Crush It! Why Now is the Time to Cash in on Your Passion

Okładka książki Crush It! Why Now is the Time to Cash in on Your Passion Gary Vaynerchuk
Okładka książki Crush It! Why Now is the Time to Cash in on Your Passion
Gary Vaynerchuk Wydawnictwo: HarperCollins biznes, finanse
142 str. 2 godz. 22 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Crush It! Why Now is the Time to Cash in on Your Passion
Wydawnictwo:
HarperCollins
Data wydania:
2009-10-13
Data 1. wydania:
2009-10-13
Liczba stron:
142
Czas czytania
2 godz. 22 min.
Język:
angielski
ISBN:
9780061914171
Tagi:
biznes finanse motywacja garyvaynerchuk poradnik pasja
Średnia ocen

6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
18 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
121
30

Na półkach:

Książka ta jest wyjątkowo wartościową pozycją dla każdego, kto interesuje się biznesem, marketingiem i rozwojem osobistym w erze cyfrowej. Gary Vaynerchuk, autor książki, z powodzeniem wykorzystał swoje doświadczenie i sukcesy w dziedzinie e-commerce oraz social media, by przedstawić czytelnikom praktyczne strategie, które pomogą im osiągnąć sukces w swoich działaniach biznesowych.

Autor w prosty i zrozumiały sposób tłumaczy, jakie korzyści niosą ze sobą narzędzia cyfrowe, takie jak media społecznościowe, i jak skutecznie wykorzystać je w marketingu. Gary Vaynerchuk pokazuje, jak ważne jest zrozumienie zachowań użytkowników internetu i jakie treści i podejścia są najskuteczniejsze w przyciąganiu i utrzymywaniu uwagi klientów.

Ponadto, książka "Wybij się!" skupia się na rozwoju osobistym i motywacji do działania. Autor zachęca czytelników do wykorzystania swojego potencjału i do podejmowania wyzwań, które pozwolą na osiągnięcie sukcesu w erze cyfrowej.

Podsumowując, książka "Wybij się! Jak działać i osiągać sukces w świecie digital" to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie i marketingu online. Zawiera ona praktyczne wskazówki, inspirujące historie i motywujące przesłanie, które z pewnością pomogą czytelnikom w osiągnięciu swoich celów. Gorąco polecam tę książkę!

Książka ta jest wyjątkowo wartościową pozycją dla każdego, kto interesuje się biznesem, marketingiem i rozwojem osobistym w erze cyfrowej. Gary Vaynerchuk, autor książki, z powodzeniem wykorzystał swoje doświadczenie i sukcesy w dziedzinie e-commerce oraz social media, by przedstawić czytelnikom praktyczne strategie, które pomogą im osiągnąć sukces w swoich działaniach...

więcej Pokaż mimo to

avatar
696
235

Na półkach: , ,

Krótka i treściwa książka, jednak lekko już nieaktualna. Autor przedstawia swoje pomysły na wyrobienie swojej marki osobistej i zamienienie jej w biznes.

Krótka i treściwa książka, jednak lekko już nieaktualna. Autor przedstawia swoje pomysły na wyrobienie swojej marki osobistej i zamienienie jej w biznes.

Pokaż mimo to

avatar
66
2

Na półkach:

Książka ciekawa od strony merytorycznej, aczkolwiek rady w niej zawarte są już nieaktualne.

Książka ciekawa od strony merytorycznej, aczkolwiek rady w niej zawarte są już nieaktualne.

Pokaż mimo to

avatar
31
4

Na półkach:

Książka dobra aczkolwiek zawarte w niej rady są często nie aktualne ze względu na szybkość zmian w social mediach. Na sam początek pracy w tym dziale... idealna. Na konkretne rady w 2020? Trochę za stara

Książka dobra aczkolwiek zawarte w niej rady są często nie aktualne ze względu na szybkość zmian w social mediach. Na sam początek pracy w tym dziale... idealna. Na konkretne rady w 2020? Trochę za stara

Pokaż mimo to

avatar
837
489

Na półkach: , , ,

Motywująca do ciężkiej pracy, przedstawiająca realia tzw. solopreneurship, zawiera kilka dobrych wskazówek i technik o tym jak zacząć tworzenie swojego brandu w sieci.

Motywująca do ciężkiej pracy, przedstawiająca realia tzw. solopreneurship, zawiera kilka dobrych wskazówek i technik o tym jak zacząć tworzenie swojego brandu w sieci.

