Marketing. Podręcznik europejski

Okładka książki Marketing. Podręcznik europejski Gary Armstrong, Philip Kotler, John Saunders, Veronica Wong
Okładka książki Marketing. Podręcznik europejski
Gary ArmstrongPhilip Kotler Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne biznes, finanse
1104 str. 18 godz. 24 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
PRINCIPLES OF MARKETING
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania:
2002-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2002-01-01
Data 1. wydania:
2001-07-06
Liczba stron:
1104
Czas czytania
18 godz. 24 min.
Język:
polski
ISBN:
83-208-1358-1
Tłumacz:
Lucyna Adamus, Wiktor Kisiel, Małgorzata Woźniczka
Średnia ocen

5,9 5,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,3
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 4,5
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    18
  • Przeczytane
    12
  • Posiadam
    3
  • 2013
    1
  • Ulubione
    1
  • 4 Nieposiadam
    1
  • Marketing
    1
  • In English
    1
  • Politologia, ekonomia
    1
  • Ekonomia, Biznes
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing. Podręcznik europejski


Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,0
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 9,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...

Przeczytaj także