Psychologia konsumenta i reklamy
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Branta
- Data wydania:
- 1998-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 1998-01-01
- Liczba stron:
- 406
- Czas czytania
- 6 godz. 46 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8386605332
- Tagi:
- konsumenci postawy reklama psychologia zachowanie
Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingowymi i dla twórców reklamy.
Dr Anna Jachnis - psycholog, adiunkt w Katedrze Psychologii Pracy i Stresu Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie zajmuje się zagadnieniami zachowań konsumenckich. Współautorka publikacji Psychologia konsumenta i reklamy (Oficyna Wydawnicza Branta 1998 r.),której niniejsza książka stanowi wydanie drugie, poprawione i uzupełnione.
z: http://www.poczytaj.pl/79363
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 10
- 8
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE