rozwińzwiń

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Średnia ocen

7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
33 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
135
134

Na półkach: ,

Pełna ocena dostępna tu: https://zebrawkropki.pl/candidate-experience-reader-experience

Pełna ocena dostępna tu: https://zebrawkropki.pl/candidate-experience-reader-experience

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Książka posiada mnóstwo ciekawych pomysłów i rozwiązań w zakresie zarządzania pozytywnymi emocjami podczas procesu rekrutacji. Język, którym posługuje się autorka, jest lekki i przyjemny dla odbiorcy, dzięki czemu książkę czyta się w ekspresowym tempie. Świetna zarówno dla osób początkujących, jak i doświadczonych w HR-owym świecie. Z pewnością jest to jedna z lepszych lektur branżowych jakie miałam okazję ostatnio przeczytać. Z czystym sumieniem - polecam!

Książka posiada mnóstwo ciekawych pomysłów i rozwiązań w zakresie zarządzania pozytywnymi emocjami podczas procesu rekrutacji. Język, którym posługuje się autorka, jest lekki i przyjemny dla odbiorcy, dzięki czemu książkę czyta się w ekspresowym tempie. Świetna zarówno dla osób początkujących, jak i doświadczonych w HR-owym świecie. Z pewnością jest to jedna z lepszych...

więcej Pokaż mimo to

avatar
41
2

Na półkach:

Bardzo dobra ksiazka zarowno dla poczatkujacych jak i doswiadczonych rekruterow. Autorka zebrala duzo danych i case studies. Czyta sie w jeden wieczor, ale siega sie po przyklady kilkukrotnie.

Bardzo dobra ksiazka zarowno dla poczatkujacych jak i doswiadczonych rekruterow. Autorka zebrala duzo danych i case studies. Czyta sie w jeden wieczor, ale siega sie po przyklady kilkukrotnie.

Pokaż mimo to

avatar
1041
761

Na półkach: , , ,

Premiera: 16 września 2019

"Czyżby z doświadczeniami kandydatów było jak z walizką? Ile włożysz, tyle wyjmiesz? (...) Zadowolony kandydat staje się adwokatem marki rekrutera lub organizacji, w której pracuje. Za profesjonalny proces odwdzięcza się, jak może, np. rekomendacjami potencjalnych kandydatów lub nowych klientów, którzy potrzebują wsparcia w procesach rekrutacyjnych" - fragment książki.

Dziś przychodzę do Was z recenzją nietypową, bo dotyczącą książki z mojego zawodowego poletka. Pracuję w dziale HR i wszystko to, co związane z najwyższymi standardami pracy w działce, w której się specjalizuję, a związanej między innymi z rekrutacją pracowników oraz budowaniem pozytywnego wizerunku pracodawcy, jest mi niezmiernie bliskie.

Maja Gojtowska, której blog Gojtowska.com staram się regularnie odwiedzać, na niemal trzystu stronach książki "Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient" zawarła mnóstwo praktycznych informacji na temat budowania doświadczeń kandydatów, z którymi spotykamy się w procesie poszukiwania nowych pracowników.

Maja dzieli się w tej książce swoimi obserwacjami, ale przede wszystkim praktykami, które w codziennym biznesowym życiu stosowane są w znanych w Polsce firmach. To naprawdę merytoryczna lektura, która osoby przekonane do traktowania kandydatów jak partnerów na każdym etapie rekrutacji utwierdza tylko w przekonaniu, że idą dobrą ścieżką, a tych niezaznajomionych jeszcze z CE naprowadza na właściwą drogę. Nie da się ukryć, że tak jak zadowolony z obsługi klient wystawi pozytywną opinię i jeszcze wróci, tak niezadowolony wystawi opinię negatywną i długo nie zapomni, jak został potraktowany, najprawdopodobniej zniechęcając kolejne osoby do kontaktu z daną firmą. Podobnie sprawa się ma z osobami ubiegającymi się o pracę i to zarówno z tymi, którym finalnie została złożona oferta pracy, jak i z tymi, którzy z jakichś przyczyn pracy nie otrzymali. Siła marketingu szeptanego jest w takim momencie nie do przecenienia, bo nigdy nie wiadomo, kiedy z daną osobą przyjdzie nam się spotkać ponownie i na podstawie jakich wrażeń - dobrych czy złych - będzie ona do tej relacji podchodzić.

