-
ArtykułyJedna książka, dwie opowieści i całe mnóstwo tajemnic. Gareth Rubin o książce „Dom Klepsydry”Ewa Cieślik1
-
ArtykułyIdziemy do lasu! Przegląd książek dla dzikich rodzinDaria Panek-Płókarz8
-
ArtykułyAzyl i więzienie dla duszy – wywiad z Tomaszem Sablikiem, autorem książki „Mój dom”Marcin Waincetel2
-
ArtykułyZa każdą wielką fortuną kryje się jeszcze większa zbrodnia. Pierre Lemaitre, „Wielki świat”BarbaraDorosz7
MT Biznes
Wydawnictwo MT Biznes istnieje od 2001 roku.
Są już jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw ekonomiczno-biznesowych w Polsce. Ich celem jest prezentowanie najnowszych tendencji w dziedzinie zarządzania, marketingu, ekonomii i psychologii biznesu. Książki kierowane są do menedżerów wszystkich szczebli, środowiska akademickiego oraz wszystkich zainteresowanych tematyką biznesową.
Jakość - dla zapewnienia jak najwyższej jakości i przydatności publikacji stale współpracują z takimi wydawnictwami jak Harvard Business School, The Crown Publishing Group czy Amacom Books a Division of The American Management Association. Dzięki temu mogą zaoferować polskiemu czytelnikowi w krótkim czasie światowe bestsellery. Wielką wagę przywiązują zarówno do zawartości, jak i wyglądu naszych książek. Wszystkie publikacje opracowywane są przez doświadczonych tłumaczy, redaktorów, konsultantów merytorycznych, grafików komputerowych. Opierając się na ich profesjonalizmie i kwalifikacjach, przygotowują i publikują książki na najwyższym poziomie.
Książki - dobrze przemyślana, starannie przygotowana oferta wydawnicza, uwzględniająca potrzeby rynku czytelniczego. Powiększają ją systematycznie - w każdym roku działalności wprowadzamy na rynek osiem-dziesięć nowych tytułów. Są pewnym i dobrym źródłem informacji.
Czytelnicy - to najaktywniejsi przedsiębiorcy i menedżerowie wielu specjalności, właściciele i kierownicy firm, przedstawiciele zawodów o dużym prestiżu społecznym - dynamiczni, zamożni i wpływowi, dysponujący dużą siłą nabywczą i potencjałem inwestycyjnym. Są to idealni odbiorcy szeroko pojętych dóbr konsumpcyjnych i luksusowych czy np. usług finansowych, sieciowych i korporacyjnych. Czytelnikami wydawnictwa są również przedstawiciele środowiska akademickiego, nauczyciele i studenci.
Sprawna dystrybucja - ich publikacje dzięki współpracy z najważniejszymi hurtowniami, sieciami punktów sprzedaży detalicznej i przemyślanej polityce direct mailingu, opartej na szczegółowych i obszernych bazach danych, są sprawnie rozpowszechniane na terenie całego kraju. Wydawnictwo jest obecne w salonach sieci EMPiK, księgarniach Matras, Traffic Club i innych dużych, dobrych księgarniach naukowych i ekonomicznych. Pełna oferta wydawnicza jest także dostępna na stronach internetowych księgarni Merlin.pl.
Recenzje i artykuły - na temat ich książek stale ukazują się w wielu magazynach biznesowych, tygodnikach i dziennikach, jak również w prasie branżowej (m.in. Manager Magazin, Businessman.pl, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Gazeta Finansowa, Wprost, Polityka, Newsweek, Brief, Marketing w Praktyce i wiele innych).
- 11 771 przeczytało książki wydawnictwa
- 16 849 chce przeczytać książki wydawnictwa