Model story brand

Okładka książki Model story brand Donald L. Miller
Okładka książki Model story brand
Donald L. Miller Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
260 str. 4 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2017-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Liczba stron:
260
Czas czytania
4 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380874190
Tagi:
biznes poradnik
Średnia ocen

7,7 7,7 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,7 / 10
61 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
12
2

Na półkach:

Fajny pomysł i główna myśl książki. Za dużo jednak przy okazji chęci sprzedaży swoich usług i zachęt do wejścia na swoją stronę. Stosunkowo mało też konkretów. Jestem raczej zawiedziony.

Fajny pomysł i główna myśl książki. Za dużo jednak przy okazji chęci sprzedaży swoich usług i zachęt do wejścia na swoją stronę. Stosunkowo mało też konkretów. Jestem raczej zawiedziony.

Pokaż mimo to

avatar
49
34

Na półkach:

Jedna z lepszych książek o marketingu, jakie przeczytałam.

Zwięzła i bardzo praktyczna. Ciekawie opowiedziana. Uważam, że sama w sobie doskonale oddaje temat, który porusza. A mówi o skutecznej komunikacji i efektywnych działaniach marketingowych. Co jest kluczem? Precyzja, prosty język i postawienie klienta w roli bohatera.

Mnóstwo praktycznych wskazówek, które mają szansę ulepszyć działania marketingowe. Ale nie tylko marketingowcy, contentowcy i copywriterzy znajdą tu sporo treści dla siebie. Jest także rozdział, który został poświęcony onboardingowi i employer brandingowi, a nawet wytyczne, jak skutecznie prowadzić działania email marketingowe. No po prostu kopalnia wiedzy!

Niech potwierdzi to fakt, że podczas lektury robiłam notatki!

Jedna z lepszych książek o marketingu, jakie przeczytałam.

Zwięzła i bardzo praktyczna. Ciekawie opowiedziana. Uważam, że sama w sobie doskonale oddaje temat, który porusza. A mówi o skutecznej komunikacji i efektywnych działaniach marketingowych. Co jest kluczem? Precyzja, prosty język i postawienie klienta w roli bohatera.

Mnóstwo praktycznych wskazówek, które mają...

więcej Pokaż mimo to

avatar
606
177

Na półkach: , , ,

Teoria zawarta w książce, opiera się na koncepcji, że skuteczny marketing (w tym teksty) oparte są na zasadach scenariusza filmowego i szerzej - snucia fascynującej opowieści. Takiej, w której marka jest przewodnikiem, a klient bohaterem. To idealna lektura dla każdego przedsiębiorcy i początkującego marketingowca. Będę polecać ją klientom.

Teoria zawarta w książce, opiera się na koncepcji, że skuteczny marketing (w tym teksty) oparte są na zasadach scenariusza filmowego i szerzej - snucia fascynującej opowieści. Takiej, w której marka jest przewodnikiem, a klient bohaterem. To idealna lektura dla każdego przedsiębiorcy i początkującego marketingowca. Będę polecać ją klientom.

Pokaż mimo to

avatar
101
29

Na półkach:

GE-NIAL-NA!

GE-NIAL-NA!

Pokaż mimo to

avatar
77
51

Na półkach:

Praktyczna, Konkretna, pomocna, bez lania wody. Dobra dla małych biznesów.

Praktyczna, Konkretna, pomocna, bez lania wody. Dobra dla małych biznesów.

Pokaż mimo to

avatar
186
182

Na półkach:

Ile razy na stronach internetowych czytaliście opisy firm, które były nudne, oklepane i w żaden sposób nie wyjaśniały, jak i w czym dana organizacja może Wam pomóc? Zapewne mnóstwo! Choć wiele z tych firm ma imponujący dorobek i ugruntowaną pozycję na rynku, to niestety nie potrafi opowiedzieć o sobie we wciągający i angażujący sposób, stawiając w centrum Ciebie (zamiast siebie). Mówi się wiele o klientocentryczności, ale nadal w wielu miejscach w sieci jest to tylko wydmuszka. Jak to zmienić?

Z propozycją przychodzi Donald Miller – autor książki „Model Story brand”. To poradnik dla właścicieli firm, marketingowców, brand managerów, osób ze sprzedaży, ale i osób, które chcą stworzyć silną markę osobistą. Na 200 stronach przedstawia swój pomysł na napisanie historii, bazującej na wyróżnikach Twojej marki, w roli bohatera opowieści stawiając potencjalnego klienta.

Donald Miller stworzył narzędzie, które znane jest wielu marketingowcom. Zrobił to na schemacie wykorzystywanym… w produkcjach filmowych! Wszak każdy niemal film (pomijając kino alternatywne) wykorzystuje jeden schemat snucia opowieści. Zmieniają się tylko bohaterowie, przewodnicy bohaterów, okoliczności i przeciwności losu, którym czoła stawić muszą owi bohaterowie.

Rozkładając na czynniki pierwsze wyżej wspomniany schemat, Donald Miller prowadzi nas krok po kroku, przez tworzenie opowieści o marce, opatrując każdy z nich przykładami z jego zawodowego dorobku. Powoduje to, że czytelnik lepiej rozumie narzędzie, które nam rekomenduje.

