Profil użytkownika: Orlica
Biblioteczka
Opinie
Jeśli zdarzało Wam się czytać romanse historyczne, zwłaszcza te z końca XX wieku, wiecie, że to specyficzny gatunek. „Bal uczuć” świetnie się w niego wpisuje.
Hope po śmierci rodziców zostaje sama w domu pod Bostonem. Dostaje zaproszenie do Anglii, gdzie ma być gościem księcia Sussex. Na miejscu okazuje się, że książę nie wspomniał tylko o tym, że ogłosił zaręczyny Hope ze...
„Confessio” to debiut literacki piszącej pod pseudonimem pani prokurator. Byłam bardzo ciekawa tej perspektywy, więc bez wahania sięgnęłam po tę powieść. Okazała się bardzo mocna, choć w inny sposób, niż się spodziewałam.
Paulina jest prokuratorem, a także matką autystycznego pięciolatka. Musi zająć się sprawą małego dziecka, które zostało znalezione martwe w swoim...
„Zasada numer pięć” to gorący romans, który przypisałabym do kategorii wiekowej new adult. Nie miałam dotąd do czynienia z autorką, ale to pierwsze spotkanie okazało się na tyle przyjemne, że przeczytałam całą książkę w ciągu jednego dnia :)
Sidney ma określone plany na przyszłość – przez ostatnie lata ciężko pracowała, by dostać się na wymarzony staż, a potem działać w...
Aktywność użytkownika Orlica -chce-czytac-wiecej
Jeśli zdarzało Wam się czytać romanse historyczne, zwłaszcza te z końca XX wieku, wiecie, że to specyficzny gatunek. „Bal uczuć” świetnie się w niego wpisuje.
Hope po śmierci rodziców zostaje sama w domu pod Bostonem. Dostaje zaproszenie do Anglii, gdzie ma być gościem księcia Sussex. Na ...
„Confessio” to debiut literacki piszącej pod pseudonimem pani prokurator. Byłam bardzo ciekawa tej perspektywy, więc bez wahania sięgnęłam po tę powieść. Okazała się bardzo mocna, choć w inny sposób, niż się spodziewałam.
Paulina jest prokuratorem, a także matką autystycznego pięciolatka....
„Zasada numer pięć” to gorący romans, który przypisałabym do kategorii wiekowej new adult. Nie miałam dotąd do czynienia z autorką, ale to pierwsze spotkanie okazało się na tyle przyjemne, że przeczytałam całą książkę w ciągu jednego dnia :)
Sidney ma określone plany na przyszłość – prze...
„Noah” to pierwszy tom cyklu „Aussie Brothers” Karoliny Zielińskiej. Zapowiadał się świetnie, ale ostatecznie muszę przyznać, że mam dość mieszane uczucia co do tej książki.
Sky przylatuje do Australii i dowiaduje się, że wcale nie czeka tu na nią praca. Nie chce wracać do rodziny, więc ...
Nie czytałam wcześniejszych kontrowersyjnych powieści Parker S. Huntington, ale skusiłam się na najnowszą wydaną w Polsce – „Podłe kłamstwa”. Nie wiem, jak pozostałe, ale ta wcale tak kontrowersyjna nie była – ot, gorący romans ;)
Emery pochodzi z bogatej rodziny, przyjaźni się z Reedem i...
„Karaibska krucjata” to prequel „Karaibskiej odysei” Marcina Mortki, postanowiłem przeczytać ją w tej kolejności i myślę, że to była dobra decyzja. „Karaibska odyseja” podobała mi się bardziej, ale i ta książka okazała się dobra ;)
Porucznik O'Connor marzy o zostaniu kapitanem na własnym ...
To moje pierwsze spotkanie z Markiem Stelarem – uznałam, że start nowej serii to dobra okazja do poznania twórczości autora :) „Ptasznik” otwiera cykl o Heinrichu Vogelu i komisarz Iwonie Banach.
Heinrich to ponadczterdziestoletni mężczyzna, który za młodu popełnił błąd, w wyniku którego ...
ulubieni autorzy [11]
Ulubione
statystyki
przeczytano
przeczytane
pomocne
wystawione
na czytaniu
na czytanie