Aktywność użytkownika ZaczytanyIntrowertyk
Reready ukochanych książek zawsze przynoszą mi tyle ciepła, które cudownie rozgrzewa serce, co potrzebne jest nawet w takie upały, jak teraz. A "Mansfield Park" w tej nowej, przepięknej oprawie robi to podwójnie (treścią i wyglądem).
Książki Jane Austen od młodości są dla mnie w...
"Piekielnice" Anny Chełminiak to książka z pogranicza fantastyki i horroru. Opowiada losy wiedźmy Rózi i jej chowańca Jurka, którzy wplątali się w zagadkę niewyjaśnionego morderstwa wśród okrutnych wampirów...
Książka ta ma iście niezwykły klimat oraz charakterystyczny język, do...
Z wielką przyjemnością wróciłam do Ukrytego Dziedzictwa, czytając na Legimi trzeci tom cyklu, czyli "Pożogę". Powrót do tego świata, a szczególnie do jego niezwykłych postaci był jak zawsze czymś ekscytującym. Wiecie, że uwielbiam Nevadę i jej rodzinę, ich relacje zostały napisan...
RozwińO "Never never" duetu Colleen Hoover i Tarryn Fisher parę razy słyszałam, że nie jest tak fajna, jak inne powieści Hoover, ale powiem Wam, że wciągnęłam ją błyskawicznie i bardzo mi się podobała! Jest to zdecydowanie YA, rewelacyjna młodzieżówka. Opowiada intrygującą historię Cha...
RozwińPo "Wszystkich naszych granicach" spodziewałam się bardziej romansu, a dostałam lekki thriller z mrocznym wątkiem romansowym, postacie o trudnej przeszłości, kontrowersyjne zachowania - motyw age gap studentki i wykładowcy oraz bardzo niekonwencjonalne metody nauczania. Były mome...
Rozwiń