie wymyślonym przez Ruby Dixon. „Kochanek Barbarzyńca” to historia, która dostarczyła mi sporej rozrywki...
RozwińTrio braci McKinley jest jedyne w swoim rodzaju. Ci trzej zawsze potrafią rozbawić, zaskoczyć i rozczulić. W „The Perfect Defender” głos zabiera Lane, który w duecie z Noemi jest nie do podrobienia. Tym razem Asia Chwistek serwuje nam zakazany romans szefa z pracownicą. Muszę przyznać, że ...
Rozwińulubieni autorzy [4]
Ulubione
statystyki
przeczytano
przeczytane
pomocne
wystawione
na czytaniu
na czytanie