Odczaruj marketing

Okładka książki Odczaruj marketing Wojciech Bizub
Okładka książki Odczaruj marketing
Wojciech Bizub Wydawnictwo: WBIZNES biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Odczaruj marketing internetowy. Zyskaj 30-50 klientów każdego miesiąca
Wydawnictwo:
WBIZNES
Data wydania:
2021-03-01
Data 1. wyd. pol.:
2021-03-01
Język:
polski
ISBN:
9788395981302
Tagi:
marketing social media sprzedaż biznes
Średnia ocen

9,3 9,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
9,3 / 10
36 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
379
199

Na półkach:

Książka bardzo dobra i bardzo... szybka. Mam na myśli to, że rzeczywiście - zgodnie z zapowiedzą - nie jest to pozycja, która delikatnie poprowadzi czytelnika za rączkę przez różne obszary content marketingu. To raczej taka książka, która bierze tą rękę i sprintem zaciąga człowieka po ważnych zabytkach, zanim ten na dobre odpocznie. Natomiast, co ważne - pokaże wszystko, co trzeba, a nawet od czasu do czasu dając czas na oddech.

Mówiąc już mniej metaforycznie, są tutaj same konkrety i niech Was nie zwiedze dość mała liczba stron (w e-booku jest to 192 - swoją drogą, w paru momentach w tekście są odwołania do stron według innej "pojemności"). Wszystko, co trzeba, jest tutaj zademonstrowane, często nawet na przykładach, bez specjalnych wstępów i ozdobników. I to jest zarówno dobre, jak i złe. Dobre dlatego, że nie trzeba przebijać się przez długie wstępy, wiedzę teoretyczną itd., tylko od razu dostaniemy na tacy to, o co chodzi w danym obszarze. Złe z kolei z takiego powodu, że mam wrażenie, iż gdybym nie miał wiedzy z innych książek, to tutaj musiałbym czytać dużo wolniej. Bo niby wszystko jest wytłumaczone (np. persony),ale czasem człowiek potrzebuje nieco więcej tekstu, aby dotarło do niego, że to coś jest bardzo ważne.

Czasem brakowało mi też nieco dłuższych case studies, które pokazują realny proces myślenia o tym, jak powinno projektować się strategię contentmarketingową. Bo owszem, jest o tym cała książka i nawet podsumowanie, ale przydałoby się też pokazanie, na co się patrzy w przypadku zupełnie świeżej firmy, która nie wie, od czego zacząć. Natomiast zdaję sobie sprawę, że po pierwsze, nie jest łatwo opisać taki przykład, po drugie autor ma podpisane NDA z takimi firmami, a po trzecie - bez tego nie byłoby potrzeby sprzedawania swoich kursów.

To jednak nie zmienia faktu, że to bardzo dobra pozycja i to nawet na początek - być może to ja potrzebuję dłuższych wstępów, ale i ja przyznaję, że takie skomasowanie wiedzy na małej przestrzeni to świetna sprawa. Gdy tylko przymkniecie oko na to, że to książka napisana jeszcze przed najlepszą erą TikToka (mimo że nie cieszy mnie, że TikTok w ogóle miał dobrą erę),czyli pewnie wymagałaby paru aktualizacji, to naprawdę polecam zakupić tę pozycję.

Książka bardzo dobra i bardzo... szybka. Mam na myśli to, że rzeczywiście - zgodnie z zapowiedzą - nie jest to pozycja, która delikatnie poprowadzi czytelnika za rączkę przez różne obszary content marketingu. To raczej taka książka, która bierze tą rękę i sprintem zaciąga człowieka po ważnych zabytkach, zanim ten na dobre odpocznie. Natomiast, co ważne - pokaże wszystko, co...

więcej Pokaż mimo to

avatar
492
388

Na półkach:

Odkryj tajemnice skutecznego marketingu i pozbądź się błędnych założeń w swojej strategii! "Odczaruj Marketing" to fascynująca podróż po zakamarkach tego niezwykle istotnego obszaru biznesu. Autor, Wojciech Bizub, zabiera Cię w pełną angażujących wskazówek podróż, dzięki której Twoja firma może osiągnąć prawdziwy sukces.

