rozwiń zwiń

ICAN Institute

To wydawnictwo nie ma jeszcze opisu. Zgłoś wydawnictwo, abyśmy mogli uzupełnić jego dane.

Źródło opisu wydawnictwa:
ICAN Institute wydaje w swojej ofercie głównie książki w kategorii: biznes, finanse poradniki nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
  • 336 przeczytało książki wydawnictwa
  • 1 078 chce przeczytać książki wydawnictwa
3 fanów wydawnictwa

Wszystkie książki

Sortuj:
Okładka książki Projektowanie propozycji wartości Greg Bernarda, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith
Średnia ocen:
7,2 / 10
12 ocen
Czytelnicy: 90 Opinie: 3
Okładka książki Inteligencja emocjonalna i jej wpływ na sukces w sprzedaży Colleen Stanley
Średnia ocen:
6,9 / 10
9 ocen
Czytelnicy: 26 Opinie: 3
Okładka książki Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych Linda Richardson
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych Linda Richardson
Średnia ocen:
8,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 18 Opinie: 0
Okładka książki Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji. Paweł Motyl
Średnia ocen:
7,9 / 10
103 ocen
Czytelnicy: 487 Opinie: 16
Okładka książki Sztuka przedsiębiorczości praca zbiorowa
Średnia ocen:
7,4 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 14 Opinie: 0
Okładka książki Sztuka łączenia technologii ze strategią Joanna Perzyńska, praca zbiorowa
Średnia ocen:
7,0 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 13 Opinie: 0
Okładka książki Sztuka budowania modelu biznesowego Joanna Perzyńska
Średnia ocen:
6,0 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 14 Opinie: 0
Okładka książki Sztuka zarządzania łańcuchami dostaw Joanna Perzyńska, praca zbiorowa
Średnia ocen:
6,5 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 11 Opinie: 0
Okładka książki Sztuka rekrutowania i zatrzymywania najlepszych ludzi Joanna Perzyńska, praca zbiorowa
Średnia ocen:
10,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 29 Opinie: 0
Okładka książki Sztuka prowadzenia zwycięskich negocjacji Joanna Perzyńska, praca zbiorowa
Średnia ocen:
5,3 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 19 Opinie: 0
Okładka książki Jak zrozumieć klienta i na tym zarobić
Średnia ocen:
6,7 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 18 Opinie: 1
Okładka książki Powtarzalny model wzrostu. Jak budować trwały biznes w czasie ciągłych zmian
Średnia ocen:
6,3 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 10 Opinie: 0
Okładka książki Jak zarobić następny...i następny milion Leszek Czarnecki, Sławomir Lachowski
Średnia ocen:
8,7 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 62 Opinie: 0
Okładka książki O zarządzaniu ludźmi. 10 Idei HBR. Jean-Louis Barsoux, Max H. Bazerman, Marcus Buckingham, Clayton M. Christensen, Daniel Goleman, Jon R. Katzenbach, John P. Kotter, Jean-Francois Manzoni, Douglas K. Smith, W. Chan Kim
Średnia ocen:
7,1 / 10
15 ocen
Czytelnicy: 94 Opinie: 3
Okładka książki O zarządzaniu sobą. 10 Idei HBR. Richard E. Boyatzis, Clayton M. Christensen, Diane L. Coutu, Peter F. Drucker, Stewart D. Friedman, Sumantra Ghoshal, Daniel Goleman, Edward M. Hallowell, Heike Bruch, Robert S. Kaplan, Catherine McCarthy, Annie McKee, William Oncken Jr., Robert E. Quinn, Tony Schwartz, Donald L. Wass
Średnia ocen:
7,0 / 10
25 ocen
Czytelnicy: 167 Opinie: 4
Okładka książki DNA innowatora Clayton M. Christensen, Jeff Dyer, Hal Gregersen
Średnia ocen:
6,9 / 10
8 ocen
Czytelnicy: 80 Opinie: 3
Okładka książki Management Tips
Średnia ocen:
7,0 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 8 Opinie: 2
Okładka książki Świat 3.0. Jak wygrywać w erze globalizacji? Pankaj Ghemawat
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 5 Opinie: 0
Okładka książki Sztuka zarządzania według Petera Druckera
Średnia ocen:
9,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 10 Opinie: 0
zgłoś błąd