Nowe wydawnictwo związane z „Vogue Polska”
Na polskim rynku wydawniczym pojawia się nowy gracz. Wydawnictwo OsnoVa zadebiutuje pierwszą publikacją już 14 lutego. Punkty zwrotne / Turning points zostanie opublikowane z okazji pierwszych urodzin polskiego „Vogue’a”.
OsnoVa Publishing to nowo powstałe wydawnictwo, które będzie specjalizować się w publikacjach non-fiction. W podstawowej ofercie znajdą się wywiady, biografie, reportaże i dzienniki. Ważną częścią OsnoVy będą też tytuły związane z modą, designem i stylem. Takie książki i albumy będą ukazywać się pod patronatem polskiej edycji „Vogue’a”.
Iza Bartosz, wcześniej związana z wydawnictwem Czerwone i Czarne, pełni funkcję redaktor naczelnej. Agnieszka Wolak, dotychczas kierująca komunikacją m.in. Narodowego Instytutu Audiowizualnego czy festiwali Transatlantyk i Nowe Horyzonty, została dyrektor komunikacji i public relations. OsnoVę będą również współtworzyć osoby pracujące przy magazynie „Vogue Polska” (Visteria), m.in. Hanna Rydlewska, Katarzyna Kulczyk, Justyna Markiewicz i Łukasz Aksamit.
Pierwsza publikacja OsnoVy to bogato ilustrowany album „Punkty zwrotne / Turning points”, wydany w dwóch językach (polskim i angielskim). Prezentuje przełomowe momenty i punkty zwrotne w biografiach najważniejszych postaci polskiej kultury i życia społecznego. Wśród bohaterów albumu znaleźli się m.in. Janusz Głowacki, Agnieszka Holland, Krystyna Janda, Kora, Krzysztof Kieślowski, Dorota Masłowska, Czesław Miłosz, Zofia Nasierowska, Chris Niedenthal, Agnieszka Osiecka, Jerzy Owsiak, Paweł Pawlikowski, Krzysztof Penderecki, Anda Rottenberg, Jerzy Skolimowski, Wisława Szymborska, Olga Tokarczuk. Redaktorką albumu jest Iza Bartosz. Będzie go można kupić w salonach sieci Empik.
Jak czytamy w informacji prasowej, „album to opowieść o wyjątkowych Polakach, którzy sprawili, że polska kultura stała się ceniona na świecie, o ich marzeniach, radościach i smutkach, ale także jest opowieścią o Polsce i zmianach, jakie zachodziły w kraju, przez pryzmat ich indywidualnych, często łączących się ze sobą historii”. Przygotowywany jest w związku z pierwszymi urodzinami magazynu „Vogue Polska”.
komentarze [12]
Moi drodzy, co wy z tym empikiem??? Empik to nie księgarnia, to jest instytucja służąca do sprzedawania ludziom tzw. bestsellerów, czyli tego, co sam empik uzna za najbardziej opłacalne. A do tego milion nieksiążkowych bzdur. I drogo, najdrożej w Polsce.
Jeszcze są u nas księgarnie, fizycznie i w necie. Takie z książkami. I bez durnego marketingu.
Kusi mnie ta książka, Vogue nie czytam, bo ogólnie nie moje klimaty, ale książka to co innego, tylko cena trochę zaporowa. Dobrze byłoby najpierw przejrzeć w Empiku (mam nadzieję, że nie będzie zafoliowana i będzie w ogóle stacjonarnie) i zdecydować, czy treść mi odpowiada. Na ten moment szykuję się na zakup:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post