W tej książce znajdziesz skarbnicę praktycznych porad, które pomogą Ci poprawić efektywność działań marketingowych i zwiększyć zainteresowanie Twoją ofertą. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, ta lektura na pewno wzbogaci Twoją wiedzę i pozwoli spojrzeć na to zagadnienie z zupełnie nowej perspektywy.

Wojciech Bizub nie tylko przedstawia kluczowe zagadnienia marketingowe w przystępny sposób, ale także skupia się na ludziach jako kluczowym elemencie w tym procesie. Zrozumienie potrzeb i pragnień klientów jest fundamentalne dla sukcesu firmy, a autor podkreśla, że wartość i relacje są ważniejsze od bezwzględnej sprzedaży.

To nie jest kolejna nudna książka o marketingu - to pasjonująca opowieść o tym, jak pozyskiwać klientów, jak zbudować markę osobistą i jak tworzyć wartość, która przyciąga uwagę. Całość jest starannie dopracowana, a liczne metafory ułatwiają zrozumienie nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień.

Książka "Odczaruj Marketing" to skarbnica wiedzy, która wciągnie Cię od pierwszej strony. To nie tylko zbiór teorii, ale praktyczne wskazówki i inspiracje, które możesz wdrożyć w swoim biznesie od razu. Poznaj tajniki skutecznego marketingu i przekonaj się, jak wiele możesz osiągnąć dzięki właściwym działaniom. Nie czekaj dłużej, sięgnij po tę książkę i rozpocznij fascynującą podróż do świata efektywnego marketingu!

Odkryj tajemnice skutecznego marketingu i pozbądź się błędnych założeń w swojej strategii! "Odczaruj Marketing" to fascynująca podróż po zakamarkach tego niezwykle istotnego obszaru biznesu. Autor, Wojciech Bizub, zabiera Cię w pełną angażujących wskazówek podróż, dzięki której Twoja firma może osiągnąć prawdziwy sukces.

W tej książce znajdziesz skarbnicę praktycznych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
219
127

Na półkach:

Absolutnie w punkt. Bardzo przydatna, treściwa i angażująca odbiorcę. Czuć, że autor to nie tylko spec, ale też doskonały nauczyciel :)

Absolutnie w punkt. Bardzo przydatna, treściwa i angażująca odbiorcę. Czuć, że autor to nie tylko spec, ale też doskonały nauczyciel :)

Pokaż mimo to

avatar
2
1

Na półkach:

Odczaruj Marketing to niezwykle cenna i praktyczna lektura dla każdego, kto chce poznać tajniki skutecznego marketingu. Książka ta została napisana w przystępny sposób, co sprawia, że czytelnik może bez trudu zrozumieć wszystkie poruszane w niej zagadnienia.

Wojciech Bizub przedstawia też szereg praktycznych wskazówek, dzięki którym można poprawić skuteczność działań marketingowych i zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą.

Warto podkreślić, że książka ta jest skierowana nie tylko do specjalistów zajmujących się marketingiem, ale również do osób prowadzących własny biznes, które chcą zwiększyć swoją widoczność

PS .Dużym atutem autora jest odpisywanie na maile. Napisałem wiadomości z nurtującymi mi pytaniami do kilku znanych marketerów z internetu czy YouTube .Tylko Wojtek mi odpisał i nakierował na rozwiązanie moich wątpliwości.

Odczaruj Marketing to niezwykle cenna i praktyczna lektura dla każdego, kto chce poznać tajniki skutecznego marketingu. Książka ta została napisana w przystępny sposób, co sprawia, że czytelnik może bez trudu zrozumieć wszystkie poruszane w niej zagadnienia.

Wojciech Bizub przedstawia też szereg praktycznych wskazówek, dzięki którym można poprawić skuteczność działań...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

10/10 - Gorąco polecam!

Książka skupia się na ludziach jako kluczowym elemencie w procesie marketingowym i podkreśla, że zrozumienie potrzeb i pragnień klientów jest kluczowe dla sukcesu firmy. Autor porusza kwestię budowy relacji z klientami, edukacji oraz dostarczania wartości jako priorytet, a nie na sprzedaży za wszelką cenę.

Czytelnik może znaleźć w książce wiele praktycznych wskazówek i inspiracji, jakie działania podjąć, by zadbać o marketing w swojej firmie. Autor pokazuje, jak poznać klienta, stworzyć przesłanki zakupowe, jak sprzedawać doświadczenia, a nie produkt oraz jak budować markę osobistą.

Książka jest bardzo przemyślana i dopracowana do szczegółu, co sprawia, że czytanie jej jest czystą przyjemnością. Podoba mi się układ graficzny i liczne metafory, które ułatwiają zrozumienie trudnych kwestii. Bardzo przydatne są również podsumowania i zadania do wykonania, które ułatwiają wdrożenie w praktyce.

10/10 - Gorąco polecam!

Książka skupia się na ludziach jako kluczowym elemencie w procesie marketingowym i podkreśla, że zrozumienie potrzeb i pragnień klientów jest kluczowe dla sukcesu firmy. Autor porusza kwestię budowy relacji z klientami, edukacji oraz dostarczania wartości jako priorytet, a nie na sprzedaży za wszelką cenę.

Czytelnik może znaleźć w książce wiele...

więcej Pokaż mimo to

avatar
98
9

Na półkach:

Dobra pozycja z podstaw marketingu. Polecam dla kogoś, kto jest na początku swojej drogi.

Dobra pozycja z podstaw marketingu. Polecam dla kogoś, kto jest na początku swojej drogi.

Pokaż mimo to

avatar
18
1

Na półkach: ,

„Odczaruj marketing internetowy" Wojciecha Bizuba to jedna z najbardziej wartościowych książek na temat marketingu, jakie dotąd przeczytałam. Nie ma tu jednak obietnic, że magiczne triki przyniosą po tysiąc klientów dziennie.
Nic z tych rzeczy!
Budowanie marki osobistej to proces, który wymaga pracy i to okupionej niemałym wysiłkiem. Nie myśl jednak, że zostaniesz z niczym! Wojciech Bizub daje ci gotowy plan działań marketingowych. Wystarczy, że dopasujesz go swoich działań zgodnie z instrukcją podaną na tacy.
Nie raz będę jeszcze wracać do tej książki. Bezcenna wiedza od praktyka! Nic tylko wdrażać.

„Odczaruj marketing internetowy" Wojciecha Bizuba to jedna z najbardziej wartościowych książek na temat marketingu, jakie dotąd przeczytałam. Nie ma tu jednak obietnic, że magiczne triki przyniosą po tysiąc klientów dziennie.
Nic z tych rzeczy!
Budowanie marki osobistej to proces, który wymaga pracy i to okupionej niemałym wysiłkiem. Nie myśl jednak, że zostaniesz z niczym!...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Co do opini to kieruję swoją treśc bezporśrednio do autora którego poznałem i mam wspaniały kontakt :) Człowiek godnego polecenia w tym co robi dla innych :) Takich ludzi właśnie trzeba :)

"Witam Panie Wojciechu.
Jako że większość tematów dotyczy się rzeczy marketingowej (o których nie mam do końca pojęcia) to mimo to znalazłem bardzo dużo punktów dotyczących się dla osób prowadzących działalność. Między innymi Ja.
Większość z tych rzeczy ma bardzo duży sens w tym co Pan napisał, sam to zauważyłem i doświadczyłem.
Jest dużo ciekawych motywacji jakimi mogę się pokierować i nie ukrywam że czerpiąc od Pana wiedzę z tej jakże wspaniałej "księgi wiedzy" to małymi krokami widzę efekt działania :) Klientów przybywa, więcej pracy i napraw,
a przede wszystkim moje zadowolenie z osiągania sukcesów, rozwijania swojej firmy :) Małymi krokami - bo nic na siłę, a więcej mogę osiągnąć :) Jako że bardzo lubię czytać książki o podobnej tematyce i nie tylko to czytam już drugi (może za chwilę już trzeci) raz Pana książkę i motywuję się do dalszych działań.
Jeśli chodzi o treść to muszę przyznać że jest prosta,
konkretna i przemawiająca. Treść nawiązuje super przesłanie jako do osoby będącej "nie przez Pan,
a przez TY" takie książki najbardziej lubię bo dla mnie nawiązanie autora do czytelnika powinno być takie jak by rozmawiał ze mną, tłumaczył, pokazywał, a nie że musi coś przekazać bo coś wie na dany temat, a czytelnik wie tyle co NIC i nic z tego nie rozumie. W każdym razie jestem na bieżąco z treścią, przemyślam jeszcze pewne rzeczy
i wykorzystuję Pana przesłanie jako praktykę w swojej działalności.

