Opinie użytkownika
Dawno nie zarwałam nocki dla książki ale gdy o 23 zostało mi jedynie sto stron do końca wprost nie mogłam jej odłożyć, a mowa tu oczywiście o Black Bird Academy: Zabij Mrok, która ukazała się ostatnim czasem nakładem wydawnictwa Jaguar 🌃
Nasza główna bohaterka zdecydowanie zaliczyła najbardziej pechową schadzkę dziejów chyba nie ma nic bardziej pechowego niż sytuacja gdy...
Na fali miłości do "Czwartego skrzydła" gdy tylko widzę smoki w opisie to lecę w to nie oglądając się za siebie 🔥
"Dama" wciągnęła mnie już od pierwszych stron choć muszę powiedzieć, że nie była do końca tym czego bym się spodziewała.
Dwudziestoletnia Elodie księżniczka biednego ludu Inophe zrobi wszystko, więc gdy ojciec oznajmia jej, że ma poślubić księcia odległego...
Czytujecie zbiory opowiadań?
U mnie ostatnio zaczęły pojawiać się coraz częściej, czego efektem jest między innymi "Dintojra", którą możecie zobaczyć na zdjęciu.
Jest to zbiór jedenastu opowiadań Sylwii Chutnik, większość z nich ukazywała się na przestrzeni ostatnich około dziewięciu lat w różnych miejscach.
"Dintojra" ukazuje nam życie zwykłych ludzi i problemy z...
Gdy tylko zobaczyłam, że dostaniemy kolejną powieść ze świata Antonii Scott to aż przebierałam nogami nie mogąc się doczekać aż dostanę ją w swoje ręce.
Tak samo jak przy podstawowej trylogii tak i tu Juan Gomez-Jurado zdecydowanie nie zawodzi i dowozi jedną z najlepszych książek jakie czytałam.
Tym razem zanurzamy się w historię Simona, informatycznego geniusza...
Absolutnie wciągająca i niesamowicie nieodkładalna powieść, którą wprost pochłonęłam w zaledwie dwa dni.
Towarzyszymy Wrocławskiej policji z końca lat 90' w rozwikłaniu sprawy dwóch morderstw, które z pozoru nie mają ze sobą nic wspólnego ale kolejne odkrywane karty ukazują nam powiązania między nimi, a zeznania ludzi znających starszego z denatów odzierają go całkowicie z...
Ta książka była na moim radarze odkąd po raz pierwszy zobaczyłam jej okładkę spod ręki @krzysztofwronski 😍, więc gdy tylko zobaczyłam nabór u @opowiem_ci to wprost musiałam się zgłosić 🔥
I oj zdecydowanie niczego nie żałuję gdyż mam przyjemność przedstawić Wam najdziwniejszy, najmroczniejszy i najstraszniejszy zbiór opowiadań jaki do tej pory czytałam 🔥
Mamy tu osiem...
Z jaką książką weszliście w Nowy rok?
U mnie to była "Riley Thorn i trup w garderobie" i był to bardzo dobry wybór.
Towarzyszymy tu tytułowej bohaterce podczas śledztwa, które z czasem okazuje się być czymś dużo większym niż by się mogło wydawać na pierwszy rzut oka, a nadopiekuńczy chłopak, zwariowana rodzinka i szaleni współlokatorzy nie pomagają w skupieniu.
Tak...
Końcówka roku stoi u mnie wielkimi zachwytami i wielkimi rozczarowaniami jednocześnie. Dzisiaj niestety przychodzę do Was z książką z tej drugiej kategorii, a mowa tu o "Yellowface" Rebecci F. Kuang, której możecie kojarzyć poprzednie bestselerowe powieści takie jak "Wojna Makowa" czy "Babel".
Mamy tutaj historię June, która w niespodziewanych okolicznościach weszła w...
Na wstępie muszę powiedzieć, że niesamowicie wyczekiwałam tej powieści i bardzo chciałam, żeby mi się spodobała gdyż "Pełnik" tej autorki bardzo miło wspominam. Wydanie tej książki również bardzo przypadło mi do gustu zwłaszcza ze względu na te barwione brzegi.
Przez pierwsze dwieście stron byłam niesamowicie wciągnięta, zachłyśnięta feerią barw tego świata jak i...
Broniłam się przed tą książką rękami i nogami spodziewając się przehypowanego dzieła, a ona wyskakiwała mi z lodówki, finalnie moja wewnętrzna okładkowa sroka zwyciężyła w obliczu tak pięknego wydania. I muszę powiedzieć, że jestem jej niesamowicie wdzięczna.
