Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- Seria Marketing
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2022-06-13
- Data 1. wydania:
- 2022-06-13
- Liczba stron:
- 192
- Czas czytania
- 3 godz. 12 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9788301222222
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper knowledge and technology.
This book was written to comprehensively describe this new world for marketers, entrepreneurs and managers, so that they can deliver value and build their competitive position with better results. It sets the context for today’s marketers and then, step by step, exemplifies practically how new technologies may be used to readapt familiar marketing tools.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 7
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Miałem obawę że książka będzie 200 stronicową reklama platformy selesmanago, jak się okazało byłem w błędzie. Autor i właściciel wspominanej marki w miękki sposób opowiada o tym czym jest automatyzacja działań z przestrzeni e-commerce marketingu. Jak dla mnie za dużo miękkiej tematyki troszkę mało tematów technicznych. Fajna pozycja warto poczytać.
Miałem obawę że książka będzie 200 stronicową reklama platformy selesmanago, jak się okazało byłem w błędzie. Autor i właściciel wspominanej marki w miękki sposób opowiada o tym czym jest automatyzacja działań z przestrzeni e-commerce marketingu. Jak dla mnie za dużo miękkiej tematyki troszkę mało tematów technicznych. Fajna pozycja warto poczytać.
Pokaż mimo to