rozwińzwiń

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Okładka książki PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie Marcin Pietraszek
Okładka książki PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
Marcin Pietraszek Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
168 str. 2 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2014-02-21
Data 1. wyd. pol.:
2014-02-21
Liczba stron:
168
Czas czytania
2 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324689590
Tagi:
PR reklama mikrofirma
Średnia ocen

5,9 5,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
210
89

Na półkach:

Cóż, dla osoby, która interesuje się chociaż trochę marketingiem w dobie social media, ta książka nie będzie stanowić inspiracji. To krótki, bardzie ogólnie zarysowany przewodnik dla małych firm, które naprawdę nie wiedzą co się z czym je. Otrzymujemy masę porad, ale żadna z nich nie jest dobrze wyjaśniona, może to celowy zabieg? Nie wiem, aczkolwiek taka formuła do mnie nie przemawia, ja nie dowiedziałem się po ukończeniu lektury niczego, czego już bym nie wiedział, lecz myślę, że znajdą się tacy, dla których będzie to zachęta do rozpoczęcia budowania marki i działań promocyjnych dla tejże.

Cóż, dla osoby, która interesuje się chociaż trochę marketingiem w dobie social media, ta książka nie będzie stanowić inspiracji. To krótki, bardzie ogólnie zarysowany przewodnik dla małych firm, które naprawdę nie wiedzą co się z czym je. Otrzymujemy masę porad, ale żadna z nich nie jest dobrze wyjaśniona, może to celowy zabieg? Nie wiem, aczkolwiek taka formuła do mnie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
450
398

Na półkach: , , ,

Mało informacji ale za to dużo lania wody. Liźnięcie każdego rodzaju promocji ale nic nie jest zgłębione.

Lepiej wydać te pieniądze na konkretną książkę o social media czy google adwords, no chyba że kogoś interesują rady pt. "rozdawaj ulotki tam gdzie przebywa twoja grupa docelowa".

Mało informacji ale za to dużo lania wody. Liźnięcie każdego rodzaju promocji ale nic nie jest zgłębione.

Lepiej wydać te pieniądze na konkretną książkę o social media czy google adwords, no chyba że kogoś interesują rady pt. "rozdawaj ulotki tam gdzie przebywa twoja grupa docelowa".

Pokaż mimo to

avatar
66
20

Na półkach:

Podstawy podstaw, przyjazna lektura dla każdego kto nie chce mieć nic wspólnego z marketingiem / PR, ale prowadzi biznes który wymaga takich działań.

Podstawy podstaw, przyjazna lektura dla każdego kto nie chce mieć nic wspólnego z marketingiem / PR, ale prowadzi biznes który wymaga takich działań.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    19
  • Przeczytane
    16
  • Posiadam
    6
  • Reklama
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Marketing
    2
  • Biznes/rozwoj
    1
  • Przeczytane w 2014
    1
  • Biznes/marketing
    1
  • Ebook
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie


Podobne książki

Przeczytaj także