PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- KAMMEDIA Kamila Gębik
- Data wydania:
- 2021-12-06
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-12-06
- Liczba stron:
- 312
- Czas czytania
- 5 godz. 12 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788396329295
Chcesz otworzyć swój pierwszy sklep internetowy? Interesujesz się branżą fashion i beauty? To wspaniałe i bogate kompendium wiedzy na temat branży e-commerce przeprowadzi Cię przez porady na co należy zwrócić uwagę tworząc e-sklep, jakie są techniki zwiększające sprzedaż, jaki jest współczesny cyfrowy marketing i jakie mamy trendy i predykcje dla e-commerce na najbliższe pięć lat!
Książka ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” dodatkowo wzbogacona jest o wypowiedzi zaproszonych ekspertów z branży e-commerce, 19 przedstawicieli marek fashion i beauty, którzy razem z autorką na bazie swojego doświadczenia dzielą się bezcenną wiedzą z czytelnikiem. Kamila Gębik w przystępny i inspirujący sposób skomponowała jako self-publisher poradnik na bazie swojego wieloletniego doświadczenia i rozmów z klientami. Wysoka jakość papieru, kolorowe ilustracje Aleksandry Birch, niestandardowy format książki i czytelna czcionka sprawią, że wpadniecie w wir lektury.
Na ponad 300 stronach znajdziesz odpowiedzi na między innymi takie pytania:
Jak zmienił się współczesny konsument?
W jaki sposób pandemia wpłynęła na nasze nawyki zakupowe?
Jaki jest idealny kanał sprzedaży dla kupującego i sprzedającego?
O czym należy pamiętać otwierając swój pierwszy e-sklep?
Jakie są plusy i minusy marketplace’ów i agregatorów?
Jakie są techniki zwiększające sprzedaż?
Jak wygląda obecny cyfrowy marketing?
Jak będzie wyglądała przyszłość e-commerce i jakie są trendy dla fashion i beauty?
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 26
- 16
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka Kamili Gębik jest świetnym wprowadzeniem dla firm chcących rozpocząć sprzedaż w kanale e commerce lub będących w początkowej fazie wdrożenia. Pomimo faktu, że autor skupia się na fashion i beauty pozwala jednak rozpoznać trendy i pomaga zaplanować strategię na bazie doświadczeń innych topowych brandów. Jako Dyrektor Generalny marki własnej MILAN w kategorii szkolno-biurowej polecam tą książkę przed przystąpieniem do planowania sprzedaży w kanale e commerce zarówno B2B jak i B2C. Zanim wybierzemy odpowiednie wsparcie konsultingowe warto posiąść podstawową wiedzę, poznać trendy rynkowe oraz potencjalne ścieżki rozwoju w przyszłości. Pozwoli to nam uniknąć wielu wielu niepotrzebnych wydatków finansowych oraz zaplanować działania.
Grzegorz Walczak
General Director / Dyrektor Generalny
MILAN Polska Sp. z o.o.
https://www.milan.es/pl/
Książka Kamili Gębik jest świetnym wprowadzeniem dla firm chcących rozpocząć sprzedaż w kanale e commerce lub będących w początkowej fazie wdrożenia. Pomimo faktu, że autor skupia się na fashion i beauty pozwala jednak rozpoznać trendy i pomaga zaplanować strategię na bazie doświadczeń innych topowych brandów. Jako Dyrektor Generalny marki własnej MILAN w kategorii...
więcej Pokaż mimo toKsiazka zostala stworzona na szybko na fali wywolanej pandemia zwiekszonej sprzedazy w internecie (czyli po fakcie). Autor przylozyl sie do tematu bardzo powierzchownie. Nie ma w niej niczego czego nie moznaby znalezc w internecie. Autor zdaje sie nie miec pojecia co jest naprawde wazne w handlu/ zdaje sie miec bardzo ograniczone doswiadczenie dotyczace handlu.
Tresc ksiazki jest czesto trudna do zrozumienia. Styl pisania niepoprawny. Ogromna ilosc bledow. Ksiazka nie jest obiektywnym spojrzeniem na temat. Jest niesamowicie opiniotworcza. Zdecydowanie nie polecam.
Wiele opinii, wysokich ocen na tej stronie jest falszywa. Niestety ksiazke zakupilam kierujac sie tymi falszywymi, wykreowanymi opiniami dlatego przestrzegam innych czytelnikow.
Ksiazka zostala stworzona na szybko na fali wywolanej pandemia zwiekszonej sprzedazy w internecie (czyli po fakcie). Autor przylozyl sie do tematu bardzo powierzchownie. Nie ma w niej niczego czego nie moznaby znalezc w internecie. Autor zdaje sie nie miec pojecia co jest naprawde wazne w handlu/ zdaje sie miec bardzo ograniczone doswiadczenie dotyczace handlu.
więcej Pokaż mimo toTresc...
Książka Kamili Gębik jest świetną pozycją zarówno dla osób, które rozpoczynają działalność sklepu internetowego (nie tylko w branży fashion i beauty),ale także dla osób doświadczonych.
"Piękny e-commerce" systematyzuje wiedzę, daje nowe spojrzenie na kwestie związane z e-commerce oraz pokazuje trendy.
Autorka książki wskazuje wiele czynników wpływających na rozwój biznesu w sieci. Opisuje je, podaje nieraz gotowe rozwiązania na wzrost konwersji, inspiruje do zmian, pokazuje inne podejście do problemów w biznesie.
Dla mnie dużą zaletą są wywiady z ekspertami z branży - założycielami dużych biznesów, z dyrektorami e-commerce, specjalistami.
Dodatkowo zaletą jest wypunktowanie plusów i minusów konkretnych rozwiązań.
