Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy

Al Ries Wydawnictwo: Prószyński i S-ka biznes, finanse
Data wydania:
1999-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1999-01-01
Język:
polski
ISBN:
8372553777
Tłumacz:
Focus
Wydawnictwo:
Prószyński i S-ka
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
1999-01-01
Język:
polski
ISBN:
8372553777
Tłumacz:
Focus
Średnia ocen
7,0 / 10
2 ocen 1 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Okładka książki Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Al Ries, Laura Ries
7,7
Wizualny młote... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
9,0
Wojna marketin... Al Ries, Laura Ries...
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
8,4
Wojujący marke... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace Al Ries, Jack Trout
8,0
Positioning: T... Al Ries, Jack Trout...
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu Al Ries, Jack Trout
7,8
22 niezmienne ... Al Ries, Jack Trout...
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [1]

Sortuj:
237
123

Na półkach: ,

Ależ ten facet ma wiedzę na temat globalnego rynku i relacji miedzy przedsiębiorstwami. Setki interesujących, realnych przykładów znanych firm po to by udowodnić, coś sprzecznego z tym czego uczą managerów... nie dywersyfikuj, koncentruj się! Bardzo ciekawy punkt widzenia, polecam książkę.

Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    13
  • Przeczytane
    3
  • Biznes/Finanse
    1
  • Teraz czytam
    1
  • 2021
    1
  • Posiadam
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • DO KUPIENIA
    1
  • 2015
    1
więcej mniej

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd