Model story brand

Okładka książki Model story brand
Donald L. Miller Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
260 str. 4 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2017-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-01-01
Liczba stron:
260
Czas czytania
4 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380874190
Tagi:
biznes poradnik
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,8 7,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,9
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...
Okładka książki Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy Jerzy Gut, Wojciech Haman
Ocena 7,3
Psychologia sz... Jerzy Gut, Wojciech...
Okładka książki Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów Clayton M. Christensen, Karen Dillon, David Ewing Duncan, Taddy Hall
Ocena 6,7
Nie licz na sz... Clayton M. Christen...
Okładka książki 100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon Jack Covert, Todd Sattersten
Ocena 6,0
100 najlepszyc... Jack Covert, Todd S...
więcej Więcej
Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,8 / 10
37 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
3
1

Na półkach: ,

Genialna książka! Żałuję że nie przeczytałem jej na początku swojej drogi jako przedsiębiorca, popełniłbym o wiele mniej błędów. Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorcy.

Pokaż mimo to

avatar
174
151

Na półkach:

Konkretna, ciekawa, z pomysłami jak rozwinać swoją komunikację w firmie. Wdrażam porady podane przez autora i wydaje się to wszystko spójne i sensowne. Może i okażą się opłacalne?:)

Pokaż mimo to

avatar
181
44

Na półkach: ,

Czyta się lekko, a wynotowałam z niej dużo przydatnych treści, podsunęła mi też konkretne rozwiązania. Polecam!

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
18
17

Na półkach:

To chyba najlepsza książka na temat marketingu, jaką przeczytałam. A przeczytałam ich naprawdę sporo, bo w marketingu pracuję od 7 lat i ogólnie sporo czytam. W tej chwili od 3 lat rozwijam własną firmę, więc tym bardziej jestem zmotywowana, by jak najlepiej dotrzeć do swojej grupy docelowej.

Ta książka... wgniotła mnie w fotel. Pokazała strukturę za wszystkim co robię,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
93
5

Na półkach:

Bardzo dobra i ciekawa książka, od pierwszych stron bez owijania w bawełnę, polecam! Jedyny 'minus'- bardzo szybko się czyta :D

Pokaż mimo to

avatar
463
114

Na półkach:

Bardzo ciekawa książka. Namieszała sporo w moim podejściu do komunikacji z klientami. Wywarła pozytywną zmianę na moją firmę doradczo-szkoleniową.

Pokaż mimo to

avatar
0
0

Na półkach:

Musisz tego spróbować, szczególnie gdy chcesz wygrywać i zostać liderem wciągających historii. Nikt nie chce być zapomnianym - walka o "dusze" konsumentów trwa, a sekretna broń jest na wyciągnięcie ręki.

Donald Miller uczy zadawać strategiczne pytania, odpowiadać bezpośrednio na potrzeby innych, tak aby zbudować nieprzeciętną markę.

Warto trzymać pod poduszką - mieć...

więcej Pokaż mimo to

avatar
142
57

Na półkach:

Marzy mi się aby wszystkie książki niosły taką wartość jak " Model Story Brand".
Książka zawiera bardzo wiele cennych wskazówek wspierających rozwój biznesu i wzrost sprzedaży. Jest napisana prostym i jak dla mnie mocno perswazyjnym językiem. Dodatkowo autor do książki dołącza również aplikację, która pozwala wdrożyć oraz uporządkować zdobytą wiedzę.
Obowiązkowa lektura...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    93
  • Przeczytane
    46
  • Teraz czytam
    7
  • Posiadam
    5
  • 2019
    2
  • 2021
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • E-book
    2
  • Biznes, Finanse
    1
  • 2020
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Model story brand


Reklama

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności Sebastian Drzewiecki, Piotr Prokopowicz
Ocena 7,7
Lider wystarcz... Sebastian Drzewieck...
Okładka książki Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon Karen Anderson, Steve Anderson
Ocena 7,7
Z listów Bezos... Karen Anderson, Ste...

Przeczytaj także

zgłoś błąd