Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Wolters Kluwer Polska
- Data wydania:
- 2019-09-16
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-09-16
- Liczba stron:
- 276
- Czas czytania
- 4 godz. 36 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788381609111
- Tagi:
- rekrutacja candidate experience doświadczenie kandydata kandydat do pracy hr human resources zarządzanie zasobami ludzkimi;
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Dlaczego jest on tak ważny? Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.
W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji. Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald’s, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva
i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 50
- 36
- 7
- 4
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo rozczarowująca. Spodziewałam się że będzie to lektura która wniesie więcej. Mam poczucie że książka jest napisana dla zupełnych laików. Tłumaczy bardzo podstawowe zjawiska, wykresy są nieczytelne (szary kolor się zlewa),przypisy są skierowane do boomersow (tłumaczenie czym jest kropka nienawiści…),dużo zbędnych opisów (biura, życia, wyglądu).
Mało konkretów, a jeśli już są to ciężko je wyłowić z gąszczu opisów.
Bardzo rozczarowująca. Spodziewałam się że będzie to lektura która wniesie więcej. Mam poczucie że książka jest napisana dla zupełnych laików. Tłumaczy bardzo podstawowe zjawiska, wykresy są nieczytelne (szary kolor się zlewa),przypisy są skierowane do boomersow (tłumaczenie czym jest kropka nienawiści…),dużo zbędnych opisów (biura, życia, wyglądu).
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toMało konkretów, a...
Słabiutka ta pozycja, liczyłam na coś więcej, ale może jakość treści wynika z faktu że autorka nie ma doświadczenia w pracy w hrze tylko opiera sie na sledzeniu rynku. Oczywiscie mozna i tak ale do mnie to nie przemawia
Słabiutka ta pozycja, liczyłam na coś więcej, ale może jakość treści wynika z faktu że autorka nie ma doświadczenia w pracy w hrze tylko opiera sie na sledzeniu rynku. Oczywiscie mozna i tak ale do mnie to nie przemawia
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPełna ocena dostępna tu: https://zebrawkropki.pl/candidate-experience-reader-experience
Pełna ocena dostępna tu: https://zebrawkropki.pl/candidate-experience-reader-experience
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążka posiada mnóstwo ciekawych pomysłów i rozwiązań w zakresie zarządzania pozytywnymi emocjami podczas procesu rekrutacji. Język, którym posługuje się autorka, jest lekki i przyjemny dla odbiorcy, dzięki czemu książkę czyta się w ekspresowym tempie. Świetna zarówno dla osób początkujących, jak i doświadczonych w HR-owym świecie. Z pewnością jest to jedna z lepszych lektur branżowych jakie miałam okazję ostatnio przeczytać. Z czystym sumieniem - polecam!
Książka posiada mnóstwo ciekawych pomysłów i rozwiązań w zakresie zarządzania pozytywnymi emocjami podczas procesu rekrutacji. Język, którym posługuje się autorka, jest lekki i przyjemny dla odbiorcy, dzięki czemu książkę czyta się w ekspresowym tempie. Świetna zarówno dla osób początkujących, jak i doświadczonych w HR-owym świecie. Z pewnością jest to jedna z lepszych...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toBardzo dobra ksiazka zarowno dla poczatkujacych jak i doswiadczonych rekruterow. Autorka zebrala duzo danych i case studies. Czyta sie w jeden wieczor, ale siega sie po przyklady kilkukrotnie.
Bardzo dobra ksiazka zarowno dla poczatkujacych jak i doswiadczonych rekruterow. Autorka zebrala duzo danych i case studies. Czyta sie w jeden wieczor, ale siega sie po przyklady kilkukrotnie.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPremiera: 16 września 2019
"Czyżby z doświadczeniami kandydatów było jak z walizką? Ile włożysz, tyle wyjmiesz? (...) Zadowolony kandydat staje się adwokatem marki rekrutera lub organizacji, w której pracuje. Za profesjonalny proces odwdzięcza się, jak może, np. rekomendacjami potencjalnych kandydatów lub nowych klientów, którzy potrzebują wsparcia w procesach rekrutacyjnych" - fragment książki.
Dziś przychodzę do Was z recenzją nietypową, bo dotyczącą książki z mojego zawodowego poletka. Pracuję w dziale HR i wszystko to, co związane z najwyższymi standardami pracy w działce, w której się specjalizuję, a związanej między innymi z rekrutacją pracowników oraz budowaniem pozytywnego wizerunku pracodawcy, jest mi niezmiernie bliskie.
Maja Gojtowska, której blog Gojtowska.com staram się regularnie odwiedzać, na niemal trzystu stronach książki "Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient" zawarła mnóstwo praktycznych informacji na temat budowania doświadczeń kandydatów, z którymi spotykamy się w procesie poszukiwania nowych pracowników.
