rozwińzwiń

Poradnik projektowania gier planszowych

Okładka książki Poradnik projektowania gier planszowych Mike Selinker
Okładka książki Poradnik projektowania gier planszowych
Mike Selinker Wydawnictwo: Bomba Games poradniki
233 str. 3 godz. 53 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Bomba Games
Data wydania:
2018-12-22
Data 1. wyd. pol.:
2018-12-22
Liczba stron:
233
Czas czytania
3 godz. 53 min.
Język:
polski
ISBN:
9788393773619
Tagi:
gry planszowe projektowanie
Średnia ocen

7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Władcy dziczy David Eckelberry, Mike Selinker
Ocena 6,9
Władcy dziczy David Eckelberry, M...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
15 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
322
19

Na półkach: , , , ,

Poradnik projektanta gier planszowych to seria mini esejów dotyczących różnych kwestii związanych z pisaniem, testowaniem, prototypowaniem i wydawaniem planszówek. Główny rdzeń książki składa się z przetłumaczonych tekstów z oryginalnego angielskiego wydania, a druga część uzupełnia je tekstami polskich autorów.

Po tytule spodziewałem się mnóstwa porad dotyczących, jak dobierać mechaniki, jak wymyślać nowe, jak łączyć różne mechaniki itp. Dzięki książce zobaczyłem jednak, że temat projektowania gier planszowych jest dużo szerszy, niż te kwestie techniczne. I uważam, że lektura tej książki znacznie zwiększa szansę, że gra planszowa, jeśli kiedyś jakąś zaprojektuję, zostanie wydana.

Wśród poruszanych tematów są prototypy, produkcja, figurki, testowanie, matematyka, zdobywanie recenzji, kwestie prawne, kontakty z wydawnictwem, współpraca z innymi osobami, których udział i pomoc są konieczne, by wydać grę.

Jeśli ktoś chciałby kiedyś wydać grę, zobaczyć na sklepowej półce pudełko ze swoim nazwiskiem, to ta książka zdecydowanie jest dla niego.

Poradnik projektanta gier planszowych to seria mini esejów dotyczących różnych kwestii związanych z pisaniem, testowaniem, prototypowaniem i wydawaniem planszówek. Główny rdzeń książki składa się z przetłumaczonych tekstów z oryginalnego angielskiego wydania, a druga część uzupełnia je tekstami polskich autorów.

Po tytule spodziewałem się mnóstwa porad dotyczących, jak...

więcej Pokaż mimo to

avatar
492
388

Na półkach:

Książka opisuje prawie każdy tworzenia gry planszowej.
A także o tym iż Hasbro – drugie pod względem wielkości przedsiębiorstwo na świecie zajmujące się produkcją zabawek.
Wewnątrz Hasbro w ciągu jednego roku według Mike’a Hirtle’a, wiceprezesa
ds. relacji z twórcami i nabywania produktów (poniższe liczby nie zawierają
pomysłów, które powstają wewnątrz firmy):
• 1300 zewnętrznych pomysłów na grę, przesyłanych w jednym roku,
• 300 przyniesionych osobiście, bezpośrednio do firmy,
• 150 przedstawionych działowi marketingu,
• 25–30 wziętych pod uwagę w celu zakupienia licencji bądź już z licencjonowanych,
• 10–15 wystawionych na rynek,
• 3–4 sukcesy,
• 1–2 OLBRZYMIE sukcesy. Czyli jak chcemy stworzyć dobrą grę musimy przejść trudną drogę.

Książka opisuje prawie każdy tworzenia gry planszowej.
A także o tym iż Hasbro – drugie pod względem wielkości przedsiębiorstwo na świecie zajmujące się produkcją zabawek.
Wewnątrz Hasbro w ciągu jednego roku według Mike’a Hirtle’a, wiceprezesa
ds. relacji z twórcami i nabywania produktów (poniższe liczby nie zawierają
pomysłów, które powstają wewnątrz firmy):
• 1300...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    16
  • Chcę przeczytać
    12
  • Posiadam
    4
  • 2018
    1
  • Książki 2019
    1
  • 0.1 Mam fizyczną
    1
  • 20.18 Hobby
    1
  • Moja Kolekcja: Książki
    1
  • 4.1 Samodzielna
    1
  • Kreatywność / Inspiracja
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Poradnik projektowania gier planszowych


Podobne książki

Przeczytaj także