Model story brand

- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2017-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-01-01
- Liczba stron:
- 260
- Czas czytania
- 4 godz. 20 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380874190
- Tagi:
- biznes poradnik
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.
Czytając Model StoryBrand, poznasz:
- siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,
- prawdziwe motywacje klientów,
- metody upraszczania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania,
- sposoby tworzenia skutecznych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.
Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności, a także o wyjątkowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.
"To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się przez szum informacyjny i dotrze do najbardziej znużonego reklamą pokolenia odbiorców. Musisz przeczytać tę książkę!"
Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy "New York Timesa"
"Donald Miller nauczy cię o wiele więcej, niż tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli chcesz, aby twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją."
John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy "New York Timesa"
"Jeśli lubisz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują. My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy!"
Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer
"Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne. Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę!"
Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies oraz współautor książki, "Nowy jednominutowy menedżer"
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 153
- 75
- 10
- 8
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
OPINIE i DYSKUSJE
Fajny pomysł i główna myśl książki. Za dużo jednak przy okazji chęci sprzedaży swoich usług i zachęt do wejścia na swoją stronę. Stosunkowo mało też konkretów. Jestem raczej zawiedziony.
Fajny pomysł i główna myśl książki. Za dużo jednak przy okazji chęci sprzedaży swoich usług i zachęt do wejścia na swoją stronę. Stosunkowo mało też konkretów. Jestem raczej zawiedziony.
Pokaż mimo toJedna z lepszych książek o marketingu, jakie przeczytałam.
Zwięzła i bardzo praktyczna. Ciekawie opowiedziana. Uważam, że sama w sobie doskonale oddaje temat, który porusza. A mówi o skutecznej komunikacji i efektywnych działaniach marketingowych. Co jest kluczem? Precyzja, prosty język i postawienie klienta w roli bohatera.
Mnóstwo praktycznych wskazówek, które mają szansę ulepszyć działania marketingowe. Ale nie tylko marketingowcy, contentowcy i copywriterzy znajdą tu sporo treści dla siebie. Jest także rozdział, który został poświęcony onboardingowi i employer brandingowi, a nawet wytyczne, jak skutecznie prowadzić działania email marketingowe. No po prostu kopalnia wiedzy!
Niech potwierdzi to fakt, że podczas lektury robiłam notatki!
Jedna z lepszych książek o marketingu, jakie przeczytałam.
więcej Pokaż mimo toZwięzła i bardzo praktyczna. Ciekawie opowiedziana. Uważam, że sama w sobie doskonale oddaje temat, który porusza. A mówi o skutecznej komunikacji i efektywnych działaniach marketingowych. Co jest kluczem? Precyzja, prosty język i postawienie klienta w roli bohatera.
Mnóstwo praktycznych wskazówek, które mają...
Teoria zawarta w książce, opiera się na koncepcji, że skuteczny marketing (w tym teksty) oparte są na zasadach scenariusza filmowego i szerzej - snucia fascynującej opowieści. Takiej, w której marka jest przewodnikiem, a klient bohaterem. To idealna lektura dla każdego przedsiębiorcy i początkującego marketingowca. Będę polecać ją klientom.
Teoria zawarta w książce, opiera się na koncepcji, że skuteczny marketing (w tym teksty) oparte są na zasadach scenariusza filmowego i szerzej - snucia fascynującej opowieści. Takiej, w której marka jest przewodnikiem, a klient bohaterem. To idealna lektura dla każdego przedsiębiorcy i początkującego marketingowca. Będę polecać ją klientom.
Pokaż mimo toGE-NIAL-NA!
GE-NIAL-NA!
Pokaż mimo toPraktyczna, Konkretna, pomocna, bez lania wody. Dobra dla małych biznesów.
Praktyczna, Konkretna, pomocna, bez lania wody. Dobra dla małych biznesów.
Pokaż mimo toIle razy na stronach internetowych czytaliście opisy firm, które były nudne, oklepane i w żaden sposób nie wyjaśniały, jak i w czym dana organizacja może Wam pomóc? Zapewne mnóstwo! Choć wiele z tych firm ma imponujący dorobek i ugruntowaną pozycję na rynku, to niestety nie potrafi opowiedzieć o sobie we wciągający i angażujący sposób, stawiając w centrum Ciebie (zamiast siebie). Mówi się wiele o klientocentryczności, ale nadal w wielu miejscach w sieci jest to tylko wydmuszka. Jak to zmienić?
Z propozycją przychodzi Donald Miller – autor książki „Model Story brand”. To poradnik dla właścicieli firm, marketingowców, brand managerów, osób ze sprzedaży, ale i osób, które chcą stworzyć silną markę osobistą. Na 200 stronach przedstawia swój pomysł na napisanie historii, bazującej na wyróżnikach Twojej marki, w roli bohatera opowieści stawiając potencjalnego klienta.
Donald Miller stworzył narzędzie, które znane jest wielu marketingowcom. Zrobił to na schemacie wykorzystywanym… w produkcjach filmowych! Wszak każdy niemal film (pomijając kino alternatywne) wykorzystuje jeden schemat snucia opowieści. Zmieniają się tylko bohaterowie, przewodnicy bohaterów, okoliczności i przeciwności losu, którym czoła stawić muszą owi bohaterowie.