P.S. znalazłem Pana na tik-toku i dałem do obserwowanych :) jako że nie jestem zwolennikiem tik-toków,
facebooków i innych podobnych portali, ale jako że Pana znalazłem w tych miejscach z bardzo bogatą więdzą informacji na codzień to jestem z treścią na bieżąco :) "

Pozdrawiam Pana Wojciechu bardzo serdecznie - firma RAFelectronic

Co do opini to kieruję swoją treśc bezporśrednio do autora którego poznałem i mam wspaniały kontakt :) Człowiek godnego polecenia w tym co robi dla innych :) Takich ludzi właśnie trzeba :)

"Witam Panie Wojciechu.
Jako że większość tematów dotyczy się rzeczy marketingowej (o których nie mam do końca pojęcia) to mimo to znalazłem bardzo dużo punktów dotyczących się dla osób...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Dawno takiej książki nie czytałem jest MEGA wartościowa. Pierwszy raz zdarzyło mi się do tej pory, aby po przeczytaniu książki wrócić do niej po tygodniu i jeszcze raz ją przeczytać. Wydawało mi się, że to kolejna książka, o marketingu na rynku jakich wiele, ale tak nie jest.
Autor naprawdę w przystępny sposób opisuje metody marketingowe, jakie można wdrożyć w świecie biznesu internetowego, jak i również można zastosować je w realu. Jak najbardziej polecam książkę i czekam z niecierpliwością na kolejną.

Dawno takiej książki nie czytałem jest MEGA wartościowa. Pierwszy raz zdarzyło mi się do tej pory, aby po przeczytaniu książki wrócić do niej po tygodniu i jeszcze raz ją przeczytać. Wydawało mi się, że to kolejna książka, o marketingu na rynku jakich wiele, ale tak nie jest.
Autor naprawdę w przystępny sposób opisuje metody marketingowe, jakie można wdrożyć w świecie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Po książkę Wojtka sięgnąłem przed najnowszą kampanią, jaką przygotowywałem z moim zespołem. Po latach działania w branży, byłem przekonany, że "wszystko już wiemy", robiliśmy to tyle lat, więc co nas jeszcze może zaskoczyć...

...nic bardziej mylnego.

Książkę Wojtka odtwarzałem w formie audio i towarzyszyła mi przez kilka dni, w których projektowaliśmy całą kampanię. Dzięki temu, że niemal towarzyszył mi w planowaniu, kompletnie przebudowaliśmy naszą strategię reklamową, wróciliśmy do postaw, które z przyzwyczajenia zaczęliśmy lekceważyć i rozpisaliśmy to wg metodologii z książki Wojtka.

Początkowo puściłem sobie książkę jako "ciekawostkę do słuchania w tle". Teraz widzę jaki wpływ wywarła na naszą kampanię. Jako ciekawostkę dodam, że jest to rekordowa kampania w historii - myślałem, że zrobiłem tego sporo i wiele widziałem w trakcie ostatnich 12 lat, ale pycha kroczy przed upadkiem. Nie wracając do fundamentów i nie działając metodycznie, prędzej czy później podwinie nam się noga i przegapimy swój dobry moment. Dziękuje Ci Wojtku za tę publikacje, wiele wniosła do naszej firmy

- Michał Kosel, www.zarabiajnapasji.pl // www.kancelariaIRBIS.PL

Po książkę Wojtka sięgnąłem przed najnowszą kampanią, jaką przygotowywałem z moim zespołem. Po latach działania w branży, byłem przekonany, że "wszystko już wiemy", robiliśmy to tyle lat, więc co nas jeszcze może zaskoczyć...

...nic bardziej mylnego.

Książkę Wojtka odtwarzałem w formie audio i towarzyszyła mi przez kilka dni, w których projektowaliśmy całą kampanię....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    59
  • Przeczytane
    45
  • Posiadam
    5
  • Poradniki, Popularnonaukowe
    1
  • Ulubione
    1
  • 2023
    1
  • CONTENT MARKETING
    1
  • Chcę mieć
    1
  • Posiadam aktualizacja
    1
  • Poradniki, rozwój osobisty
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Odczaruj marketing


Podobne książki

Przeczytaj także