Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Okładka książki Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta Wojciechowska Katarzyna
Okładka książki Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
Wojciechowska Katarzyna Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2020-03-03
Data 1. wyd. pol.:
2020-03-03
Język:
polski
ISBN:
9788328348004
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Dofinansowanie wypoczynku pracowników i ich rodzin - rozliczenia podatkowe, ZUS i ewidencja księgowa Pinzuł Agata, Wojciechowska Katarzyna, Muż Paweł
Ocena 0,0
Dofinansowanie... Pinzuł Agata, Wojci...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
432
111

Na półkach:

Zawiodłem się. Pierwsza część książki to jeszcze dość zgrabne uporządkowanie pewnych tematów (chociaż to jak książka jest złożona to straszny bałagan - tabele, wykresy, ramki z tekstem niejednokrotnie wrzucane w środek akapitu, czasami nawet w środek zdania). Druga to już opis procesu, który jednak wydaję się mało praktyczny, średnio innowacyjny, a w dodatku autorka rozpisuje wszystko, jakbyśmy czytali o jakimś rocket science. Mozolna lektura, z kilkoma ciekawszymi momentami.

Zawiodłem się. Pierwsza część książki to jeszcze dość zgrabne uporządkowanie pewnych tematów (chociaż to jak książka jest złożona to straszny bałagan - tabele, wykresy, ramki z tekstem niejednokrotnie wrzucane w środek akapitu, czasami nawet w środek zdania). Druga to już opis procesu, który jednak wydaję się mało praktyczny, średnio innowacyjny, a w dodatku autorka...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    15
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Budżet szkoleniowy
    1
  • Marketing
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także