The Catalyst: How to Change Anyone's Mind

Okładka książki The Catalyst: How to Change Anyone's Mind Jonah Berger
Okładka książki The Catalyst: How to Change Anyone's Mind
Jonah Berger Wydawnictwo: Simon & Schuster biznes, finanse
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Catalyst: How to Change Anyone's Mind
Wydawnictwo:
Simon & Schuster
Data wydania:
2020-01-01
Data 1. wydania:
2020-01-01
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
angielski
ISBN:
9781982108601
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
398
199

Na półkach:

Bardziej o warunkach i postawach wpływających na udany proces perswazji i zmiany opinii lub postaw niż o samych narzędziach. Proponowany przez Bergera model wg akronimu REDUCE to w dużej mierze wiedza znana psychologii z prac np. R. Cialdiniego lub D. Ariely'ego. Tu podana w sposób uporządkowany i podporządkowany promowanej przez autora wizji perswazji rozumianej nie jako nachalny i zmasowany atak typu PUSH, ale jako owa kataliza, ułatwienie procesu komunikacji przez usunięcie blokad i ewolucyjną zmianę postaw. Przeczytać warto, ale nie jest to pozycja przełomowa w literaturze przedmiotu. Jego "Efekt wirusowy w biznesie" to wciąż najlepsza w dorobku książka autora.

Bardziej o warunkach i postawach wpływających na udany proces perswazji i zmiany opinii lub postaw niż o samych narzędziach. Proponowany przez Bergera model wg akronimu REDUCE to w dużej mierze wiedza znana psychologii z prac np. R. Cialdiniego lub D. Ariely'ego. Tu podana w sposób uporządkowany i podporządkowany promowanej przez autora wizji perswazji rozumianej nie jako...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    7
  • Przeczytane
    2
  • Psychologia
    1
  • Kindle
    1
  • Poradniki
    1
  • Przeczytane2023
    1
  • Posiadam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki The Catalyst: How to Change Anyone's Mind


Podobne książki

Przeczytaj także