Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się

Okładka książki Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się Wiesław Sikorski
Okładka książki Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się
Wiesław Sikorski Wydawnictwo: Dobra Literatura popularnonaukowa
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
popularnonaukowa
Wydawnictwo:
Dobra Literatura
Data wydania:
2015-10-06
Data 1. wyd. pol.:
2015-10-06
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
9788365223265
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
66
64

Na półkach: , , ,

Z pewnością tytuł książki jest bardzo ciekawy i to on zachęcił mnie do jej kupienia.

Pierwsze odczucia po jej przeczytaniu: ROZCZAROWANIE

ROZCZAROWANIE 1: Książkę powinno się czytać z zainteresowaniem i pewną dozą ciekawości tego, co przyniesie kolejna storna. W przypadku tej książki było tak tylko z niektórymi rozdziałami.

ROZCZAROWANIE 2: Tytułowa neuroedukacja jest, w moim odczuciu, potraktowana jako wabik. Ciekawy temat, który ma przyciągnąć czytelników. W tekstach poszczególnych rozdziałów trzeba doszukiwać się połączeń prezentowanych treści z funkcjonowaniem mózgu.

ROZCZAROWANIE 3: Skromna bibliografia niektórych artykułów i powoływanie się na jednego autora w kilu kolejnych akapitach. Można przecież napisać, że szerzej na ten temat pisała, pisał.

ROZCZAROWANIE 4: Treść niektórych rozdziałów oparta o scenariusze zajęć. Wydaje się, że prezentowana w nich teoria ma wyjaśnić zastosowanie takich a nie innych metod.

Ostrzeżenie dla osób, które sięgną po tę książkę. Pierwszy rozdział jest zdecydowanie jednym spośród 2-3 najciekawszych.

Z pewnością tytuł książki jest bardzo ciekawy i to on zachęcił mnie do jej kupienia.

Pierwsze odczucia po jej przeczytaniu: ROZCZAROWANIE

ROZCZAROWANIE 1: Książkę powinno się czytać z zainteresowaniem i pewną dozą ciekawości tego, co przyniesie kolejna storna. W przypadku tej książki było tak tylko z niektórymi rozdziałami.

ROZCZAROWANIE 2: Tytułowa neuroedukacja jest,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach: ,

Książka bardzo przydatna w praktyce nauczycielskiej, wykorzystuje wiele wskazówek w pracy z dziećmi. Korzystałam z warsztatów i szkoleń Edukacja na planecie Mózg prowadzonych przez profesora Wiesława Sikorskiego w Instytucie Neuroedukacja w Opolu. Więcej na http://www.instytutneuroedukacja.pl/

Książka bardzo przydatna w praktyce nauczycielskiej, wykorzystuje wiele wskazówek w pracy z dziećmi. Korzystałam z warsztatów i szkoleń Edukacja na planecie Mózg prowadzonych przez profesora Wiesława Sikorskiego w Instytucie Neuroedukacja w Opolu. Więcej na http://www.instytutneuroedukacja.pl/

Pokaż mimo to

avatar
417
247

Na półkach:

Książka składa się z jedenastu odrębnych rozdziałów, dlatego mam tzw. mieszane uczucia. Powstała w środowisku naukowym Uniwersytetu Opolskiego, niestety w kręgu apologetów Marzeny żylińskiej. Niemniej jednak na uwagę zasługują rozdziały pierwszy- Rzeźbienie mózgu oraz dziesiąty Multimedia w edukacji i jedenasty Zachowania nauczyciela przyjazne neuronom uczniów. Pozostałe albo powielają treści znane od dawna wszystkim, którzy poważnie traktują nauczanie albo uparcie promują nonsensy wielokrotnie już skrytykowane i skompromitowane w rodzaju kinezjologii edukacyjnej lub "odkryć" wspomnianej Żylińskiej.

Książka składa się z jedenastu odrębnych rozdziałów, dlatego mam tzw. mieszane uczucia. Powstała w środowisku naukowym Uniwersytetu Opolskiego, niestety w kręgu apologetów Marzeny żylińskiej. Niemniej jednak na uwagę zasługują rozdziały pierwszy- Rzeźbienie mózgu oraz dziesiąty Multimedia w edukacji i jedenasty Zachowania nauczyciela przyjazne neuronom uczniów. Pozostałe...

więcej Pokaż mimo to

avatar
736
131

Na półkach:

Mozna uznać te książkę za kompendium wiedzy wspolczesnego nauczyciela. Skłania do refleksji i głębszego zbadania tematu.

Mozna uznać te książkę za kompendium wiedzy wspolczesnego nauczyciela. Skłania do refleksji i głębszego zbadania tematu.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    23
  • Przeczytane
    16
  • Posiadam
    5
  • 2022
    2
  • Naukowe, popularnonaukowe
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Na jeden raz
    1
  • Przedszkolne sprawy
    1
  • Poradniki/Psychologiczne
    1
  • Edukacja, psychologia, popularnonaukowe
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Neuroedukacja. Jak wykorzystać potencjał mózgu w procesie uczenia się


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne