Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Okładka książki Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie Krzysztof Wadas
Okładka książki Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
Krzysztof Wadas Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2022-06-14
Data 1. wyd. pol.:
2022-06-14
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328387966
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
15 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
28
8

Na półkach:

Książka porządkuje podstawową wiedzę. Jest zwięzła, prosto napisana i lekko. Ma sporo przykładów wyjaśniających tezy. Cieszę się, że ją przeczytałem. Warta uwagi.

Książka porządkuje podstawową wiedzę. Jest zwięzła, prosto napisana i lekko. Ma sporo przykładów wyjaśniających tezy. Cieszę się, że ją przeczytałem. Warta uwagi.

Pokaż mimo to

avatar
3
2

Na półkach:

Świetna pozycja dla tych, którzy chcą z przedsiębiorców zmienić się we właścicieli marek. I choć te powstają w umysłach i sercach konsumentów, to książka uczy jak je projektować krok po kroku. Język, którym posługuje się Krzysztof jest zrozumiały i z jajem, dzięki czemu książkę czyta się bardzo przyjemnie. Po książkę powinni również sięgnąć dzisiejsi marketerzy, którzy nauczą się, że marki nie buduje się lejkami, zasięgami i tabelkami w excelu. Przeczytałem wiele książek o strategii marki takich autorów jak chciażby nasz rodzimy Maciej Tesławski czy światowych tuzów: Marty Neumeier, Seth Godin itd. i muszę z całą stanowczością stwierdzić, że Krzysztof Wadas w niczym od nich nie odstaje. Czas sięgnąć po kolejną jego pozycję "Nadaj życie marce", która jest poniekąd dalszym ciągiem jednak już w obszarze strategii komunikacji marki.

Świetna pozycja dla tych, którzy chcą z przedsiębiorców zmienić się we właścicieli marek. I choć te powstają w umysłach i sercach konsumentów, to książka uczy jak je projektować krok po kroku. Język, którym posługuje się Krzysztof jest zrozumiały i z jajem, dzięki czemu książkę czyta się bardzo przyjemnie. Po książkę powinni również sięgnąć dzisiejsi marketerzy, którzy...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    29
  • Przeczytane
    17
  • Posiadam
    3
  • Chcę w prezencie
    3
  • Teraz czytam
    2
  • Empik audio rozwój
    1
  • 2023
    1
  • Biznes
    1
  • Marketingowe
    1
  • Technologia
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także