Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy

Okładka książki Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy Al Ries
Okładka książki Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy
Al Ries Wydawnictwo: Prószyński i S-ka biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Prószyński i S-ka
Data wydania:
1999-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1999-01-01
Język:
polski
ISBN:
8372553777
Tłumacz:
Focus
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
Ocena 7,0
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Ocena 9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Ocena 8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
262
201

Na półkach: ,

Ależ ten facet ma wiedzę na temat globalnego rynku i relacji miedzy przedsiębiorstwami. Setki interesujących, realnych przykładów znanych firm po to by udowodnić, coś sprzecznego z tym czego uczą managerów... nie dywersyfikuj, koncentruj się! Bardzo ciekawy punkt widzenia, polecam książkę.

Ależ ten facet ma wiedzę na temat globalnego rynku i relacji miedzy przedsiębiorstwami. Setki interesujących, realnych przykładów znanych firm po to by udowodnić, coś sprzecznego z tym czego uczą managerów... nie dywersyfikuj, koncentruj się! Bardzo ciekawy punkt widzenia, polecam książkę.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    15
  • Przeczytane
    3
  • Teraz czytam
    1
  • Biznes i przedsiębiorczość
    1
  • Posiadam
    1
  • Finanse osobiste
    1
  • DO KUPIENIA
    1
  • 2015
    1
  • 2023
    1
  • 2000
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy


Podobne książki

Przeczytaj także