Zostań copywriterem, którego poleca nawet konkurencja

Okładka książki Zostań copywriterem, którego poleca nawet konkurencja
Klaudia Lepiarz Wydawnictwo: Klaudia Lepiarz Marketing poradniki
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Klaudia Lepiarz Marketing
Data wydania:
2021-06-15
Data 1. wyd. pol.:
2021-06-15
Język:
polski
ISBN:
9788396182302
Tagi:
copywriting biznes freelance poradnik freelancer praca zdalna praca z domu własna firma firma pisanie teksów
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
9,9 9,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
9,9 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1
1

Na półkach:

To inspirująca pozycja, która dodatkowo dała mi kopa do pracy nad sobą, i poszukiwania ścieżek rozwoju. Niestety oznacza to kupę pracy i konieczność uzbrojenia się w cierpliwość, czego nie znoszę, ale innej drogi nie ma. Jeśli pewnego dnia to klienci mają przychodzić do mnie, a nie odwrotnie, trzeba być ekspertem w swojej dziedzinie. Kobe Bryant nie zostałby legendą, gdyby poprzestał na jakimś podrzędnym klubie. Zdecydowanie polecam.

To inspirująca pozycja, która dodatkowo dała mi kopa do pracy nad sobą, i poszukiwania ścieżek rozwoju. Niestety oznacza to kupę pracy i konieczność uzbrojenia się w cierpliwość, czego nie znoszę, ale innej drogi nie ma. Jeśli pewnego dnia to klienci mają przychodzić do mnie, a nie odwrotnie, trzeba być ekspertem w swojej dziedzinie. Kobe Bryant nie zostałby legendą, gdyby...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

W książce znalazłam same konkretne wskazówki. Autorka rozwiewa wiele wątpliwości, które może mieć osoba mniej doświadczona i przedstawia alternatywy, dzięki czemu czytelnik nie ma wrażenia, że po raz kolejny zderza się z murem ogólników. Wszystko jest opisane czarno na białym, a klarowność treści pozostawia czytelnika z konkretną wiedzą na dany temat i z myślą: "nie mam więcej pytań".

W książce znalazłam same konkretne wskazówki. Autorka rozwiewa wiele wątpliwości, które może mieć osoba mniej doświadczona i przedstawia alternatywy, dzięki czemu czytelnik nie ma wrażenia, że po raz kolejny zderza się z murem ogólników. Wszystko jest opisane czarno na białym, a klarowność treści pozostawia czytelnika z konkretną wiedzą na dany temat i z myślą: "nie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Tym, co najlepiej może świadczyć o tej książce, jest to, że mam z niej zrobionych ponad 40 screenów.
Nie jest to lektura dla wegetarian, bo zawiera samo mięso! Znajdziesz tam informacje o tym, jakim sposobem zarabiać więcej i jednocześnie być zadowolonym z tego, co robisz.
Polecam początkującym copywriterom, jak i tym, którzy przetarli już szlaki w branży.

Tym, co najlepiej może świadczyć o tej książce, jest to, że mam z niej zrobionych ponad 40 screenów.
Nie jest to lektura dla wegetarian, bo zawiera samo mięso! Znajdziesz tam informacje o tym, jakim sposobem zarabiać więcej i jednocześnie być zadowolonym z tego, co robisz.
Polecam początkującym copywriterom, jak i tym, którzy przetarli już szlaki w branży.

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
670
3

Na półkach:

Bardzo konkretna książka. Powinny po nią sięgnąć zarówno osoby początkujące, jak i te, które początki w copywritingu dawno mają za sobą, ale wciąż nie są zadowolone z zarobków. Praktyczne informacje pomagają kształtować swoją ścieżkę rozwoju. Chcesz rozpocząć działalność gospodarczą, ale nie wiesz, czy to dobry pomysł? Dopiero zaczynasz, ale nie wierzysz, że uda ci się przebić przez konkurencję, która proponuje niskie stawki? Ten e-book rozwieje twoje wątpliwości i sprawi, że spojrzysz na niektóre sprawy inaczej.

Bardzo konkretna książka. Powinny po nią sięgnąć zarówno osoby początkujące, jak i te, które początki w copywritingu dawno mają za sobą, ale wciąż nie są zadowolone z zarobków. Praktyczne informacje pomagają kształtować swoją ścieżkę rozwoju. Chcesz rozpocząć działalność gospodarczą, ale nie wiesz, czy to dobry pomysł? Dopiero zaczynasz, ale nie wierzysz, że uda ci się...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Przeczytałam już kilka książek o copywritingu, ale w każdej z nich brakowało wiedzy, którą Klaudia dzieli się w swoim E-booku. Znalazłam tu same praktyczne wskazówki, dzięki którym opracowałam plan rozwoju swojej działalności i zwiększenia swoich zarobków. Bardzo polecam E-booka Klaudii każdej osobie, która myśli o rozwoju swojej kariery w copywritingu.

Przeczytałam już kilka książek o copywritingu, ale w każdej z nich brakowało wiedzy, którą Klaudia dzieli się w swoim E-booku. Znalazłam tu same praktyczne wskazówki, dzięki którym opracowałam plan rozwoju swojej działalności i zwiększenia swoich zarobków. Bardzo polecam E-booka Klaudii każdej osobie, która myśli o rozwoju swojej kariery w copywritingu.

Pokaż mimo to

avatar
3
1

Na półkach:

To, co najbardziej mi się podobało - absolutnie ZERO lania wody. Bardzo merytoryczna książka, pełna praktycznych i KONKRETNYCH wskazówek. Skończyłam czytać w poczuciu dobrze wykorzystanego czasu i w końcu wiem na czym się skupić planując dalszy rozwój :) Polecam

To, co najbardziej mi się podobało - absolutnie ZERO lania wody. Bardzo merytoryczna książka, pełna praktycznych i KONKRETNYCH wskazówek. Skończyłam czytać w poczuciu dobrze wykorzystanego czasu i w końcu wiem na czym się skupić planując dalszy rozwój :) Polecam

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Książka Klaudii pozwoliła mi się na chwilę zatrzymać i zweryfikować kierunek nadany mojej karierze. Dzięki niej uświadomiłam sobie, w jakich obszarach chciałabym poszerzyć swoją ofertę, a z których świadczonych usług zrezygnować. „Zostań copywriterem, którego poleca nawet konkurencja” to jednak nie tylko źródło motywacji do rozwoju. E-book zawiera też praktyczne wskazówki, mające na celu sukcesywne zwiększanie przychodów z pracy w charakterze copywritera. Wielkim plusem jest to, że możne je zastosować od ręki. Treść zawiera więc połączenie, którego często brakuje w tego typu pozycjach – motywację do działania i konkretny sposób na dotarcie do celu. Dodatkowo, książka napisana jest lekkim językiem, dzięki czemu czyta się ją szybko i niezwykle przyjemnie. Moim zdaniem powinna to być obowiązkowa pozycja w bibliotece każdego copywritera – zarówno doświadczonego, jak i dopiero rozpoczynającego budowanie swojej pozycji na rynku.

Książka Klaudii pozwoliła mi się na chwilę zatrzymać i zweryfikować kierunek nadany mojej karierze. Dzięki niej uświadomiłam sobie, w jakich obszarach chciałabym poszerzyć swoją ofertę, a z których świadczonych usług zrezygnować. „Zostań copywriterem, którego poleca nawet konkurencja” to jednak nie tylko źródło motywacji do rozwoju. E-book zawiera też praktyczne wskazówki,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
19
4

Na półkach:

Książkę przeczytałam w jeden dzień. Jest napisana bardzo lekko a zarazem konkretnie. Jestem pod wrażeniem ilości praktycznych wskazówek! Bardzo bardzo gorąco polecam!!!

Książkę przeczytałam w jeden dzień. Jest napisana bardzo lekko a zarazem konkretnie. Jestem pod wrażeniem ilości praktycznych wskazówek! Bardzo bardzo gorąco polecam!!!

Pokaż mimo to


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zostań copywriterem, którego poleca nawet konkurencja


Reklama
zgłoś błąd