Marketing. Podręcznik europejski
1104 str.
18 godz. 24 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- PRINCIPLES OF MARKETING
- Wydawnictwo:
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Data wydania:
- 2002-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2002-01-01
- Data 1. wydania:
- 2001-07-06
- Liczba stron:
- 1104
- Czas czytania
- 18 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-208-1358-1
- Tłumacz:
- Lucyna Adamus, Wiktor Kisiel, Małgorzata Woźniczka
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu.
Dodaj do biblioteczki