Uważam, że książka powinna być polecana dla studentów, którzy chcą poznać świat e-commerce. Treść jest napisana językiem nieskomplikowanym, zrozumiałym nawet dla laików.
Książka Kamili Gębik jest świetną pozycją zarówno dla osób, które rozpoczynają działalność sklepu internetowego (nie tylko w branży fashion i beauty),ale także dla osób doświadczonych.
więcej Pokaż mimo to"Piękny e-commerce" systematyzuje wiedzę, daje nowe spojrzenie na kwestie związane z e-commerce oraz pokazuje trendy.
Autorka książki wskazuje wiele czynników wpływających na rozwój...
Przeczytałem ostatnio "PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?" autorstwa Kamili Gębik i muszę przyznać, że byłem pod ogromnym wrażeniem.
Jako osoba doświadczona w świecie e-commerce, uznałem tę książkę za nieocenione źródło wiedzy dla osób na początku swojej drogi.
Przekazana wiedza jest podana w przyjazny i łatwy do zrozumienia sposób, dzięki czemu jest przystępna dla każdego, kto chce zacząć działać w tej branży.
Gorąco polecam ją każdemu, kto jest zainteresowany sprzedażą mody i produktów kosmetycznych online.
Przeczytałem ostatnio "PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?" autorstwa Kamili Gębik i muszę przyznać, że byłem pod ogromnym wrażeniem.
więcej Pokaż mimo toJako osoba doświadczona w świecie e-commerce, uznałem tę książkę za nieocenione źródło wiedzy dla osób na początku swojej drogi.
Przekazana wiedza jest podana w przyjazny i łatwy do zrozumienia sposób, dzięki...
Książka bardzo słaba i rozczarowujaca, ktorej glownym celem jest wypromowanie autorki jako ekspertki w tej dziedzinie. Zanim kupicie jej ksiazke, sprawdzcie jakie faktyczne sukcesy odniosla w tej branzy. W dodatku autorka spamuje w nieskonczonosc swoim dzielem kanaly w social mediach nie wnoszac zadnej eksperckiej tresci do dyskursu ecommerce.
Książka bardzo słaba i rozczarowujaca, ktorej glownym celem jest wypromowanie autorki jako ekspertki w tej dziedzinie. Zanim kupicie jej ksiazke, sprawdzcie jakie faktyczne sukcesy odniosla w tej branzy. W dodatku autorka spamuje w nieskonczonosc swoim dzielem kanaly w social mediach nie wnoszac zadnej eksperckiej tresci do dyskursu ecommerce.
Pokaż mimo toŚwietna pozycja dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z e-commerce. Treść swobodna, łatwa do przyswojenia. Książka mądrze podzielona na poszczególne zagadnienia. Wartościowe wywiady ze specjalistami, które nakreślają najnowsze trendy. Polecam !
Świetna pozycja dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z e-commerce. Treść swobodna, łatwa do przyswojenia. Książka mądrze podzielona na poszczególne zagadnienia. Wartościowe wywiady ze specjalistami, które nakreślają najnowsze trendy. Polecam !
Pokaż mimo toKsiążka to naprawdę dobry „spacer” po e-commerce. Wszystko wytłumaczone od najmniejszego szczegółu. Ta pozycja to idealna książka przed wejściem w tej wielki świat. Zahacza także o tematy marketingowe i social mediów. Najbardziej spodobało mi się, że poznałam wiele terminów, które dotychczas niby znałam, jednak dopiero teraz poznałam ich esencję. Bardzo polecam tę książkę!
Książka to naprawdę dobry „spacer” po e-commerce. Wszystko wytłumaczone od najmniejszego szczegółu. Ta pozycja to idealna książka przed wejściem w tej wielki świat. Zahacza także o tematy marketingowe i social mediów. Najbardziej spodobało mi się, że poznałam wiele terminów, które dotychczas niby znałam, jednak dopiero teraz poznałam ich esencję. Bardzo polecam tę książkę!
Pokaż mimo toKsiążka ta to swoisty „przewodnik przetrwania” na bardzo konkurencyjnym rynku jakim jest e-commerce w branży beauty. Co ważnie, nie ma tutaj niepotrzebnego planktonu marketingowego, a wyłącznie „sam sos”. Książka dobrze tłumaczy poszczególne meandry rynku. Jest doskonałą i zarówno obowiązkową pozycją dla przedsiębiorców, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w tym obszarze. A osobom, które są zaawansowane w tej dziedzinie, nadaje również świeżego spojrzenia na ekosystem, w którym funkcjonują.
Książka ta to swoisty „przewodnik przetrwania” na bardzo konkurencyjnym rynku jakim jest e-commerce w branży beauty. Co ważnie, nie ma tutaj niepotrzebnego planktonu marketingowego, a wyłącznie „sam sos”. Książka dobrze tłumaczy poszczególne meandry rynku. Jest doskonałą i zarówno obowiązkową pozycją dla przedsiębiorców, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w tym...
więcej Pokaż mimo toFajna i dobrze napisana książka dla początkujących i też tych którzy pierwsze lata w e-commerce mają za sobą. Polecam nie tylko dla branży piękna...
Fajna i dobrze napisana książka dla początkujących i też tych którzy pierwsze lata w e-commerce mają za sobą. Polecam nie tylko dla branży piękna...
Pokaż mimo toŚwietna książka, polecam szczególnie tym którzy zaczynają swoją przygodę z eCommerce. Dużo merytorycznej wiedzy przekazanej w bardzo zrozumiały sposób :)
Świetna książka, polecam szczególnie tym którzy zaczynają swoją przygodę z eCommerce. Dużo merytorycznej wiedzy przekazanej w bardzo zrozumiały sposób :)
Pokaż mimo to