Pokaż mimo to

avatar
191
114

Na półkach:

Ciekawa książka Garego. Napisana już ponad 10 lat temu, a jednak nadal bardzo aktualna. Można się z niej dowiedzieć, że Gary miał rację w wielu przypadkach. Można też sprawdzić w czym się pomylił. To bardzo pouczająca lekcja.

Ciekawa książka Garego. Napisana już ponad 10 lat temu, a jednak nadal bardzo aktualna. Można się z niej dowiedzieć, że Gary miał rację w wielu przypadkach. Można też sprawdzić w czym się pomylił. To bardzo pouczająca lekcja.

Pokaż mimo to

avatar
451
399

Na półkach: , , ,

Książka nie jest zła, tylko już po prostu nieaktualna. Platformy i technologie się mocno zmieniły. Nie zmieniła się filozofia Gary'ego, ale ją można znaleźć w innych pozycjach. Raczej nie warto.

Książka nie jest zła, tylko już po prostu nieaktualna. Platformy i technologie się mocno zmieniły. Nie zmieniła się filozofia Gary'ego, ale ją można znaleźć w innych pozycjach. Raczej nie warto.

Pokaż mimo to

avatar
137
79

Na półkach:

Książka o rozwijaniu własnej marki przy pomocy wszelkiej maści serwisów internetowych. Ciekawa historia autora, kilka praktycznych ciekawostek. Umiarkowanie przydatna.

Książka o rozwijaniu własnej marki przy pomocy wszelkiej maści serwisów internetowych. Ciekawa historia autora, kilka praktycznych ciekawostek. Umiarkowanie przydatna.

Pokaż mimo to

avatar
108
55

Na półkach: ,

Czytałem pierwszą wersję tej książki, czyli "Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo", dzięki której kilka lat temu założyłem konto na YouTube, zbudowałem markę osobistą, a z pieniędzy zarobionych na publikowanych filmach rozwijam się i swoje video studio. W tej odświeżonej wersji uświadomiłem sobie dwie rzeczy:

1. Poszedłem w dobrym kierunku.
2. Jest jeszcze wiele do zrobienia.

Znajdziecie tutaj praktyczne wskazówki jak budować swoją markę osobistą oraz jak i przede wszystkim gdzie postawić pierwsze kroki.

Na rozbudowę biura, w którym tworzę filmy przeznaczam wszystkie pieniądze uzyskane za pomocą usługi Google AdSense. O tym w co inwestuję zarobione na YouTube pieniądze poczytacie tutaj:

https://www.facebook.com/groups/soisk/

Pozdrawiam.

Czytałem pierwszą wersję tej książki, czyli "Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo", dzięki której kilka lat temu założyłem konto na YouTube, zbudowałem markę osobistą, a z pieniędzy zarobionych na publikowanych filmach rozwijam się i swoje video studio. W tej odświeżonej wersji uświadomiłem sobie dwie rzeczy:

1. Poszedłem w dobrym kierunku.
2. Jest...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1385
1385

Na półkach: ,

"Lepiej pomylić się dziesięć razy i mieć rację trzy razy, niż zrobić coś trzy razy i zawsze mieć rację."

Książka ta daje naprawdę wiele inspiracji do tego, jak przebić się w świecie social media.

Przeczytałam ją z ogromnym zaciekawieniem, chłonąc zawartą w niej wiedzę.

Znalazłam sporo pomysłów na działanie, dla własnego biznesu.

Polecam ją wszystkim, którzy chcą robić o wiele więcej dla siebie i swojej firmy.

Książka kupiona oczywiście w #osmpower

Gorąco polecam <3

https://www.facebook.com/zaczytanaeliza/photos/a.1656801191286441.1073741828.1650882978544929/1922671858032705/?type=3&theater

"Lepiej pomylić się dziesięć razy i mieć rację trzy razy, niż zrobić coś trzy razy i zawsze mieć rację."

Książka ta daje naprawdę wiele inspiracji do tego, jak przebić się w świecie social media.

Przeczytałam ją z ogromnym zaciekawieniem, chłonąc zawartą w niej wiedzę.

Znalazłam sporo pomysłów na działanie, dla własnego biznesu.

Polecam ją wszystkim, którzy chcą robić o...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    265
  • Przeczytane
    78
  • Posiadam
    24
  • Biznes
    10
  • Teraz czytam
    5
  • Rozwój osobisty
    3
  • Finanse
    2
  • Chcę kupić
    2
  • 2020
    2
  • Poradniki
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Crush It! Why Now is the Time to Cash in on Your Passion


Podobne książki

Przeczytaj także