Zachęcam wszystkich rekruterów, HR-owców, team leaderów, kierowników, ogólnie mówiąc, każdego, kto ma do czynienia z rekrutacją personelu, do zapoznania się z tym tytułem. Bo jeśli się uczyć, to od najlepszych :)

Premiera: 16 września 2019

"Czyżby z doświadczeniami kandydatów było jak z walizką? Ile włożysz, tyle wyjmiesz? (...) Zadowolony kandydat staje się adwokatem marki rekrutera lub organizacji, w której pracuje. Za profesjonalny proces odwdzięcza się, jak może, np. rekomendacjami potencjalnych kandydatów lub nowych klientów, którzy potrzebują wsparcia w procesach...

więcej Pokaż mimo to

avatar
17
14

Na półkach:

Śledzę aktywność Mai od ponad roku, zawodowo zajmuję się rekrutacją od ponad roku. Miałem przed zakupem książki wątpliwości czy dowiem się czegoś nowego. Moje obawy okazały się nieprawdziwe. Książka Mai ukazuje wiele zagadnień, na które nie zwracałem uwagi wcześniej. Połączenie wiedzy z zakresu psychologii, rekrutacji i marketingu pozwoliły autorce stworzyć kompendium wiedzy dla każdego rekrutera, niezależnie od zebranych lat doświadczeń.
Obowiązkowa lektura dla każdej osoby związanej z szeroko rozumianym HRem.

Śledzę aktywność Mai od ponad roku, zawodowo zajmuję się rekrutacją od ponad roku. Miałem przed zakupem książki wątpliwości czy dowiem się czegoś nowego. Moje obawy okazały się nieprawdziwe. Książka Mai ukazuje wiele zagadnień, na które nie zwracałem uwagi wcześniej. Połączenie wiedzy z zakresu psychologii, rekrutacji i marketingu pozwoliły autorce stworzyć kompendium...

więcej Pokaż mimo to

avatar
239
83

Na półkach:

Przystępna publikacja, odnosząca się do aktualnej sytuacji na polskim rynku pracy. W książce omówione są wiodące trendy w rekrutacji, przykłady dobrych praktyk, a także nieszablonowe działania, które coraz częściej trzeba podejmować, by skutecznie rekrutować i utrzymać pracownika. Publikacja może być przydatna, jak i stanowić źródło inspiracji dla specjalistów HR.

Przystępna publikacja, odnosząca się do aktualnej sytuacji na polskim rynku pracy. W książce omówione są wiodące trendy w rekrutacji, przykłady dobrych praktyk, a także nieszablonowe działania, które coraz częściej trzeba podejmować, by skutecznie rekrutować i utrzymać pracownika. Publikacja może być przydatna, jak i stanowić źródło inspiracji dla specjalistów HR.

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

W rzeczywistości, w której stale jeszcze pojawia się wiele pustych słów o budowaniu doświadczeń kandydatów i pracowników, autorka pokazuje, że wcale nie musi tak być oraz że autentyczny employer branding istnieje i ma się coraz lepiej. W książce znajdziemy mnóstwo praktycznych przykładów, które są przekrojem działań wdrażanych w dużych, międzynarodowych korporacjach i w mniejszych, lokalnych firmach. Nie brakuje też humorystycznych wtrąceń, które dodają książce naturalności i sprawiają, że naprawdę dobrze się przez nią przechodzi. To ,,must have” dla tych, którzy chcą być na bieżąco z dobrymi praktykami w obszarze CX i EX, ale też dla tych, którzy jeszcze nie do końca wierzą w siłę i wpływ tych obszarów na biznes i funkcjonowanie firmy.

W rzeczywistości, w której stale jeszcze pojawia się wiele pustych słów o budowaniu doświadczeń kandydatów i pracowników, autorka pokazuje, że wcale nie musi tak być oraz że autentyczny employer branding istnieje i ma się coraz lepiej. W książce znajdziemy mnóstwo praktycznych przykładów, które są przekrojem działań wdrażanych w dużych, międzynarodowych korporacjach i w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
312
107

Na półkach:

Lekkie pióro, reporterskie podejście do wydawałoby się niełatwego HR-owego tematu. Polecam!

Lekkie pióro, reporterskie podejście do wydawałoby się niełatwego HR-owego tematu. Polecam!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    39
  • Chcę przeczytać
    30
  • Teraz czytam
    5
  • Posiadam
    3
  • 2020
    2
  • Ulubione
    2
  • 2023
    1
  • Mądre - chcę przeczytać
    1
  • Zawodowe
    1
  • 2022
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?


Podobne książki

Przeczytaj także