Rozkładając na czynniki pierwsze wyżej wspomniany schemat, Donald Miller prowadzi nas krok po kroku, przez tworzenie opowieści o marce, opatrując każdy z nich przykładami z jego zawodowego dorobku. Powoduje to, że czytelnik lepiej rozumie narzędzie, które nam rekomenduje.
Książka jest przyjazna w odbiorze, napisana prostym i lekkim językiem, dzięki czemu będzie jasna dla osób niemających wiele do czynienia z marketingiem. Matrycę story brand możecie znaleźć na jego stronie internetowej: mystorybrand.com, ale wypełnić ją warto w trakcie lektury książki lub zaraz po. Bez wskazówek, które przedstawia autor, matryca ta najpewniej nie będzie dla Was zrozumiała.
Oprócz gotowego narzędzia Donald Miller po prostu inspiruje wielością przykładów i pomysłów, rozkładając na czynniki pierwsze przekazy wielu znanych marek. Powoduje to, że w trakcie lektury książki, w głowie czytelnika naturalnie rodzą się jego własne pomysły. Już sama inspiracja jest wartością z tego poradnika.
Marka to oczywiście nie tylko słowa, ale i obrazy. Stąd polecam połączenie książki Millera z lekturą pozycji „Wizualny młotek” Laury Ries. To ważne, bo przekaz wizualny jest równie istotny, co przekaz słowny (choć różni marketingowcy mogą tym obszarom działań nadawać inne wagi). Im bardziej przekrojowa będzie Wasza wiedza na temat elementów składowych marki, tym bardziej świadomie będziecie podchodzić do jej budowania.
PS. Polecam Wam wiedzę, którą zyskacie z ów książek od razu postarać się przełożyć na praktykę. Nauka „Just in time, a nie just in case” jest dużo bardziej efektywna i więcej elementów zostanie w Waszej głowie na dłużej 🙂
Ile razy na stronach internetowych czytaliście opisy firm, które były nudne, oklepane i w żaden sposób nie wyjaśniały, jak i w czym dana organizacja może Wam pomóc? Zapewne mnóstwo! Choć wiele z tych firm ma imponujący dorobek i ugruntowaną pozycję na rynku, to niestety nie potrafi opowiedzieć o sobie we wciągający i angażujący sposób, stawiając w centrum Ciebie (zamiast...
więcej Pokaż mimo toGenialna książka! Żałuję że nie przeczytałem jej na początku swojej drogi jako przedsiębiorca, popełniłbym o wiele mniej błędów. Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorcy.
Genialna książka! Żałuję że nie przeczytałem jej na początku swojej drogi jako przedsiębiorca, popełniłbym o wiele mniej błędów. Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorcy.
Pokaż mimo toKonkretna, ciekawa, z pomysłami jak rozwinać swoją komunikację w firmie. Wdrażam porady podane przez autora i wydaje się to wszystko spójne i sensowne. Może i okażą się opłacalne?:)
Konkretna, ciekawa, z pomysłami jak rozwinać swoją komunikację w firmie. Wdrażam porady podane przez autora i wydaje się to wszystko spójne i sensowne. Może i okażą się opłacalne?:)
Pokaż mimo toCzyta się lekko, a wynotowałam z niej dużo przydatnych treści, podsunęła mi też konkretne rozwiązania. Polecam!
Czyta się lekko, a wynotowałam z niej dużo przydatnych treści, podsunęła mi też konkretne rozwiązania. Polecam!
Pokaż mimo toTo chyba najlepsza książka na temat marketingu, jaką przeczytałam. A przeczytałam ich naprawdę sporo, bo w marketingu pracuję od 7 lat i ogólnie sporo czytam. W tej chwili od 3 lat rozwijam własną firmę, więc tym bardziej jestem zmotywowana, by jak najlepiej dotrzeć do swojej grupy docelowej.
Ta książka... wgniotła mnie w fotel. Pokazała strukturę za wszystkim co robię, a do tego podała wiele ciekawych sposobów na dotarcie do gości. Zainspirowana treścią kupiłam notes i zaczęłam robić notatki, jak na studiach! To kopalnia wiedzy ułożona w przejrzysty i prosty sposób. Po przeczytaniu sprezentowałam tę książkę mojej kuzynce, która za chwilę otwiera swoją pierwszą firmę. Kupiłam jeszcze dwa dodatkowe egzemplarze, które zamierzam sprezentować koleżankom "po fachu".
Powiem tak: jeśli ktoś chce przeczytać tylko jedną książkę w życiu o marketingu, to niech to będzie właśnie ta.
To chyba najlepsza książka na temat marketingu, jaką przeczytałam. A przeczytałam ich naprawdę sporo, bo w marketingu pracuję od 7 lat i ogólnie sporo czytam. W tej chwili od 3 lat rozwijam własną firmę, więc tym bardziej jestem zmotywowana, by jak najlepiej dotrzeć do swojej grupy docelowej.
więcej Pokaż mimo to
Ta książka... wgniotła mnie w fotel. Pokazała strukturę za wszystkim co robię,...