
- Data wydania:
- 2018-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-01-01
- Liczba stron:
- 263
- Język:
- polski
- Wydawnictwo:
- Selfpublishing
- Tagi:
- biznes negocjacje sprzedaż finanse inwestycje poradnik
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Data wydania:
- 2018-01-01
- Liczba stron:
- 263
- Język:
- polski
- Tagi:
- biznes negocjacje sprzedaż finanse inwestycje poradnik
Oto, co o książce mówi jej autor:
Ludzie nie lubią, kiedy im się coś sprzedaje. Uwielbiają jednak kupować. Lubią mieć poczucie, że sami dokonują wyboru. Tymczasem wokół nas toczy się nieustająca walka o naszą uwagę. Każdy, poprzez swój przekaz marketingowy czy też czysto handlowy, próbuje nam coś sprzedać. Ten model jednak nie działa. Wystarczy, abyś przypomniał sobie ostatni telefon z call center , podczas którego coś próbowano Ci sprzedać. Kupiłeś? A być może rzuciłeś słuchawką albo najzwyczajniej zbyłeś dzwoniącego dobrze brzmiącą wymówką. Jednocześnie umiejętność sprzedaży jest jedną z najbardziej pożądanych we współczesnym świecie.
Więc co robimy źle?
Zadawszy sobie to pytanie, zacząłem obserwować ludzi, którzy mają niesamowite wyniki sprzedaży. Zastanawiałem się, co oni robią inaczej? Następnie zacząłem adaptować do swojego biznesu te zachowania, które były najbliższe mojej filozofii sprzedaży. Okazało się, że też mogę sprzedawać, nie sprzedając, skutecznie przekonywać, tak naprawdę tego nie robiąc. Dzisiaj, z perspektywy czasu, doskonale potrafię określić, co jest przyczyną tego, że moja firma szkoleniowa nie ma wolnych terminów w kalendarzu na kilka miesięcy do przodu, a książka, którą wydałem przy niemal zerowych nakładach na marketing, właśnie osiąga status bestsellera. Dziś już wiem, że umiejętność sprzedaży, oprócz umiejętności negocjacji i inwestowania, to najważniejsza zaleta, jaką można mieć we współczesnym świecie. Zapraszam Cię do tego świata, w którym to klienci chcą od Ciebie kupować, a nie Ty im sprzedajesz.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Polecane księgarnie
Pozostałe księgarnie
Informacja
Oceny
Książka na półkach
- 44
- 21
- 7
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinie [4]
Wszystko to już słyszałam i na studiach kilka lat temu i na szkoleniach allegro - nic nowego ani odkrywczego, powielone banały i oczywustości:(
Pokaż mimo toBardzo często można odnieść wrażenie, że jesteśmy atakowani nachalnymi reklamami i na siłę próbuje nam się wcisnąć różnego rodzaju produkty. Jest to jedna z najgorszych form sprzedaży, która w ogromnym stopniu odstrasza klientów. Kolejnym przewinieniem jest nieuczciwe zachowanie handlowców w sytuacji gdy się nami manipuluje i wychodzimy ze sklepu z produktami – których nie...
więcejŚwietna!
Pokaż mimo toKsiążka została podzielona na dwie części. Jedna z nich będzie szczególnie przydatna dla przedsiębiorców, gdyż autor umieszcza w niej pewien zbiór zasad, którymi warto się kierować w sprzedaży. Druga część będzie przydatna dla handlowców, gdyż został opisany krok po kroku proces pozyskania klienta i sprzedaży. Polecam!
Niby oczywiste. Sami byśmy na to wpadli. A jednak tak bardzo odkrywcze.
więcejRady Autora dotyczą mechanizmów zachodzących podczas sprzedaży.
Po krótkim zastanowieniu można powiedzieć, że całe życie to pasmo sprzedaży i kupna. Np w relacjach pracodawca - pracownik, uczeń - nauczyciel, żona - mąż, itd, itd. No i te typowe, które przychodzą nam na myśl kiedy pada słowo sprzedaż:...