Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2022-06-14
- Data 1. wyd. pol.:
- 2022-06-14
- Liczba stron:
- 232
- Czas czytania
- 3 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328387966
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.Krzysztof Wadas - marketingowiec, praktyk, psycholog i trener biznesu. Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, działaniami promocyjnymi i budowaniem silnych brandów. Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem, prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS w ramach specjalności psychologia biznesu, a także w Wyższej Szkole Bankowej, gdzie uczy strategii marki. „Otwieranie drzwiczek w głowie” to jego pasja. Wolny czas najchętniej spędza ze swoją wspaniałą rodziną, lubi czytać książki popularnonaukowe, a od czasu do czasu dosłownie zatraca się w grach RPG typu Wiedźmin czy Final Fantasy.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 29
- 17
- 3
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka porządkuje podstawową wiedzę. Jest zwięzła, prosto napisana i lekko. Ma sporo przykładów wyjaśniających tezy. Cieszę się, że ją przeczytałem. Warta uwagi.
Książka porządkuje podstawową wiedzę. Jest zwięzła, prosto napisana i lekko. Ma sporo przykładów wyjaśniających tezy. Cieszę się, że ją przeczytałem. Warta uwagi.
Pokaż mimo toŚwietna pozycja dla tych, którzy chcą z przedsiębiorców zmienić się we właścicieli marek. I choć te powstają w umysłach i sercach konsumentów, to książka uczy jak je projektować krok po kroku. Język, którym posługuje się Krzysztof jest zrozumiały i z jajem, dzięki czemu książkę czyta się bardzo przyjemnie. Po książkę powinni również sięgnąć dzisiejsi marketerzy, którzy nauczą się, że marki nie buduje się lejkami, zasięgami i tabelkami w excelu. Przeczytałem wiele książek o strategii marki takich autorów jak chciażby nasz rodzimy Maciej Tesławski czy światowych tuzów: Marty Neumeier, Seth Godin itd. i muszę z całą stanowczością stwierdzić, że Krzysztof Wadas w niczym od nich nie odstaje. Czas sięgnąć po kolejną jego pozycję "Nadaj życie marce", która jest poniekąd dalszym ciągiem jednak już w obszarze strategii komunikacji marki.
Świetna pozycja dla tych, którzy chcą z przedsiębiorców zmienić się we właścicieli marek. I choć te powstają w umysłach i sercach konsumentów, to książka uczy jak je projektować krok po kroku. Język, którym posługuje się Krzysztof jest zrozumiały i z jajem, dzięki czemu książkę czyta się bardzo przyjemnie. Po książkę powinni również sięgnąć dzisiejsi marketerzy, którzy...
więcej Pokaż mimo to