Ta powieść całkowicie mnie pochłonęła, prze tyrała, zabawiła się moim biednym serduszkiem i zagrała mi na nerwach...
„Nie mam ochoty żyć, ale za bardzo lubię tteokbokki” jest zapisem terapii autorki oraz jej wniosków i przemyśleń ze spotkań z psychologiem.
Mimo ciężaru poruszanych tematów czyta się tą książkę bardzo lekko. Choć przypuszczam, że może być to trudniejsze dla osób, które będą się utożsamiać z sytuacją autorki i przeżywać razem z nią pojawiające się tematy i uczucia....
Książka idealna dla fanów Cyberpunk 2077 i Cyberpunk: Edgerunner's?
Oto nadszedł Cyberpunk 2077 Bez przypadku spod pióra kochanego przez wielu Rafała Kosika 🔥
Już na samym początku zostajemy wrzuceni w sam środek akcji i powoli poznajemy naszych bohaterów oraz okoliczności jakie sprowadziły ich na wspólną drogę, z której już nie ma odwrotu....
Postacie jak przystało na...
To było idealne zakończenie trylogii, choć patrząc na posłowie to wcale nie musi być koniec...
Mam tu oczywiście na myśli trzecią część trylogii Antonia Scott.
Tym razem nasi bohaterowie zmierzą się z nieuchwytną postacią Pana White'a, o którego istnieniu oraz zagrożeniu, które stanowi nasza bohaterka niejednokrotnie ostrzegała swojego Mentora lecz była zbywana ze...
To było coś absolutnie przewspaniałego🔥
Wartka ciekawa akcja, bohaterowie z krwi i kości o ugruntowanych motywacjach, świetny wątek romantyczny enemies to lovers, czy może być coś lepszego? Otóż tak to dopiero pierwszy tom serii, więc to dopiero początek genialnych przygód z naszą drużyną 🥰
Ale zacznijmy od początku Cassidy jest córką mistrza gildii zabójców, o którego...
Czytacie powieści historyczne?
Osobiście uwielbiam dlatego jak tylko zobaczyłam nabór do tej powieści stwierdziłam, że muszę się zgłosić gdyż połączenie powieści historycznej z fantastyką to mój konik.
Wszystko się zapowiadało, że to będzie "moja" książka, główna bohaterka o tajemniczych zdolnościach, którą każdy front chce pozyskać dla siebie w bardziej lub mniej...
Wolicie serie czy jednotomówki?
Ja zdecydowanie jestem fanką serii, a zwłaszcza trylogii bądź heksalogii bo wszystko co już powyżej to ciut za dużo 😅
Toteż nie mogłam się doczekać aż w moje łapki wpadnie drugi tom o braciach Noir, tym razem skupimy się na naczelnym hulace czyli Cruzie.
Nie zabraknie tu Rumu lejącego się strumieniami, pięknych kobiet zwodzących naszego...
Czytujecie kryminały?
Osobiście lubię dobrze napisany kryminał ale dość rzadko po nie sięgam. Tym bardziej cieszę się, że zdecydowałam się przeczytać "Poszukiwacza zwłok", który już od pierwszych stron miło mnie zaskoczył i dał nadzieję na więcej.
Ale zacznijmy od początku. Tym razem towarzyszymy Pani komisarz Wilk, zwanej przez wszystkich Wilczycą nie tylko ze względu...
Idealna książka na lato?
Oczywiście gorący romans historyczny z enemies to lovers, akcją rozgrywającą się głównie na pirackim statku przemierzającym bezkres Atlantyku...
Ale zacznijmy od początku gdyż losy naszych głównych bohaterów splatają się w dość nietypowych okolicznościach publicznej egzekucji ojca naszego młodego pirata, którego ostatnimi słowami była obietnica...
Wolicie serie czy jednotomówki?
U mnie to zależy od historii ale zdecydowanie częściej skłaniam się w kierunku serii zwłaszcza gdy polubię historię jak i bohaterów tak jak to miało miejsce w przypadku "Reina Roja. Czerwona królowa".
Pierwsza część zakończyła się tak szalonym plot twistem, którego się kompletnie nie spodziewałam, że wprost musiałam sięgnąć po drugi tom,...
Kim chcieliście zostać gdy byliście mali?
Ja nie ukrywam niejednokrotnie myślałam o karierze weterynarza ale trochę życie zweryfikowało moje plany 😅
Aczkolwiek wtedy wkroczyła @maszynadoopowiadania cała na biało z powieścią pod wdzięcznym tytułem "Necrovet. Usługi Weterynaryjno-Nekromantyczne", wyczekiwałam tej książki odkąd tylko trafiłam na profil autorki, co daje nam...