PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2014-02-21
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-02-21
- Liczba stron:
- 168
- Czas czytania
- 2 godz. 48 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324689590
- Tagi:
- PR reklama mikrofirma
Wypromuj się albo zgiń!
Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.
Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.
Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:
jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
co robić, a co sobie odpuścić,
jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 19
- 16
- 6
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Cóż, dla osoby, która interesuje się chociaż trochę marketingiem w dobie social media, ta książka nie będzie stanowić inspiracji. To krótki, bardzie ogólnie zarysowany przewodnik dla małych firm, które naprawdę nie wiedzą co się z czym je. Otrzymujemy masę porad, ale żadna z nich nie jest dobrze wyjaśniona, może to celowy zabieg? Nie wiem, aczkolwiek taka formuła do mnie nie przemawia, ja nie dowiedziałem się po ukończeniu lektury niczego, czego już bym nie wiedział, lecz myślę, że znajdą się tacy, dla których będzie to zachęta do rozpoczęcia budowania marki i działań promocyjnych dla tejże.
Cóż, dla osoby, która interesuje się chociaż trochę marketingiem w dobie social media, ta książka nie będzie stanowić inspiracji. To krótki, bardzie ogólnie zarysowany przewodnik dla małych firm, które naprawdę nie wiedzą co się z czym je. Otrzymujemy masę porad, ale żadna z nich nie jest dobrze wyjaśniona, może to celowy zabieg? Nie wiem, aczkolwiek taka formuła do mnie...
więcej Pokaż mimo toMało informacji ale za to dużo lania wody. Liźnięcie każdego rodzaju promocji ale nic nie jest zgłębione.
Lepiej wydać te pieniądze na konkretną książkę o social media czy google adwords, no chyba że kogoś interesują rady pt. "rozdawaj ulotki tam gdzie przebywa twoja grupa docelowa".
Mało informacji ale za to dużo lania wody. Liźnięcie każdego rodzaju promocji ale nic nie jest zgłębione.
Pokaż mimo toLepiej wydać te pieniądze na konkretną książkę o social media czy google adwords, no chyba że kogoś interesują rady pt. "rozdawaj ulotki tam gdzie przebywa twoja grupa docelowa".
Podstawy podstaw, przyjazna lektura dla każdego kto nie chce mieć nic wspólnego z marketingiem / PR, ale prowadzi biznes który wymaga takich działań.
Podstawy podstaw, przyjazna lektura dla każdego kto nie chce mieć nic wspólnego z marketingiem / PR, ale prowadzi biznes który wymaga takich działań.
Pokaż mimo to