Książka jest przyjazna w odbiorze, napisana prostym i lekkim językiem, dzięki czemu będzie jasna dla osób niemających wiele do czynienia z marketingiem. Matrycę story brand możecie znaleźć na jego stronie internetowej: mystorybrand.com, ale wypełnić ją warto w trakcie lektury książki lub zaraz po. Bez wskazówek, które przedstawia autor, matryca ta najpewniej nie będzie dla Was zrozumiała.

Oprócz gotowego narzędzia Donald Miller po prostu inspiruje wielością przykładów i pomysłów, rozkładając na czynniki pierwsze przekazy wielu znanych marek. Powoduje to, że w trakcie lektury książki, w głowie czytelnika naturalnie rodzą się jego własne pomysły. Już sama inspiracja jest wartością z tego poradnika.

Marka to oczywiście nie tylko słowa, ale i obrazy. Stąd polecam połączenie książki Millera z lekturą pozycji „Wizualny młotek” Laury Ries. To ważne, bo przekaz wizualny jest równie istotny, co przekaz słowny (choć różni marketingowcy mogą tym obszarom działań nadawać inne wagi). Im bardziej przekrojowa będzie Wasza wiedza na temat elementów składowych marki, tym bardziej świadomie będziecie podchodzić do jej budowania.

PS. Polecam Wam wiedzę, którą zyskacie z ów książek od razu postarać się przełożyć na praktykę. Nauka „Just in time, a nie just in case” jest dużo bardziej efektywna i więcej elementów zostanie w Waszej głowie na dłużej 🙂

Ile razy na stronach internetowych czytaliście opisy firm, które były nudne, oklepane i w żaden sposób nie wyjaśniały, jak i w czym dana organizacja może Wam pomóc? Zapewne mnóstwo! Choć wiele z tych firm ma imponujący dorobek i ugruntowaną pozycję na rynku, to niestety nie potrafi opowiedzieć o sobie we wciągający i angażujący sposób, stawiając w centrum Ciebie (zamiast...

więcej Pokaż mimo to

avatar
3
1

Na półkach: ,

Genialna książka! Żałuję że nie przeczytałem jej na początku swojej drogi jako przedsiębiorca, popełniłbym o wiele mniej błędów. Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorcy.

Genialna książka! Żałuję że nie przeczytałem jej na początku swojej drogi jako przedsiębiorca, popełniłbym o wiele mniej błędów. Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorcy.

Pokaż mimo to

avatar
227
211

Na półkach:

Konkretna, ciekawa, z pomysłami jak rozwinać swoją komunikację w firmie. Wdrażam porady podane przez autora i wydaje się to wszystko spójne i sensowne. Może i okażą się opłacalne?:)

Konkretna, ciekawa, z pomysłami jak rozwinać swoją komunikację w firmie. Wdrażam porady podane przez autora i wydaje się to wszystko spójne i sensowne. Może i okażą się opłacalne?:)

Pokaż mimo to

avatar
0
0

Na półkach: ,

Czyta się lekko, a wynotowałam z niej dużo przydatnych treści, podsunęła mi też konkretne rozwiązania. Polecam!

Czyta się lekko, a wynotowałam z niej dużo przydatnych treści, podsunęła mi też konkretne rozwiązania. Polecam!

Pokaż mimo to

avatar
33
31

Na półkach:

To chyba najlepsza książka na temat marketingu, jaką przeczytałam. A przeczytałam ich naprawdę sporo, bo w marketingu pracuję od 7 lat i ogólnie sporo czytam. W tej chwili od 3 lat rozwijam własną firmę, więc tym bardziej jestem zmotywowana, by jak najlepiej dotrzeć do swojej grupy docelowej.

Ta książka... wgniotła mnie w fotel. Pokazała strukturę za wszystkim co robię, a do tego podała wiele ciekawych sposobów na dotarcie do gości. Zainspirowana treścią kupiłam notes i zaczęłam robić notatki, jak na studiach! To kopalnia wiedzy ułożona w przejrzysty i prosty sposób. Po przeczytaniu sprezentowałam tę książkę mojej kuzynce, która za chwilę otwiera swoją pierwszą firmę. Kupiłam jeszcze dwa dodatkowe egzemplarze, które zamierzam sprezentować koleżankom "po fachu".

Powiem tak: jeśli ktoś chce przeczytać tylko jedną książkę w życiu o marketingu, to niech to będzie właśnie ta.

To chyba najlepsza książka na temat marketingu, jaką przeczytałam. A przeczytałam ich naprawdę sporo, bo w marketingu pracuję od 7 lat i ogólnie sporo czytam. W tej chwili od 3 lat rozwijam własną firmę, więc tym bardziej jestem zmotywowana, by jak najlepiej dotrzeć do swojej grupy docelowej.

Ta książka... wgniotła mnie w fotel. Pokazała strukturę za wszystkim co robię,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    153
  • Przeczytane
    75
  • Teraz czytam
    10
  • Posiadam
    8
  • 2023
    3
  • Chcę w prezencie
    3
  • 2019
    2
  • Marketing
    2
  • 2021
    2
  • 2020
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Model story brand


Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,3
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 9,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...

Przeczytaj także