Maja dzieli się w tej książce swoimi obserwacjami, ale przede wszystkim praktykami, które w codziennym biznesowym życiu stosowane są w znanych w Polsce firmach. To naprawdę merytoryczna lektura, która osoby przekonane do traktowania kandydatów jak partnerów na każdym etapie rekrutacji utwierdza tylko w przekonaniu, że idą dobrą ścieżką, a tych niezaznajomionych jeszcze z CE naprowadza na właściwą drogę. Nie da się ukryć, że tak jak zadowolony z obsługi klient wystawi pozytywną opinię i jeszcze wróci, tak niezadowolony wystawi opinię negatywną i długo nie zapomni, jak został potraktowany, najprawdopodobniej zniechęcając kolejne osoby do kontaktu z daną firmą. Podobnie sprawa się ma z osobami ubiegającymi się o pracę i to zarówno z tymi, którym finalnie została złożona oferta pracy, jak i z tymi, którzy z jakichś przyczyn pracy nie otrzymali. Siła marketingu szeptanego jest w takim momencie nie do przecenienia, bo nigdy nie wiadomo, kiedy z daną osobą przyjdzie nam się spotkać ponownie i na podstawie jakich wrażeń - dobrych czy złych - będzie ona do tej relacji podchodzić.
Zachęcam wszystkich rekruterów, HR-owców, team leaderów, kierowników, ogólnie mówiąc, każdego, kto ma do czynienia z rekrutacją personelu, do zapoznania się z tym tytułem. Bo jeśli się uczyć, to od najlepszych :)
Premiera: 16 września 2019
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to"Czyżby z doświadczeniami kandydatów było jak z walizką? Ile włożysz, tyle wyjmiesz? (...) Zadowolony kandydat staje się adwokatem marki rekrutera lub organizacji, w której pracuje. Za profesjonalny proces odwdzięcza się, jak może, np. rekomendacjami potencjalnych kandydatów lub nowych klientów, którzy potrzebują wsparcia w procesach...
Śledzę aktywność Mai od ponad roku, zawodowo zajmuję się rekrutacją od ponad roku. Miałem przed zakupem książki wątpliwości czy dowiem się czegoś nowego. Moje obawy okazały się nieprawdziwe. Książka Mai ukazuje wiele zagadnień, na które nie zwracałem uwagi wcześniej. Połączenie wiedzy z zakresu psychologii, rekrutacji i marketingu pozwoliły autorce stworzyć kompendium wiedzy dla każdego rekrutera, niezależnie od zebranych lat doświadczeń.
Obowiązkowa lektura dla każdej osoby związanej z szeroko rozumianym HRem.
Śledzę aktywność Mai od ponad roku, zawodowo zajmuję się rekrutacją od ponad roku. Miałem przed zakupem książki wątpliwości czy dowiem się czegoś nowego. Moje obawy okazały się nieprawdziwe. Książka Mai ukazuje wiele zagadnień, na które nie zwracałem uwagi wcześniej. Połączenie wiedzy z zakresu psychologii, rekrutacji i marketingu pozwoliły autorce stworzyć kompendium...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPrzystępna publikacja, odnosząca się do aktualnej sytuacji na polskim rynku pracy. W książce omówione są wiodące trendy w rekrutacji, przykłady dobrych praktyk, a także nieszablonowe działania, które coraz częściej trzeba podejmować, by skutecznie rekrutować i utrzymać pracownika. Publikacja może być przydatna, jak i stanowić źródło inspiracji dla specjalistów HR.
Przystępna publikacja, odnosząca się do aktualnej sytuacji na polskim rynku pracy. W książce omówione są wiodące trendy w rekrutacji, przykłady dobrych praktyk, a także nieszablonowe działania, które coraz częściej trzeba podejmować, by skutecznie rekrutować i utrzymać pracownika. Publikacja może być przydatna, jak i stanowić źródło inspiracji dla specjalistów HR.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toW rzeczywistości, w której stale jeszcze pojawia się wiele pustych słów o budowaniu doświadczeń kandydatów i pracowników, autorka pokazuje, że wcale nie musi tak być oraz że autentyczny employer branding istnieje i ma się coraz lepiej. W książce znajdziemy mnóstwo praktycznych przykładów, które są przekrojem działań wdrażanych w dużych, międzynarodowych korporacjach i w mniejszych, lokalnych firmach. Nie brakuje też humorystycznych wtrąceń, które dodają książce naturalności i sprawiają, że naprawdę dobrze się przez nią przechodzi. To ,,must have” dla tych, którzy chcą być na bieżąco z dobrymi praktykami w obszarze CX i EX, ale też dla tych, którzy jeszcze nie do końca wierzą w siłę i wpływ tych obszarów na biznes i funkcjonowanie firmy.
W rzeczywistości, w której stale jeszcze pojawia się wiele pustych słów o budowaniu doświadczeń kandydatów i pracowników, autorka pokazuje, że wcale nie musi tak być oraz że autentyczny employer branding istnieje i ma się coraz lepiej. W książce znajdziemy mnóstwo praktycznych przykładów, które są przekrojem działań wdrażanych w dużych, międzynarodowych korporacjach i w...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toLekkie pióro, reporterskie podejście do wydawałoby się niełatwego HR-owego tematu. Polecam!
Lekkie pióro, reporterskie podejście do wydawałoby się niełatwego HR-owego tematu. Polecam!
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to