Książka wartościowa jako kapsuła czasu - taką wizję roztaczał na tamte czasy wokół siebie Google. Niestety ani tytułowa korporacja, ani jej produkty, ani konkurencja, ani tym bardziej trendy opisane w tej książce nijak się mają do obecego stanu. Miejscami jest to wręcz kuriozalne, gdy autor wspomina produkt jako niewypał, a który obecnie jest flagowym produktem Googla.
Książka wartościowa jako kapsuła czasu - taką wizję roztaczał na tamte czasy wokół siebie Google. Niestety ani tytułowa korporacja, ani jej produkty, ani konkurencja, ani tym bardziej trendy opisane w tej książce nijak się mają do obecego stanu. Miejscami jest to wręcz kuriozalne, gdy autor wspomina produkt jako niewypał, a który obecnie jest flagowym produktem Googla.
Książka wartościowa jako kapsuła czasu - taką wizję roztaczał na tamte czasy wokół siebie Google. Niestety ani tytułowa korporacja, ani jej produkty, ani konkurencja, ani tym bardziej trendy opisane w tej książce nijak się mają do obecego stanu. Miejscami jest to wręcz kuriozalne, gdy autor wspomina produkt jako niewypał, a który obecnie jest flagowym produktem Googla.
Książka wartościowa jako kapsuła czasu - taką wizję roztaczał na tamte czasy wokół siebie Google. Niestety ani tytułowa korporacja, ani jej produkty, ani konkurencja, ani tym bardziej trendy opisane w tej książce nijak się mają do obecego stanu. Miejscami jest to wręcz kuriozalne, gdy autor wspomina produkt jako niewypał, a który obecnie jest flagowym produktem Googla.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to