Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

To wydawnictwo nie ma jeszcze opisu. Zgłoś wydawnictwo, abyśmy mogli uzupełnić jego dane.

Źródło opisu wydawnictwa:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wydaje w swojej ofercie głównie książki w kategorii: biznes, finanse nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.) poradniki popularnonaukowa kulinaria, przepisy kulinarne
  • 1 726 przeczytało książki wydawnictwa
  • 2 448 chce przeczytać książki wydawnictwa
2 fanów wydawnictwa

Wszystkie książki

Sortuj:
Okładka książki Kuchnia polska praca zbiorowa
Średnia ocen:
7,8 / 10
36 ocen
Czytelnicy: 85 Opinie: 3
Okładka książki Nieklasyczne metody statystyczne Czesław Domański, Krystyna Pruska
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Zarządzanie sprzedażą detaliczną Paul Brittain, Roger Cox
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 0 Opinie: 0
Okładka książki Zachowania konsumentów na rynku Leszek Rudnicki
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 7 Opinie: 0
Okładka książki Makroekonomia David Begg, Rudiger Dornbusch, Stanley Fischer
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Zarządzenie sprzedażą i zakupem materiałów Tadeusz Wojciechowski
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 0 Opinie: 0
Okładka książki Gospodarka Polski w XX w. Janusz Kaliński, Zbigniew Landau
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Brudne pieniądze William C. Gilmore
Średnia ocen:
7,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Rachunek opłacalności inwestowania Edward Nowak
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 3 Opinie: 0
Okładka książki Mikroekonomia David Begg, Rudiger Dornbus, Stanley Fischer
Średnia ocen:
1,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 0
Okładka książki Motywowanie pracowników Alan Gick
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 8 Opinie: 0
Okładka książki Wywiad gospodarczy. Pozyskiwanie i ochrona informacji Yves-Michael Marti, Bruno Martinet
Średnia ocen:
7,8 / 10
4 ocen
Czytelnicy: 8 Opinie: 0
Okładka książki Finanse publiczne Paul Marie Gaudemet, Joel Molinier
Średnia ocen:
7,0 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 12 Opinie: 0
Okładka książki Marketing partyzancki Jay Conrad Levinson
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Zachowania w organizacji Stephen P. Robbins
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 3 Opinie: 0
Okładka książki Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie Stefan Abt
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 0 Opinie: 0
Okładka książki Rachunkowość małych firm Teresa Kiziukiewicz
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Handel i finanse międzynarodowe Richard E. Caves
Średnia ocen:
9,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 8 Opinie: 0
Okładka książki Historia myśli ekonomicznej Wacław Stankiewicz
Średnia ocen:
9,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 0
Okładka książki Podstawy marketingu Teodor Kramer
Średnia ocen:
5,4 / 10
7 ocen
Czytelnicy: 21 Opinie: 0